Материалдар / Кәсіп – бақыттың шырағы, Еңбек – ырыстың бұлағы. С.Мұқанов. «Саятшы Ораз» әңгімесі 1-бөлімше. Кәсіп – бақыттың шырағы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Кәсіп – бақыттың шырағы, Еңбек – ырыстың бұлағы. С.Мұқанов. «Саятшы Ораз» әңгімесі 1-бөлімше. Кәсіп – бақыттың шырағы

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2021
1230
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ожанова Д.Ж.

Қысқа мерзімді жоспар

ҚҰНДЫЛЫҚ: 5. Жалпыға бірдей еңбек қоғамы

САБАҚ:5-бөлім. Кәсіп – бақыттың шырағы, Еңбек – ырыстың бұлағы. С.Мұқанов. «Саятшы Ораз» әңгімесі

1-бөлімше. Кәсіп – бақыттың шырағы

Мектеп: КММ «№70 ЖББМ»



Күні: 08.06.2018.

Мұғалімнің аты-жөні: Ожанова Дина Жанғазықызы

СЫНЫП: 8 (Т2)

Қатысқандар: 12

Қатыспағандары: 0

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

8.1.3.1 оқу-еңбек тақырыптарына байланысты күрделі сөздер мен тұрақты тіркестердің мағынасын түсіну;

8.2.1.1 тұрақты тіркестер мен көркемдегіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрау;

8.5.1.3 етістіктің бұйрық рай қызметін білу, ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолдану

Бағалау критерийі

-оқу-еңбек тақырыптарына байланысты күрделі сөздер мен тұрақты тіркестердің мағынасын түсінеді;

- тұрақты тіркестер мен көркемдегіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрайды;

- етістіктің бұйрық рай қызметін біледі, ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолданады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

-күрделі сөздер мен тұрақты тіркестердің мағынасын түсінеді;

-ауызша мәтіндер құруда тұрақты тіркестер мен көркемдегіш құралдарды қолданады;

-етістіктің бұйрық райының қызметін біліп, түрлі жұмыстарда орынды қолдана алады

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: қамтамасыз, бірлестік, егіншілік, өңір, шаруа, кәсіпкер, серіктес, орта, тындыру.

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: істі тындыру, жемісті кәсіпкер, сенімді серіктес, қолайлы орта, жайқалған өңір.

Талқылауға арналған сұрақтар:

-Сұранысы жоғары кәсіпті ата?

-Қандай кәсіпті болашақта қолға алар едің?

-Қазақстанның әр өңірінің кәсіпкерлік ерекшелігін мысалмен айт?

Ишара: бас изеу, қолмен нұсқау, ымдау

Алдыңғы оқу:

Сендер - менің бақытымның бұлағы (8.3.4.1; 8.4.5.1)

«Отбасым – асыл қазынам» эссе жазып, сұрақтар әзірлеу

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

8 минут






















О қушылармен сәлемдесу.

Ұ Психологиялық жағымды орта туғызу. «Жағымсыз эмоциялардан арылу» әдісі (әдістің қалыптастыратын дағдысы: жағымды орта, жаңа күнге жақсы лебіз білдіру) арқылы жағымды орта құру.

Балалар шаттық шеңберіне тұрып бүгінгі күнге сәттілік тілеп,сенімсіз ойларын таңдап алған шарларға үрлеп терезеден ұшырып жібереді.

Ұ

4 қиыққа бөлінген суреттерді оқушылар таңдайды, «Мозайка» әдісімен (әдістің қалыптастыратын дағдысы: зейінін аудару, топтық орта қалыптастыру) қиықтардан кәсіп, еңбек, өнім суреттерін құрастырып топқа бөлінеді, суреттерін таңдаған оқушылар өз топтарына жайғасады.

КӘСІП ЕҢБЕК ӨНІМ

Т

1-тапсырма. «Әжемнің сандығы» әдісі (әдістің қалыптастыратын дағдысы: сыни ойлау, білгірлікке, жылдамдыққа, алғырлыққа баулу) ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеремін. Әр топ үйге берілген тапсырма бойынша 2 сұрақтан жазып сандыққа салады, екінші айналымда сұрақтарды таңдай отырып, сұрақтарға жауап береді.

