Сабақтың
тақырыбы: «Керқұла атты Кендебай»
ертегісі. «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің көркемдік
ерекшелігі
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Каюмова Ұ.
Күні:
20.09.2018ж.
|
СЫНЫП: 5ә
|
Қатысқан оқушылар саны: 25
|
Қатыспағаноқушылар саны: 0
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
|
шығармадағы тілдік бейнелеу,
суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер,
қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау
(А/И3)
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс
берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша
мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын
өзіне аудара алады.
|
Тілдік құзіреттілік
|
теңеу, эпитет, ауыспалы
мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Алдыңғы
оқу
|
«Керқұла атты Кендебай»
ертегісі. «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің құрылымдық
сипаты
|
Сабақтың жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы :
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
5
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі 2
минут
Топтарға бөлу. «Қағаз
қиындылары»
Бірнеше құттықтау қағаздарын
топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды
араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды
құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға
бөлінеді.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру: 3 минут
«Өзі туралы кластер»
тренинг
Оқушылар танысу үшін өздері
туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы
шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің
өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның
еркесі, адал дос т.б
|
1-топ:
Жазушылар
2-топ:
Зерттеушілер
3-топ:
Суретшілер
«Өзі туралы кластер» тренинг,
қағаздар, қалам.
|
Жаңа
білім
10
минут
|
Білу және
түсіну
Берілген мәтіндерді балалар
оқып алады.
«Жариялау»
әдісі
(Әрбір топ берілген сұрақ
бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер
берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп,
топ ұстанымын жеткізеді.)
Теориялық
жұмыс. Көркем шығармадағы айтылатын
ойды идея дейміз. Көркем шығармадағы адамдардың көркем бейнесін
кейіпкер дейміз.
Топтастыру
стратегиясы
Кендебай бойында қандай жақсы
қасиеттер бар ?
|
Оқулық,
мәтіндер.
|
Ортасы
10
минут
|
Қолдану
Оқулықтағы тапсырмаларды
орындау
Дәптермен
жұмыс
Кендебай» ертегісінің
көркемдік ерекшелігі
Талдау
«Ыстық
орындық» орындық
әдісі
(Бір оқушы алдыңғы жақта,
орындықтар оны айнала қоршай
орналастырылады.
Жаттығудың
сипаттамасы:
Бір оқушы алға шығып өз
пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты
анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша
бірлесіп алға шығып сөйлей алады.
Білімдіден ақыл шығар
(әр қатарға деңгейлік тапсырма)
1-топ: Кендебайға
ұқсағың келе ме?
Қай қасиеті көбірек
ұнады?
Қазіргі жастар бойынан
осындай қасиеттер кездесе ме?
2-топ: Сен осы ертегіге
қандай өзгеріс енгізер дедің?
Өзіміз оқыған
ертегілердің қайсысына ұқсайды?
Ер Төстік
Кендебай
-Жылқы малымен дос болу
«Ер қанаты-ат»
сөйлеуі(Ат туралы мақалдар
сұрау).
|
Оқулық,қабырғаға ілінген
ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
«Ыстық
орындық» орындық әдісі, сұрақтар,
орындық.
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
«Қара жорға»
биі
|
Видеожазба
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
10
минут
|
Тест
сұрақтары
Кендебайдың әкесінің аты
кім
А) Байбөрі
Ә) Ерназар
Б) Қазанғап
В) Саржан
«Мынау таудан әрі ассаң, ағып жатқан өзенді
көрерсің, ортасында бір арал бар», бұл қай кейіпкердің сөзі
?
А) Шалқұйрық
Ә) Керқұла ат
Б) Ханның баласы
В) Тазша бала
3. Қозы бағып жүрген баланың
әкесі кім?
А) Мергенбай
Ә) Тасқара
Б) Кендебай
В) Шойынқұлақ
Ой, оңбаған-ау, қырасыңғой малды.
«Айырылғырдың суы айырыл деп неге айтпайсың ?»-кімнің
сөзі
А) Күңке
Ә) Меңді сұлу
Б) Кенжекей
В)
Ханның кіші қызы
|
Тест жазылған
парақшалар
|
Бағалау
5
минут
Кері
байланыс
3
минут
|
Бағалау парақшасы
Дұрыс жауапқа 5 балл.
Оқушының
аты-жөні
|
«Жария
лау»
әдісі
|
«Салыстыру
кестесі»
|
«Ыстық
орын
дық» орындық
әдісі
|
«Ойлан – жұптас – бөліс»
әдісі
|
Балл
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Рефлексиялық
шеңбер»
Оқушылар шеңберге тұрып,
төмендегі сұрақтарға жауап
береді.
-
Сабақ барысында
көңіл-күйіңіз қандай болды?
Неліктен?
-
Бүгін не білдіңіз? Сіз
үшін не жаңалық болды?
-
Сабаққа қатысуыңызды
қалай бағалайсыз?
-
Сабақта қандай
қиындықтар туындады?
-
Сабақ аяқталғанда
көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?
|
Бағалау
парақшасы
Рефлексиялық
шеңбер
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
Байланыс
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не
білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз
жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|