Тілдік
мақсаттар
|
Пән лексикасы және
терминология: сюжет, композиция,
психолгизм, психологиялық параллелизм;
Диалог
және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:
менің
ойымша, сіздің ойыңызша, мынандай дәлелдер келтіруге болады
т.б.
|
Сабақтың
басы
2
минут
5
минут
|
Оқушыларға
Интербелсенді тақтадан
«Психологизм» сөзі көрсетіледі.
-
Бұл сөзбен қандай ұғымдарды
байланыстырасыздар?
-
Бұл ұғымды әдебиетпен байланыстыруға бола
ма?
-
Қалай ойлайсыздар,
«Кенесары-Наурызбай» жырында психологизм бар
ма?
|
Оқушылар тақтадан
көрінген сұрақтарға өзара ақылдаса отырып жауап береді. Бір-бірінің
жауабын толықтыруға мүмкіндіктері
бар.
|
Сабақтың
Ортасы
1
минут
5
минут
2
минут
15
минут
3 минут
|
Оқушылар кездейсоқтық
әдісімен (есімі жазылған таяқша, жыл мезгілдері, реттік саны т.б.)
төрт топқа бөлінеді.
ТЖ Топта отырған оқушыларға мәтін
таратылады. Мәтін
мазмұнымен танысып, сөйлемді жалғастыру
тапсырылады.
-
Әдебиеттегі психологизм
дегеніміз...
-
Әдебиеттегі
психологизмге мысал болатын шығармалар...
Оқушылар сағат тілімен
бір-бірінің жауабын «Екі жұлдыз, бір тілекпен» бағалайды.
Сұрақтарға толық, түсінікті жауап берген топқа жұлдыз
ұсынады.
ТЖ Оқушылар РАФТ әдісі бойынша топта жұмыс
жасайды.
Р –
рөль
А –
аудитория
Ф –
форма
Т –
тақырып
Тапсырма
1-қадам. Топпен
ақылдаса отырып, кейіпкердің бейнесіне талдау
жасаңыз.
2-қадам. Кейіпкердің
бейнесіне еніп, оның ішкі сезімін тануға
тырысыңыз.
3-қадам. Кейіпкердің
бейнесіне еніп, хатты қай бағытта жазатыныңызды
жоспарлаңыз.
4-қадам. Хат
жазыңыз.
Рөл
|
Кейіпкер
|
Аудитория
|
Адамдар
|
Форма
|
Хат
|
Тақырып
|
Кейіпкердің жан
дүниесі
|
-
Кейіпкер бейнесіне
енеді;
-
Кейіпкердің ішкі
сезімін (психологиясын) анықтайды;
-
Құрылымын, жанрын
сақтай отырып, хат жазады.
|
«РАФТ» стратегиясы бойынша
оқушылар жазба жұмысын орындайды.
Мысалы, Нысанбай жыраудың
«Кенесары-Наурызбай» жыры бойынша, «Кейіпкерлердің жан дүниесі»
деген тақырыпта кейіпкердің (мысалы Кенесары, Наурызбай т.б.)
рөліне еніп, адамдарға арнап, хат
жазады.
|