Материалдар / Кіріктірілген ашық сабақ: "Асқорыту жүйесі" 3-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Кіріктірілген ашық сабақ: "Асқорыту жүйесі" 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Кіріктірілген ашық сабақта оқушылар 1) Адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтайды; 2) Асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттайды; 3) Ақпарат көзінің түрлерін анықтайды; Сонымен қатар сабақ барысында тәжірибе жасау арқылы тақырыпты толық түсінеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қазан 2022
339
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ш. Уалиханов атындағы жалпы орта мектебі



















Кіріктірілген сабақ тақырыбы: Асқорыту жүйесі

Пәні: Жаратылыстану

3 сынып



















Бастауыш сынып мұғалімі: Қадырғалиева Г.А

Саналиева Н









2021-2022 оқу жылы

Бекітемін:

Оқу ісінің орынбасары: Рахметова А. Д

Пән: Жаратылыстану

Сынып: 3-сынып

Бөлім: Жанды табиғат. Адам.

Мектеп: Ш. Уалиханов атындағы жалпы орта мектебі

Мұғалім: Қадыралиева Г.А, Саналиева Н. Қ

Қатысқандар саны: 8

Қатыспаған оқушылар

Күні:

12.11.2021 ж

Тақырыбы:

Асқорыту жүйесі

Оқу мақсаты:

3.2.3.1. Адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтау;

3.2.3.2 Асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттау;

3.1.2.1. Ақпарат көзінің түрлерін анықтау;


Сабақтың

мақсаты:

Адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтайды;

Асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттайды;

Ақпарат көзінің түрлерін анықтайды;

Бағалау критерийі

1. Адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтайды;

2. Асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттайды;

3. Ағза мүшелерінің атқаратын қызметтерін зерттейді;

4. Ақпарат көзінің түрлерін анықтайды;

Тілдік мақсат

Пәндік терминология мен тірек сөздер: Асқорыту жолы


Асқорыту жүйесінің маңызын түсіне отырып, асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттайды.

Құндылықтар

Оқушыларды өзара ынтымақтастыққа, бір біріне құрмет көрсетуге тәрбиелеу. Асқорыту жүйесі туралы ұғымдарын қалыптастыру.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, математика.

АКТ қолдану дағдылары

Таныстырылыммен жұмыс, Интербелсенді тақта, интернеттік программалар

Алдыңғы меңгерілген білім

Адамның ішкі ағзаларының орналасуын асқорыту жолдарын біледі

Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт

Сабақта жоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы

1 минут



Ұйымдастыру. Үш тілде амандасу

Сәлеметсізбе – Здравствуйте – Good morning

Психологиялық ахуал

Амансыңба көздерім ояндың ба?

Амансыңба құлағым ояндың ба?

Амансыңба қолдарым ояндың ба?

Амансыңба аяқтарым ояндың ба?

Амансыңба ұстазым мен ояндым.


4 минут


Үй жұмысын «Жалған, Ақиқат» әдісі

Р/с

Ақпарат

Жалған

Ақиқат

1

Ас қорытылу барысында ағзаға сіңуге ыңғайланып, ұсақ бөліктерге ыдырайды



2

Ауызда ас ұсақталмайды



3

Тіл дәм сезуге көмектеседі



4

Ашішек құнарлы заттарды қанға өткізеді




5

Тоқішек су сіңірмейді



Дескриптор:

  • Жалған ақпаратты анықтайды;

  • Ақиқат ақпаратты анықтайды;


Сандар,

қорапша

Жаңа сабақ


2 минут



1 минут







5 минут

Жаңа сабақ.

Сабақтың тақырыбы мен таныстыру;

Оқу мақсатымен таныстыру;


Тыңдалым. Айтылым.

Бейнеролик көрсету

Сұрақтар:

  • Тағамның құрамына кіретін қандай қоректік заттар ағзаның дамуы мен өсуіне көмектеседі?

  • Асқорыту жүйесі қалай құрылған?

  • Асқорытудың әр кезеңінде тағам қандай өзгерістерге ұшырайды?

  • Ас қорыту үдерісінің қандай маңызы бар?

  • Асқорыту үдерісін қалай жақсартуға әрі тездетуге болады?

Дескриптор:

  • Бейнежазбада айтылған ақпараттарды тыңдайды;

  • Берілген сұрақтарға жауап береді;

ҚБ: Жарайсың. Тамаша


Интерактивті тақтамен жұмыс



Топпен жұмыс

1-топ:

2-топ:

Сергіту сәті: «Қолыңды жу»





Бейнеролик





































8 минут

Қорытынды. Эксперимент жүргізу.

  1. Целлофан дорбаға 4 крекер және 2 ас қасық ас содасын салу.

  2. Крекермен соданы саусақпен мыжып араластыру. Бұл үдерісті «шайнау» деуге болады.

3)   Пайда болған қоспаға су құйып араластыру. Су «сілекейдің» рөлін атқарады.

4)  Осыдан кейін сірке суы қосылады, яғни «асқазан қышқылы». Алдын-ала дайындау: 1/8 кесе суды және 1/5 кесе сірке суын араластырып, тағамдық бояғыштың 2-3 тамшысын қосу. Бұл қышқыл содамен реакцияға түседі және балалар асқазандағы химиялық реакция үдерісіндегідей көпіршіктерді бақылайды.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!