Материалдар / Көпбұрыштың түрлері. Шаршының және тіктөртбұрыштың қасиеттері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Көпбұрыштың түрлері. Шаршының және тіктөртбұрыштың қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
фигуралардың түрлері мен бұрыштардың түрлері.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Шілде 2018
7095
8 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән : математика Мектеп : Мұхтар Әуезов мектеп гимназиясыҰзақ мерзімді жоспар бөлімі : 3А бөлім. Геометриялық фигуралар жəне олардың өзара орналасуы Күні : 13. 07.18ж. Мұғалімнің аты жөні : Жусипова Роза КенбаевнаСынып : 2 Қатысқандар саны : Қатыспағандар саны :
Сабақ тақырыбы:

Көпбұрыштың түрлері. Шаршының және тіктөртбұрыштың қасиеттері.
Осы сабақта қол жеткізі-летіноқу мақсаттары(оқубағдарламасына сілтеме)2.3.1.1.Бұрыштардың түрлерін ажырату және атау (тік, сүйір, доғал); тіктөртбұрыштың, шаршының, тікбұрышты үшбұрыштың мәнді белгілерін анықтау.2.3.1.2 Көпбұрыштарды жіктеу


Сабақ мақсаттары
• бұрыштардың түрлері (тік, сүйір, доғал) мен фигуралардың түрлерін (тікбұрыш, шаршы) таниды;•тіктөртбұрыштың, шаршының, тікбұрышты үшбұрыштың маңызды ерекшеліктерін анықтайды;•көпбұрыштарды түрлі белгілері бойынша жіктейді
Бағалау критерийлері:

• фигуралардағы бұрыштардың түрлерін біледі жəне бұрыштарқұрайды (тік, сүйір, доғал); • тікбұрыштың, шаршының, тікбұрышты үшбұрыштың маңыздыерекшеліктерін ажыратады.
Тілдік мақсат:Бұрыштардың түрлері (тік, сүйір, доғал) жəне фигуралардың түрлері (тіктөртбұрыш, шаршы, көпбұрыш).

Құндылықтарды дарыту:Ынтымақтастық, құрмет, ашықтық

Пәнаралық байланыстар: Көркем еңбек, музыка

АКТ қолдану дағдылары:Слайд

Бастапқы білім:Фигуралардың түрлерін біледі


Сабақ барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы5минут



































Сабақтың ортасы20 мин

. Ұйымдастыру кезеңі.
  • Жағымды ахуал қалыптастыру.
  • «Керемет » тренингі . (Оқушылар шеңбер құрып тұрады.)Мақсаты: Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабаққа қызығушылығын арттыру, сабақ тақырыбын анықтауға мүмкіндік туғызу. -Балалар, бүгін сендердің көңіл-күйлерің қандай?-Керемет! (оқушылар басбармақтарын жоғары көтереді)-Сабаққа деген ынталарың қандай?-Керемет!Олай болса, сабағымызды бастайық!Шеңбер бойында тұрған оқушыларға геометриялық фигураларды таратып беріп, сол фигуралар бойынша топтасуды сұраймын./оқушылар тіктөртбұрыштар,тікбұрышты үшбұрыштар және шаршылар болып топтарға бөлінеді/.Әр топ өз тобының атауы туралы білетін мағлұматтарды айтады.Топтар:І топ – шаршы ІІ топ –үшбұрыш ІІ топ –тіктөртбұрыш











    Жұптық жұмыс.«Т» кестесіТапсырма:Оқушыларға шаршы, тіктөртбұрыш және тікбұрышты үшбұрыштарды екі топқа бөлуді ұсынамын: тіктөртбұрыштар тіктөртбұрыштар емес тіктөртбұрыш тікбұрышты үшбұрыш шаршы (2 оқушы тақтада жұмыс жасайды.)–Не байқадыңдар? Тіктөртбұрыш пен шаршыда не ортақ?Дескриптор:Оқушылар тіктөртбұрыштар мен шаршылардың бұрыштары тік, қабырғаларының саны тең екенін айтады. -Ендеше, бүгінгі сабағымыз не туралы болады деп ойлайсыздар?-Біз тіктөртбұрыштар мен шаршылар туралы айтамыз.-Жарайсыңдар, балалар! - Ал, кәнекей,балалар, өзіміз-өзімізге қолдау көрсетіп жіберейікші:«Жарайсың!» (оқушылар өзінің иығынан 3 рет қағып: «Жарайсың! Жарайсың! Жарайсың!») деп өзін-өзі мадақтайды..


























    Геометриялық фигуралар(шаршы, үшбұрыш, тіктөртбұрыш)

































    «Т» кестесі




















































































































    Сергіту сәті























































    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады.-Бүгінгі сабағымызда тіктөртбұрыштың, шаршының, тікбұрышты үшбұрыштың маңызды ерекшеліктерін, бұрыш түрлерін анықтауды үйренеміз.–Бұрыш дегеніміз не?(Бұрыш– бұл бір нүктеден шыққан əртүрлі екісəуледен құралған геометриялық фигура). Бұрыштың сəулелері қабырға деп аталады. Алсəулелердің түйісетін нүктесі төбе деп аталады. Қорытынды жасаймыз: Бұрыш–бұл... Қазір əрқайсысың қағаз парағынан тік, сүйір, доғал бұрыштың моделін жасайсыңдар. Тәжірибе. «Сен маған, мен саған» әдісі.

