Материалдар / «Кенесары-Наурызбай» жыры
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Кенесары-Наурызбай» жыры

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2020
2156
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Қазақ әдебиеті

Мектеп: Ұзынкөл ЖОББМ

Күні: 8.11.19

Мұғалімнің аты-жөні: Батырова Р.Т.

Сынып: 9 а

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім тақырыбы

Тарихи шындық пен көркемдік шешім

Сабақтың тақырыбы

«Кенесары-Наурызбай» жыры

Сабақтың түрі

Жаңа сабақ

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

Сабақтың мақсаттары

1.«Психологизм» ұғымымен танысады;

2.Психологизм ұғымын әдеби шығармамен байланыстырады

3.Әдеби шығармадағы психологизмді анықтайды,

Бағалау критерийі

Әдеби шығармадағы психологизмді анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Пән лексикасы және терминология: сюжет, композиция, психолгизм, психологиялық параллелизм;

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: менің ойымша, сіздің ойыңызша, мынандай дәлелдер келтіруге болады т.б.

Пәнаралық байланыс

Тарих

Мектеп құндылықтары

Академиялық адалдық: өзге адамдардың пікірі мен идеяларына деген құрмет, академиялық адалдық ұстанымдарын сақтау

Осыған дейін меңгерілген білім

«Кенесары-Наурызбай» дастаны туралы біледі

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы

2 минут


5 минут




Оқушыларға

  • Бөлім атауы;

  • Сабақтың тақырыбы;

  • Оқу мақсаты таныстырылады.

Интербелсенді тақтадан «Психологизм» сөзі көрсетіледі.

  1. Бұл сөзбен қандай ұғымдарды байланыстырасыздар?

  2. Бұл ұғымды әдебиетпен байланыстыруға бола ма?

  3. Қалай ойлайсыздар, «Кенесары-Наурызбай» жырында психологизм бар ма?

Оқушылар тақтадан көрінген сұрақтарға өзара ақылдаса отырып жауап береді. Бір-бірінің жауабын толықтыруға мүмкіндіктері бар.

Сабақтың

Ортасы

1 минут



5 минут








2 минут






15 минут



























3 минут

Оқушылар кездейсоқтық әдісімен (есімі жазылған таяқша, жыл мезгілдері, реттік саны т.б.) төрт топқа бөлінеді.

ТЖ Топта отырған оқушыларға мәтін

таратылады. Мәтін мазмұнымен танысып, сөйлемді жалғастыру тапсырылады.

  1. Әдебиеттегі психологизм дегеніміз...

  2. Әдебиеттегі психологизмге мысал болатын шығармалар...

Оқушылар сағат тілімен бір-бірінің жауабын «Екі жұлдыз, бір тілекпен» бағалайды. Сұрақтарға толық, түсінікті жауап берген топқа жұлдыз ұсынады.

ТЖ Оқушылар РАФТ әдісі бойынша топта жұмыс жасайды.

Р – рөль

А – аудитория

Ф – форма

Т – тақырып

Тапсырма

1-қадам. Топпен ақылдаса отырып, кейіпкердің бейнесіне талдау жасаңыз.

2-қадам. Кейіпкердің бейнесіне еніп, оның ішкі сезімін тануға тырысыңыз.

3-қадам. Кейіпкердің бейнесіне еніп, хатты қай бағытта жазатыныңызды жоспарлаңыз.

4-қадам. Хат жазыңыз.

Рөл

Кейіпкер

Аудитория

Адамдар

Форма

Хат

Тақырып

Кейіпкердің жан дүниесі

  • Кейіпкер бейнесіне енеді;

  • Кейіпкердің ішкі сезімін (психологиясын) анықтайды;

  • Құрылымын, жанрын сақтай отырып, хат жазады.













«РАФТ» стратегиясы бойынша оқушылар жазба жұмысын орындайды.

Мысалы, Нысанбай жыраудың «Кенесары-Наурызбай» жыры бойынша, «Кейіпкерлердің жан дүниесі» деген тақырыпта кейіпкердің (мысалы Кенесары, Наурызбай т.б.) рөліне еніп, адамдарға арнап, хат жазады.



Сабақтың соңы

2 минут

Рефлексия: оқушы өзінің жасаған жұмысы бойынша рефлексия жасайды.

Менің түйгенім...

Қиындық туғызған тұсы...

Туындаған сұрақ...




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!