Материалдар / "Керқұла атты Кендебай" ертегісінің құрылымдық сипаты 5-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Керқұла атты Кендебай" ертегісінің құрылымдық сипаты 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Керқұла атты Кендебай" ертегісінің құрылымдық сипаты 5-сыныпқа арналған сабақ жоспары. Жоспар соңғы үлгі бойынша жасақталған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қырқүйек 2022
1219
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:-----------------ОІМ: Дайнашов Е



Бөлім:

1-бөлім. Таза, мінсіз асыл сөз

Педагогтің аты-жөні:

Тулеева Гулнур

Пәні:

Қазақ әдебиеті

Күні:

08.09.2022ж

Сынып: 5-шы сыныптар

Қатысушылар саны: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің құрылымдық сипаты

Оқу бағдарламаына сәйкес оқыту мақсаттары

А/И3.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары-ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары-ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтайды.


Сабақтың кезеңі және уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы 7 минут

Ұйымдастыру

Ынтымақтастық ортасын құру.

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Бай балалары мен Кендебайды салыстыру

















Сабақ мақсатын, бағалау критерийін анықтайды.

  • Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу

Қолдау

«Жарайсың!» деген қолдау сөз арқылы оқушы білімін қалыптастыру

5 сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы

Сабақтың ортасы 30минут































































































Сабақтың соңы

8 мин




















Оқушылар, бүгінгі сабағымызда «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің құрылымдық сипатын талдаймыз. Яғни өмір құбылыстарын суреттеудегі адамның ішкі жан дүниесін, көңіл - күйді бейнелейдегі өзгешеліктерін нақты мысалдар негізңнде талдайтын боламыз.

Сабақ барысында қолданылатын әдеби термин

Суреттеу - әдебиетте әр түрлі жануарларды, табиғат құбылыстарын немесе жансыз нәрселерді адам кейпіне келтіріп суреттейтін көркемдік тәсіл.

Жазушы кейде шығарма оқиғасын баяндау барысында оқиғаның болған жерімен, оқиғаға қатысушы кейіпкерлермен, олардың жеке басына тән өзгешеліктерімен , оларды қоршаған ортамен таныстырып өтеді. Бұл көбіне суреттеу (сипаттау) жолымен жүзеге асады.

Салыстыра суреттеу – екі нәрсені, құбылысты гн ұғым мен сезімді қатар қойып, ұқсата, салыстыра сипаттау.

1- тапсырма. Кестеге ертегіден салыстыра суреттеуге мысал жазыңдар.







Кендебай ай сайын емес,күн сайын өсіпті, алты күнде күліпті,алпыс күнде жүріпті,алты жылда жігіт болыпты.

Құлан сағат сайын емес, минут сайын өсіпті. Алты айдың ішінде алты кез ат болып шығыпты.

Сондай күшті болыпты, алысқанын алып ұра беріпті,күрескенін жыға беріпті,шыңырау құдыққа құлаған атандарды жалғыз тартып шығара беріпті

Құла қуса жетіп, қашса құтылатын, аузымен құс тістеген ерен жүйрік болыпты.

Қарама – қарсы суреттеу – екі нәрсені, құбылысты не ұғым мен сезімді бір-біріне қарам – қайшы қою арқылы суреттеу.

2- тапсырма. Кестеге ертегіден қарама-қарсы суреттеуге мысал жазыңдар.







Бие құлындаған да жоқ, ешнәрсе болған да жоқ,-деп жауап береді.

Таң алдында бие бір алтын құйрықты, құндыз жүнді құлын туады. Аспаннан бір бұлт түйіліп келіп, оны көтеріп ала жөнеледі.

Ақыры Кендебай алтын құйрықты құлынды тауып алып, аман-есен ханның үйіне қайтып келеді.

Той үстінде түк таба алмай, сандалып,мойындары ырғайдай, сирақтары шидей болып, азып-тозып, ханның екі баласы келеді


3-тапсырма. «Алты, жеті, алпыс» сандарына байланысты шығармадан тіркестерді теріп жазыңдар. Мысалы:

Алты

Жеті

Алпыс

Алты күнде күліпті

Алты жылда жігіт болыпты.

Алты кез ат

Жеті басты дәу

Жеті рет соққанда

Алпыс күнде жүріпті

Алпыс өзен құйылған


Үй жұмысы: оқулықтағы 6- тапсырма. (17 бет)

Бағалау

Екі жұлдыз бір тілек арқылы жүреді.Бір- бірін бағалайды























Кестеге ертегіден салыстыра суреттеуге мысал тауып жазады













Кестеге ертегіден қарама-қарсы суреттеуге мысал тауып жазады







Тіркестерді табады

Дескрипторлар:
















  • Ертегіден кейіпкерлерге қатысты бір суреттеуді анықтайды;















  • Анықталған суреттеуге шығармадан қарама-қарсы немесе салыстыра суреттеуді табады;






  • Берілген сандар бойынша шығармадан мысалдар келтіреді

Оқулық, дәптер, қалам,т.б





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!