Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Как изменилась Римская империя в IV-V вв.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Как изменилась Римская империя в IV-V вв.
Материал туралы қысқаша түсінік
Все участники: характеризует особенности политического устройства Древнего Рима и объясняет причины изменения его границ.
Многие ученики Объяснить на основании аргументов и фактов расцвет Римской империи
Некоторные ученики: делают вывод о влиянии завоевательной политики на развитие Римской империи
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Предмет:
Всемирная
история
ФИО
педагога:
Абдыкадыр
А.К.
Число:
05.05.2021
класс:5«В»
Количество
присутствующих:
отсутствующих:
Тема
урока
Как изменилась Римская
империя вIV-V
вв.
Цели обучения,
которые достигаются на данном уроке (ссылка на учебную
программу)
5.3.2.2 объяснять, каким образом завоевательные войны и
возникновение империй изменяли границы
государств
5.2.1.3 – описывать
влияние религии на развитие древнего
общества
Цели урока
Все
участники: характеризует особенности политического
устройства Древнего Рима и объясняет причины изменения его
границ
Многие
ученики: Объяснить на основании аргументов и фактов
расцвет Римской империи
Некоторные
ученики: делают вывод о влиянии завоевательной политики на
развитие Римской империи
Ход
урока
Запланированные
этапы урока
Действия
педагога:
Действия
ученика:
Оценивание:
Ресурсы
Начало
урока
«вставьте
пропущенные слова»
Вставьте пропущенные
слова:
Рим был основан в ……до н.э. Римом управлял …..
Первым царем был …… Царю подчинялся Сенат - …… …… В 510 году до н.э
из-за своей жестокости был свергнут последний царь ………. Теперь
Римом управляли … ……..Консулов избирало народное собрание сроком на
….год. Они руководили работой Сената. Так Рим стал ………….Законы
обсуждались народным собранием утверждались
…….
Дескриптор:
Могут правильно
вставить пропущенные слова
Оценка методом: Похвала
учителя
Книга
Тетрадь
Середина
урока
Соотнести виды
вооружения:
Гастрофет А) вид древней
артиллерии
Онагр В) один из видов
катапульты
Скарпион С) брюшной
лук
С, 2- А, 3-
В
Дескриптор:
Могут правильно
соотнести виды вооружения
Оценка методом: две звезды одно
желание
А4 бумага
АКТ
Таблица
Конец
урока
«постер»
Учащиеся на постере делают вывод о
влиянии завоевательной политики на развитие Римской
империи
Дескриптор:
Могут сделать вывод о
влиянии завоевательной политики на развитие Римкой
империи
Оценка методом:
звезды
А4 бумага
Таблица
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз