Материалдар / К.Чуковский Кірқоймас
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

К.Чуковский Кірқоймас

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып Әдебиеттік оқу пәнінен ұстаздарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2019
631
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін__________________
Пәні:Әдебиеттік оқуМектеп:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:2Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Бөлім:Дені саудың – жаны сау
Сабақтың тақырыбы:Жуынамын күнбе күн .Мәтін :К. Чуковский Кірқоймас
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру; 2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады;


Оқушылардың басым бөлігі:


Тақырыпты болжайды, нақыл сөзді табады;


Кейбір оқушылар:


Қосымша дерек көздеріне сүйеніп әңгімелейді;
Бағалау критерийлері1. Оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құруды үйренеді;2. Шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқуды біледі;


Тазалық-чистота-


Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату.


Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті......деп ойлайсыз1.Балалар ұйықтағанды жақсы көресіңдер ме?2. Неше сағат ұйықтайсыңдар?3. Ұйқыдан сендерді кім оятады?4. Ұйқышы деп қандай адамды айтамыз?
Алдыңғы оқуСалақтық
ИшараЖасыл-түсіндім; қызыл-сыныптасымның көмегімен түсіндім;сары-көмек қажет түсінбедім;
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебіЖоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен Ауыстырыңыз

«Шаттық шеңбер»Балалар бір-бірімен амандасып, танысады, жылы тілек тілейді.Балаларды бейджиктеріндегі суреттің ретімен үш топқа бөлемін.

РесурстарСары ,қызыл,жасыл , житондар
Басы







Сергіту сәті



Ортасы





























1- тапсырма: ҰЖ «Жұмбақты шеш»

Жылт-жылт етеді,Жылғадан өтеді2- тапсырма: ӨЖ «Түсініп оқы»

«Кірқоймас»«Қызыл гүлім-ай»3-тапсырма: «Сұрақ-жауап» ЖЖ

  • Заттардың баладан қашуы. Неліктен?
  • Заттардың қайта оралуы. Неліктен?


  • 4-тапсырма:« Анықта» ҰЖ1. Өлеңдегі негізгі ойды табады;2. Білетін мағлұмат бойынша айтады;3. Әр топ өз ойларын ортаға жариялайды;4.Бір-бірін тыңдап бағалайды;

    5-тапсырма: «Ойлан» ТЖЖеке бас гигиеанасын сақтаудың ережесін дәптерлеріне жазады;

    6-тапсырма ӨЖ «Әңгімелеу»1. Берілген заттардың әр адамның жеке гигеанасында алатын орны туралы әңгімелейді; 2.Бір-бірін тыңдап, толықтырады.

    Бағалау.






























    іс-қимылмен көрсетеді.
    Сабақтың соңыҮй тапсырмасы: 14-16 бет оқуКері байланыс: «Білім ағашы»Білім ағашы парақшасы стикер
    Қосымша мәліметтер
    Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін. Барлық оқушылар орындай алады: Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Кейбір оқушылар орындай алады:Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын.Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріҚұндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)Ауызбіршілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

    РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



















    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!