Бағалау критерийі:

-қойылған сұрақты түсінеді;

-нақты жауап береді;

-жауап беру барысында сөздердің орын тәртібін сақтай алады.


Дескриптор:

  • Қойылған сұрақты түсінді;

  • Алдыңғы оқуда игерілген білімді қолданды;

  • Нақты жауап берді;

  • Сөздердің орын тәртібін сақтады.

Қалыптастырушы бағалау: «Еркін пікір» әдісімен (әдістің қалыптастыратын дағдысы:өз ойын еркін жеткізе білуге,тіл байлығын жетілдіру,айтылымға жетелеу ) мұғалім оқушыларды бағалайды.

Кері байланыс:Оқушылар алдыңғы оқудың

«Сендер - менің бақытымның бұлағы» тақырыбына «Тілек парағы» әдісі (жылы лебіз, еркін өз ойын білдіру, жағымды орта) арқылы кері байланыс жасайды.



Жақсы...

Қызықты...

Өзіме алдым...

Кедергілер...






Ж аңа сабақтың тақырыбы:Кәсіп – бақыттың шырағы

Оқу мақсаттары:

-оқу-еңбек тақырыптарына байланысты күрделі сөздер мен тұрақты тіркестердің мағынасын түсіну;

-тұрақты тіркестер мен көркемдегіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрау;

-етістіктің бұйрық рай қызметін білу, ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолдану.

Бағалау критерийі:

-оқу-еңбек тақырыптарына байланысты күрделі сөздер мен тұрақты тіркестердің мағынасын түсінеді;

- тұрақты тіркестер мен көркемдегіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрайды;

- етістіктің бұйрық рай қызметін біледі, ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолданады.

https://partystuff.com.ua/g6511499-shariki-assorti















https://xn----8sbiecm6bhdx8i.










Сұрақтар салынатын сандықша






https://www.google.kz/imgres?imgurl=ht























https://videouroki.net/razrabotki/priezientatsiia-na-tiemu-k-azak-tili-sabak-tarynda-kieri-bailanystyn-turlieri.html





Сабақтың мақсаты белсенді тақтаға жазылып тұрады










Ортасы

24 минут






ЖЖ

Бағалау критерийі:

-кестедегі тұрақты тіркестерді оқиды, мағынасын түсінеді;

-тұрақты тіркестердің мағынасын түсіндіреді;

-тұрақты тіркестердің қолдану ерекшелігін атайды.


2-тапсырма. Жұптар кестедегі тұрақты тіркестерді атап шығады, ресурстар, мәтін бойынша саралау қолданылады

«Сәйкестендіру» әдісі (сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіну, зейінін аудару, айтылым дағдысын қалыптастыру) бойынша сызбаны сәйкестендіріп, тұрақты тіркестердің мағынасын түсіндіреді.


АПрямая со стрелкой 31 Прямая со стрелкой 34 узының салымы бар

іске дайын тұрды 

ЕПрямая со стрелкой 33 Прямая со стрелкой 35 кі қолынан демін алу

тыным таппау

ИПрямая со стрелкой 32 ненің көзінен өткендей 

пысық

Жарғақ құлағы жастыққа тимеу

несібелі кісі 

Алақанына түкірді

өз ісіне риза болды


Дескриптор:

-кестедегі тұрақты тіркестерді оқыды, мағынасын түсінді;

-тұрақты тіркестердің мағынасын түсіндірді;

-тұрақты тіркестердің қолдану ерекшелігін атады

Қалыптастырушы бағалау: «Өзіңді тексер» әдісімен ( дұрыс үлгімен салыстыру, дұрыс жауабын нақтылау,білімін түзету және ынталандыру) жұптар өз жұптарын бағалайды.

Кері байланыс:

-бұл тұрақты тіркестерді сәйкестендіруде қандай қиындық болды?

