Материалдар / Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс.

Материал туралы қысқаша түсінік
Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық көтерілістің себеп-салдарын анықтап, тарихи маңызына баға береді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2022
279
10 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

7 сынып

ІІ оқу тоқсаны

Аптасына 2 сағаттық Қазақстан тарихы


Қазақстан Республикасы

Оқу- ағарту министрінің

2022 жылғы 27 тамыздағы

382 бұйрығына сәйкес

ҚМЖ ҮЛГІСІ

Сабақ жоспарының аталған тармақтары міндетті болып табылады. «Педагогмәртебесі туралы» Қазақстан Республикасының 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №293-VІ Заңының 7-бабы 1-тармағының 1) тармақшасына сәйкес педагог кәсіптік қызметін жүзеге асыру кезінде «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқуағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) бекітілген тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптары сақталған кезде кәсіптік қызметті ұйымдастырудың тәсілдері мен нысандарын өз еркімен таңдайды.

Бөлім:


Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Күні:


Сынып: саны:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


Сабақтың мақсаты


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар
























Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

7.2 XVIII ғасырдағы Қазақстанның мәдениеті

Педагогтің аты-жөні:

7.11.2022ж

Күні:


Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

XVIII ғасырдағы халық ауыз әдебиеті.

Зерттеу сұрағы: XVIII ғасырда ақын-жыраулар шығармаларында тарихи оқиғалар қалай көрініс тапты?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.2.2.1 халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау

7.2.1.1 салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын анықтау

Сабақтың мақсаты

XVIII ғ. ақын-жыраулар туындыларын тарихи дереккөз ретінде құндылығын бағалау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Ой шақыру.

БЫМ Оқушылар келмей тұрып сыныптың қабырғаларына,ХҮІІІ ғ. өмір сүрген ақын-жыраулардың суреттері, жырлары, жыраулар шығармалары туралы ақпарат пен қысқаша өмірбаяндаржазылған парақтар ілінеді. /Бұл көрнекіліктер сабақ барысында тапсырмаларды орындау үшін пайдаланылады/

Сынып бөлмесіндегі мәліметтерге сүйене отырып, оқушылардан сабақ тақырыбы қандай болуы мүмкіндігі сұралады.

  • Берілген суреттер арасында қандай байланыс бар?

-Суреттер мен мәтіндер мазмұнына қарап бүгінгі сабақтың тақырыбы қалай аталуы мүмкін?

Сабақ тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері оқушыларға таныстырылады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.

  • Тарихи концепт (фокус): Дәлел

Зерттеу сұрағы: XVIII ғасырда ақын-жыраулар шығармаларында тарихи оқиғалар қалай көрініс тапты?

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады.


Мадақ тау

Жыраулар мен ақындар портреттері, мәтіндер



Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін)

3-том. – Алматы, 2010.

Жаңа білім




Жаңа ұғымдардың жұмыс.

Мұғалім тақырып анықталғаннан кейін жаңа білімді игеру барысында кездесетін жаңа ұғымдардың мағынасын оқушы алдын-ала біліп отыруы үшін «жұбыңды тап» тапсырмасы орындалады.

Тәуелсіздік- бостандық, азаттық

Елбірлігі–елдің татулығы, ынтымағы, достығы;

Отан қорғау-Еліңе қауіп төнгендегі жауға қарсы іс-әрекетің;

Ерлік- батылдық, батырлық, өжеттік

Жұмылдыру- ортақ мақсаттың орындалуы үшін түсінік жүргізу, ұйымдастыру;

Зерттеу мен талдауМәтінмен жұмыс.

Интерактивті тақтаға бірден алтыға дейінгі сандар жазылған ұяшықтар шығарылады. Таңдаған нөмеріне сәйкес белгілі бір жырау туралы ақпарат жинап, зерттеуі қажет.


ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды;

Интерпретация

«Кластер» әдісі бойынша тірек-сызбамен жұмыс.

Оқушыларға тірек- сызба таратылады,тірек-сызбаның ортасына өздеріне тиесілі жыраудың атын жазып, 5 сұрақ дайындайды,дайындаған тірек- сызбаны қорғайды.

1 Бұқар

2 Тәтіқара

3.Ақтамберді

4 Үмбетей

5 Жанақ

6 Жанкісі

ЕББ оқушыға суреттер/иллюстрациялар ұсынылады;

GREАT кестесі халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының маңыздылығына талдау жасайды

G (Groundbreaking) - елеулі/ бетбұрысты


R (Remembered) - есте қаларлық


E (Events) - маңызды оқиға


А (Affected) - болашаққа әсері


T (Terrifying) кездескен қиындықтар


ЕБҚ оқушы (көру және есту қабілеті төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша ұсынады.

Мәтінмен жұмыс




Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды


Дескриптор:

-ХҮІІІ ғ. ақын-жырауды атайды;

- ХVІІІ ғ ақын-жыраулар шығармаларындағы тарихи оқиғаның кемінде 1-уін анықтайды;

- ХVІІІ ғ ақын-жыраулар шығармаларындағы негізгі идеяны талдайды

Дескриптор:

-ХVІІІ ғ ақын-жыраудың тарихи оқиғадағы ролін дәлелдейді;

-Тарихи дереккөз ретінде жырау шығармасының құндылығын бағалайды

халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының маңыздылығына талдау жасайды

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»





«Екі жұлдыз, бір тілек»




«Жұлдызшалар»





Карточкалар







Оқулық

Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева А.Т. Қазақстан тарихы Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 8-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Атамұра, 2012.


Хрестоматия Атамұра, 2012.


"Қазақстан" ұлттық энциклопедиясы, Алматы, "Қазақ энциклопедиясы", 1998 ж. 4-том


Мәтін таратпалар

(Сынып қабырғаларындағы)

Бекіту






Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма

«XVIII ғасырдағы қазақтардың халық шығармашылығы» тақырыбына

Эссе


Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Кері ба

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!