Ұйымдастыру
Өткен білімді еске
түсіру
5 мин
|
1.Оқушылармен сәлемдесу,
түгелдеу.
2.Сынып оқушыларын
топтау:
1-топ
Орда
2-топ
Хан
3-топ
Патша
Әр топта топ басшы сайланып,
оқушылардың жауабын бақылау парағына белгілеп
отырады.
І. Өтілген сабақты
пысықтау.
Quizizz.com
платформасы арқылы білім алушылар жіберілген
сілтеме бойынша тест тапсырмаларын
тапсырады.
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Үйге берілген тапсырманы
.
Тест сұрақтары арқылы
жылдамдыққа жауап береді-1
балл.
|
|
Карточка
Слайд
Оқулық
дәптер
|
Жаңа
білім
10
мин
10
мин
|
Жаңа сабақты «Ой
қозғау»
Сұрақтар жалпы сыныпқа
қойылады.
-
Үш тұлға бір-біріне кім болып
келеді?
-
Билік еткен
жылдары?
-
Саясаттағы басты мақсаттары
қандай болды?
Тақырыбы: Кенесары Қасымұлы
бастаған ұлт азаттық
көтеріліс
Оқу мақсатын
талдау.
7.3.1.5 халықтың отаршылдыққа
қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын
анықтау
7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс
басшыларының рөліне баға
беру
Бағалау
критерийлері:
Кенесары тұлғасын
сипаттайды.
Жаңа
сабақ
«Кинометафора»
әдісі
Бейнесабақ: «Кенесары Қасымұлы бастаған
ұлт-азаттық қозғалыс» толық тақырып
түсіндіріледі.
Тірек сөздер
беріледі:
-
Кенесары
-
Созақ
-
Жаңақорған
-
Ақмешіт
-
Қырғыз
манаптары
1-тапсырма Топтық жұмыс .
Постер
оқулықпен жұмыс
жасайды
1
топ: Кенесары Қасымұлы бастаған
көтерілісінің себептері.
2
топ: Көтерілістің
мақсаты
3
топ: Көтерілістің қозғаушы
күші
2-тапсырма.
1
топ: Семантикалық
кесте
2
топ: Сәйкестендіру
3
топ: Дәйек сөздермен
жұмыс.
Оқушыларға белгілі тұлғалардың
Кенесары Қасымұлы туралы айтқан сөздерінен цитаталар ұсынылады.
Оқушылар төменде берілген цитаталарды негізге алып, алдымен жұпта,
кейінтопта кеңесіп,Кенесары тұлғасынабаға
береді.
-
Л.Мейер
-
Коншин Н.
«Біздің даладағы билік соңғы уақытқа дейін өзін
қазақ халқы мойындаған бір адамның қолында шоғырланды. Бұл адам
жоғарыда аты аталған Кенесары Қасымов
еді...
Жалпы оның адамдарды тарта білетін ерекше
қабілеті бар.....Кенесарыға көзсіз ерлік тән еді»
Л.Мейер.
«Ол барлық жағынан ерекше адам
болды. Өзінің қолдаушылардан әлдеқайда жоғары тұрған ол жеке бас
даулары мен рулық қатынастардың шиеленісуін әрқашан әділ шешіп
беріп отырды. ...Кенесары шын мәнінде бүкіл қазақ ұлтының батыры
болған басқа ешкімді де айта алмаймыз» Коншин
Н.
|
Дескриптор:
-Туыстық қатынастарын дұрыс
атайды;
-Уақыт аралығын дұрыс
айтады.
Оқу мақсаты және бағалау
критерийлерімен танысады.
Бейне сабақты
көреді.
Дескриптор:
-Кенесары Қасымұлы бастаған
көтерілістің себептерін анықтайды,
түсіндіреді.
-Көтерілістің мақсатын талдап
айтады.
-Көтерілістің қозғаушы күшін
біледі.
Дескриптор:
-Көтерілістің болған уақытын
белгілейді.
-Кересарының туған жылын
біледі.
-Уақыттармен оқиғаларды
салыстыра алады
-Көтерілістер мақсатындағы
айырмашылықты атайды;
-Көтерілістер нәтижелеріндегі
ұқсастықты түсіндіреді;
-Көтерілістердің
тарихи маңыздылығын талдайды
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады.
Әр тапсырмада топ
басшысы әр оқушының жауабына
қарай
«бағалау
парақшасына» балл қойып
отырады.
|
https://www.youtube.com/watch?v=M2qZbIJtCos
Таратпа
материал
дар
|