Т

3-тапсырма. Мәтінді оқы, оған ат қой. Мәтін ішіндегі күрделі сөздерге назар аудар. Мазмұн бойынша саралау және диалог негізінде саралау жүргізіледі.


«Графикалық органайзер» әдісі (мәтінді ықшамдау арқылы есте сақтау қабілетін дамыту, тілге қызығушылық, айтылым дағдысын қалыптастыру) бойынша әр топқа таратылған флипчарттарға постер сызып мәтіндегі күрделі сөздерді жинақтап постер толтырады, осы күрделі сөздерді қатыстырып жағдаяттық диалог құрайды.

Бағалау критерийі:

-мәтінді тыңдайды,оқиды, оған ат қояды;

- постер құрады;

- күрделі сөздерді қатыстырып жағдаяттық диалог құрайды.


Ауыл шаруашылығы — материалдық өндірістің ең маңызды түрлерінің бірі. Ауыл шаруашылығы халықты азық-түлікпен және өнеркәсіпті шикізаттың кейбір түрлерімен қамтамасыз етумен айналысады. Ауыл шаруашылығы екі үлкен саладан, яғни өсімдік шаруашылығынан және мал шаруашылығынан тұрады. Сонымен қатар оның құрамына балық аулау, аңшылық және омарта шаруашылығы да кіреді.

Мал шаруашылығы ауыл шаруашылығының маңызды саласы, ол халқымызды әртүрлі тағамдармен, жеңіл өнеркәсіпті құнды шикізат өнімдерімен қамтамасыз етеді. Ет, сүт, жұмыртқа және олардан өңделген өнімдер калориялығы жағынан жоғары биологиялық аса құнды азық болып ерекшеленеді. Жүн, түбіт, тері, елтірілер, киім, аяқ киім және т.б. өнеркәсіп тауарларын дайындауға қажетті шикізат көзі болып табылады. Малдың мүйізі мен тұяқтарын, сүйектерін өңдеу арқылы олардан әртүрлі бұйымдар, сувенирлер, түймелер, клей және т.б. заттар жасайды.

Кейбір өнімдерінен (ішкі мүшелері мен ұлпаларынан) дәрі-дәрмектер мен препараттар жасалады. Кейбір өнімдерінің қалдықтарынан мал азығы (тартылған сүт, ет-сүйек ұны, сүйек ұны) үшін қолданылады. Малдың қиы бағалы органикалық тыңайтқыш ретінде пайдаланылады. Малдың кейбір түрлерін (жылқы, түйе, өгіз, есек) күш-көлік ретінде пайдаланады.


Дескриптор:

-мәтінді тыңдады, оқыды, оған ат қойды;

- постер толтырды;

- күрделі сөздерді қатыстырып жағдаяттық диалог құрады.


Қалыптастырушы бағалау:

Әр топ бір-бірін «Қол шапалақтау» арқылы бағалайды.


Кері байланыс:«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

Т (Ж) Мәтіналды жұмыс

4-тапсырма.Жаңа сөздерді анықтау,аудару,сөздерден сөз тіркесі және сөйлемдер құрастыру,оқушыға жеке қолдау көрсету арқылы саралау.

«Сөздер пирамидасы» әдісі (сөздік қорды көбейту, жаңа сөздерді қолдану) бойынша әр топқа пирамиданың суреті салынған флипчарттар таратылады. Топтық жұмыста оқушылар жаңа сөздермен жұмыс жасайды: әр топ 3 сөзге 3 сөз тіркесін, 3 сөйлем құрайды.

6.

Бағалау критерийі:

-өзіне таныс емес жаңа сөздерді табады;

-аудармасын біледі;

-тақырыпқа сәйкес сөз тіркесін,сөйлем құрайды


Кәсіп, шаруашылық, кәсіпкер,

табыс, еңбек, адал, өнім.


бай өңір, төккен тер,

құт-несібе, ауыл шаруашылығы, сенімді кәсіп, нәтижелі еңбек.


578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!