Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Ой
шақыру.
БЫМ Оқушылар келмей
тұрып сыныптың
қабырғаларына,ХҮІІІ ғ.
өмір сүрген ақын-жыраулардың
суреттері, жырлары, жыраулар шығармалары туралы ақпарат пен қысқаша
өмірбаяндаржазылған парақтар ілінеді.
/Бұл көрнекіліктер сабақ
барысында тапсырмаларды орындау үшін
пайдаланылады/
Сынып бөлмесіндегі
мәліметтерге сүйене отырып, оқушылардан сабақ тақырыбы қандай болуы
мүмкіндігі сұралады.
-Суреттер мен мәтіндер
мазмұнына қарап бүгінгі сабақтың тақырыбы қалай аталуы
мүмкін?
Сабақ тақырыбы, оқу мақсаттары
мен бағалау критерийлері оқушыларға таныстырылады. Тарихи концепт
пен зерттеу
сұрағына назар
аударылады.
Зерттеу
сұрағы: XVIII ғасырда ақын-жыраулар
шығармаларында тарихи оқиғалар қалай көрініс
тапты?
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Оқушылардың болжам жауаптары
арқылы сабақ тақырыбы
анықталады.
|
Мадақ
тау
|
Жыраулар мен ақындар
портреттері, мәтіндер
Қазақстан тарихы (көне
заманнан бүгінге дейін)
3-том. – Алматы,
2010.
|
Жаңа
білім
|
Жаңа ұғымдардың
жұмыс.
Мұғалім тақырып анықталғаннан
кейін жаңа білімді игеру барысында кездесетін жаңа ұғымдардың
мағынасын оқушы алдын-ала біліп отыруы үшін «жұбыңды тап»
тапсырмасы орындалады.
Тәуелсіздік- бостандық,
азаттық
Елбірлігі–елдің татулығы, ынтымағы,
достығы;
Отан
қорғау-Еліңе қауіп төнгендегі жауға
қарсы іс-әрекетің;
Ерлік- батылдық, батырлық,
өжеттік
Жұмылдыру- ортақ мақсаттың орындалуы үшін
түсінік жүргізу,
ұйымдастыру;
Зерттеу мен талдауМәтінмен
жұмыс.
Интерактивті тақтаға бірден
алтыға дейінгі сандар жазылған ұяшықтар
шығарылады. Таңдаған нөмеріне
сәйкес белгілі бір жырау туралы
ақпарат жинап, зерттеуі
қажет.
ЕБҚ оқушылар негізгі термин
сөздерді мәтіннен
анықтайды;
Интерпретация
«Кластер» әдісі бойынша
тірек-сызбамен жұмыс.
Оқушыларға тірек- сызба
таратылады,тірек-сызбаның ортасына өздеріне тиесілі жыраудың атын
жазып, 5 сұрақ дайындайды,дайындаған тірек- сызбаны
қорғайды.
1
Бұқар
2
Тәтіқара
3.Ақтамберді
4
Үмбетей
5
Жанақ
6
Жанкісі
ЕББ оқушыға суреттер/иллюстрациялар
ұсынылады;
GREАT кестесі
халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері
туындыларының маңыздылығына талдау жасайды
G (Groundbreaking) - елеулі/
бетбұрысты
|
|
R (Remembered) - есте
қаларлық
|
|
E (Events) - маңызды
оқиға
|
|
А (Affected) - болашаққа
әсері
|
|
T (Terrifying) кездескен
қиындықтар
|
|
ЕБҚ оқушы (көру және есту қабілеті
төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша
ұсынады.
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі
идеяны анықтайды
Дескриптор:
-ХҮІІІ ғ.
ақын-жырауды атайды;
- ХVІІІ ғ
ақын-жыраулар шығармаларындағы тарихи
оқиғаның кемінде 1-уін
анықтайды;
- ХVІІІ ғ
ақын-жыраулар шығармаларындағы негізгі идеяны
талдайды
Дескриптор:
-ХVІІІ ғ
ақын-жыраудың тарихи оқиғадағы ролін
дәлелдейді;
-Тарихи дереккөз
ретінде жырау шығармасының құндылығын
бағалайды
халық ауыз әдебиеті
мен музыка өнері туындыларының маңыздылығына
талдау
жасайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Екі жұлдыз, бір
тілек»
«Жұлдызшалар»
|
Карточкалар
Оқулық
Қабылдинов З.Е.,
Қайыпбаева А.Т. Қазақстан тарихы Жалпы бiлiм беретiн мектептiң
8-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Атамұра,
2012.
Хрестоматия Атамұра,
2012.
"Қазақстан" ұлттық
энциклопедиясы, Алматы, "Қазақ энциклопедиясы", 1998 ж.
4-том
Мәтін
таратпалар
(Сынып
қабырғаларындағы)
|