    – Өздерің жасаған сүйір,тік, доғал бұрыштың моделін көрсетіңдер. – Суреттегідей жолақты жазыңдар. – Бұрыштардың қабырғасын жəне төбесінкөрсетіңдер. – Өз парталарыңнан тік бұрыштың моделінкөрсетіңдер. –Қандай бұрыш екенін қалай анықтауға болады? Оқушылардан фигуралардың əр бұрышының түрінанықтауды, сүйір, тік, доғал бұрыштарды өз бетіментабуды ұсынамын. Бұдан кейін тексерумен жұптықжасау орындалады. Өзіндік, жұптық жұмыс. Оқушыларға тапсырманы орындамас бұрынбағалау критерийін оқуды ұсынамын. Бағалау критерийі«Бұрыш түрлерін білемін» - бұрыштар тік, сүйір жəнедоғал. «Бұрыш түрлерін анықтай аламын» - үшбұрыштысызғыштың көмегімен бұрыштың түрін анықтаймын«Барлық бұрышы тік көпбұрыштардың атауын білемін» - бұл тіктөртбұрыш жəне шаршы, тік бұрышы барүшбұрыштар. Қорытынды: Егер бұрыш тік бұрыштан кіші болса, ол сүйір бұрыш.Егер тік бұрыштан үлкен болса, ол доғал бұрыш.Егер бұрыштары тік болса, ол тік бұрышДескриптор:
  • Бұрыштардың түрлерін ажыратады
  • Барлық бұрыштары тік көпбұрыштардың атауын біледі.
  • Бағалау: «Жұлдыздар жарқырайды»

    Пішіндер

    Жұптық жұмыса) «Иә, жоқ» пікірлер тəсілі. Оқушыларға «иә, жоқ» кестесін таратып беремін

    Сұрақтардың нөмірі цифрлармен көрсетілген. Мен пікірлерді оқимын. Оқушылар жұптасып талдайды. Егер келіссе«+» белгісін, ал келіспесе, онда«–» белгісін қояды. 1. Тіктөртбұрыштың барлық бұрыштары тік болады.2. Кез - келген тіктөртбұрыш шаршы болады.3. Тіктөртбұрыштың қарама-қарсы қабырғалары тең болады.4. Шаршы деп қабырғалары өзара тең тіктөртбұрышты айтады..5.Шаршының барлық бұрыштары тік болады. 6.Шаршының барлық қабырғалары тең болады.Оқушылар кестені толтырады. Дескриптор:
  • Тіктөртбұрыштың қарама-қарсы қабырғалары тең екенін фигураның қабырғаларын беттестіру арқылы дәлелдейді.
  • Тік төртбұрыш шаршы болатынын түсінеді
  • Бағалау: «Плюс+, минус- »-әдісі.




































    Жолақ,Бұрыштардың суреттеріЭлектрон.оқулық

















    Фигуралардың Суреттері,сызғышәдістемелік нұсқау 160-162-беттер





































    Бұрыштардың суреттеріэлектронды оқулық







    Жұлдызшалар



    «иә, жоқ» кестесі











































    Сабақтың соңы10 минут
    «Ойлан-жұптас-бірік» әдісі топтық жұмыс Тапсырма: жұптаса, топтаса отырып, геометриялық пішіндер сызу. Сызба барысында позициялардың сақталуын ескеру.Мақсаты: жұппен, топпен жұмыс жасай білу, сызба барысында позицияларды ескере отырып, геометриялық пішіндер сызу.

    1 –топ: тік төртбұрыш, шаршы, трапеция2-топ: тең бүйірлі үшбұрыш, тең қабырғалы үшбұрыш, тік бұрышты үшбұрыш.3-топ: бес бұрыш, алты бұрыш, жеті бұрыш

    .Бағалау критерийі:Геометриялық пішіндерді сызуДескриптор:
  • Бағыттар бойынша сызбаны сызады.
  • Бұрыш санын анықтайды.
  • Геометриялық пішіндердің ортақ белгілер мен айырмашықтарды ажыратады.
  • Бағалау: «2 жұлдыз, 1 тілек» арқылы топтар бірін-бірі бағалайдыЕкі жұлдыз - жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 зат.Бір тілек – бұл жақсартуға болатын нәрсе .


    Әдістемелік нұсқау


    Рефлексия5мин
  • Бүгін мен білдім -шаршы мен тіктөртбұрыштардың қасиеттері мен бұрыштардың түрлерін (тік, доғал, сүйір)
  • Қиындық тудырды- көпбұрыштар мен шаршыны топтастыруда
  • Мен үйрендім-көпбұрыштарды жіктеуді
  • Қолымнан келді-тәжірибе жасау барысында бұрыштардың түрін ажырату.


  • Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Сабақ өту барысында саралау тәсілінің 4 тәсілдерін қолданамын.



    Әр тапсырмадан кейін саралаудың «Бағалау» тәсілі жүзеге тимді кері байланыс бере отырып жүзеге асады.
    Бағалау - қалыптастырушы бағалау критерийлеріне сәйкес жүргізіледі.Оқушылардың үйренгенін тексеруді ауызша және жазбаша кері байланыс арқылы, жаңа технологияларға сәйкес әртүрлі әдіс-тәсілдерді пайдалану арқылы жүзеге асырамын. Мысалы: Өзін-өзі бағалау «Жарайсың» әдісі«Жұлдыздар жарқырайды», «Плюс, минус» «2 жұлдыз, 1 тілек»әдістері арқылыСергіту сәті барысында ара қашықтық сақтау.Партада дұрыс отыру, сызғышты қолдану ережесі сақталуы керек


































    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!