Материалдар / КӨП ТАҢБАЛЫ САНДАРДЫ КӨБЕЙТУ ЖӘНЕ БӨЛУ ЖАҒДАЙЛАРЫ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

КӨП ТАҢБАЛЫ САНДАРДЫ КӨБЕЙТУ ЖӘНЕ БӨЛУ ЖАҒДАЙЛАРЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
 7 – ге көбейту және бөлу кестесін құру, дұрыс есептеу, күнделікті пайдалана білуге үйрету  Логикалық ой-өрісін дамыту.  Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу  7 – ге көбейту және бөлу кестесін құрып, дұрыс есептеуге, күнделікті пайдалана білуге үйренеді  Жылдам есептеп үйренеді  Білімін жүйелі пайдалананып үйренеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Маусым 2018
432
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Ашық сабақ.Пәні: МатематикаСыныбы: 4

Сабақтың тақырыбы: 203*6,2003*6 түріндегі көбейту.Сабақтың мақсаты: Оқушыларға көрсетілген түрдегі көп таңбалы сандарды көбейтуді меңгерту. Білімділігі: Оқушылардың есеп шығару және есептеу дағдыларын жетілдіру. Тәрбиелілігі: Оқушыларды ұйымшылдыққа ,бір-бірін жақсы түсінуге тәрбиелеу. Дамытушылығы: Оқушылардың ауызша есептеу және логикалық ойлау қаблеттерін дамыту.Сабақтың түрі: Сайыс сабақ.Сабақтың көрнекілігі: Оқулық,кесте,слайд,жетон,қима қағаздар.Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру А) Оқушыларды түгендеу. Ә) Оқушылардың назарын сабаққа аудару. ІІ. Үй жұмысын тексеру.Үйге берілген 61-беттегі 7-тапсырманы ауызша тексеру.Ол үшін «Күнді бұлттан құтқару» ойынын ойнаймыз.

1-бұлттың тапсырмасы: 8000:20=4002-бұлттың тапсырмасы: 12000:40=300 4000:20=2003-бұлттың тапсырмасы: 24000:30=800, 21000:70=300 ,27000:30=9004-бұлттың тапсырмасы: 18000:300=60, 14000: 200=70, 10000 :200=50 35000:700=50Өткенді қайталау. Кез келген санды 0-ге көбейткенде... Кез келген санды 1-ге көбейткенде... 0-ді санға көбейткенде...

-Олай болса балалар,біздің бүгінгі сабағымыз 0-і бар сандарды көбейту болып табылады.Осы ережелерді еске сақтаймыз.Жаңа сабақты түсіндіру: 203 2003 20003 * 6 * 6 * 6 ---------- ------------- ---------------- 1218 12018 120018-Балалар бүгінгі сабақ күндегіден ерекше болмақ.Себебі,біздер саяхатқа шығамыз.Саяхатқа шыққыларың келе ме?Саяхатқа жаяу бармаймыз,пойызбенжүреміз.Онда екі вагон ғана бар.Олар «Ойшылдар» және «Тапқырлар» депаталады.Біздер түрлі аялдамаларға тоқталамыз.Әр аялдамаға жеткенде әр түрлітапсырмалар орындаймыз.Ол тапсырмаларды әр вагондағы жолаушылар жарыса орындап білімдерін көрсетеді.Ендеше ,дайынбыз ба?



Біздің пойызымыз орынынан қозғалу үшін оқулықтағы 1-ші тапсырманы орындаймыз.Кестемен жұмыс: Сандарды цифрмен жазу.8 млн. 5 мынд.7 бірл. 21 мыңд. 175 бірл.5 млн. 3 мыңд.18 бірл. 5 мыңд. 6 бірл.

Дәптермен жұмыс: Көркем жазу минуты.1-«Тапсырма станциясы» 2-тапсырманың ә/ бөлігін орындау. Ойшылдар Тапқырлар2008*6= 12048 7006*6=4203622005*3=66015 42073*4=16829210507*5=52535 13006*8=104048

2. «Тұжырымдама станциясы» 3-есеп Ойшылдар Тапқырлар.3 ж.в.-144 т. 5 к.-15 м.240т.-? в. 60 м.-? к.480т.-? в.

3. «Білім станциясы» Ойын «Математикалық эстафета»

4. « Амалдар станциясы» 4-тапсырма Ойшылдар Тапқырлар (23054+4896)*3=83850 ( 70089-65259)+452=5282

Балалар біз барлық станцияға бардық.Енді ауылға қайту керек.Ол үшін мен сендерге логикалық тапсырма беремін.Сол тапсырманы дұрыс орындасақ,ешқандай станцияға тоқтамаймыз.

8-тапсырма. 34 кг. Толық бөшке 18 кг. Жартылай құйылған бөшке Бос бөшкенің салмағы қанша? 1/ 34-18=16кг. жартылай құйылған балдың массасы. 2/ 16*2=32 кг. барлық бал 3/ 34-32=2 кг. бос бөшкенің массасыСабақты қорытындылау. Не үйреніп,не білдік? Ортаға салайық. Жинаған ұпай сандарын есептеп,ұтқан топты хабарлау.Үйге тапсырма: 5,7- тапсырмаОқушыларды бағалау: Сабаққа өте жақсы қатысқан оқушыларға-5 Жақсы қатысқандарға- 4 Орташа катысқандарға -3





Ақжігіт орта мектебі













Тақырыбы: 203*6 ,2003*6 түріндегі көбейту















Пән мұғалімі: Баймұңалова Сұлушаш Аралқызы























































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!