Материалдар / Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелері

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған білім негізінде жазылған материал математикадан сабақ беретін ұстаздарға, жас мамандарға көмегін тигізеді деп ойлаймын. материал мектеп бағдарламасына негізделіп 11-сынып оқушыларына арналған керекті тақырыптардың бірі. тиімді әдіс-тәсілдер қолданылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2018
3110
8 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ:№56Алгебра Мектеп:М.Жалилов атындағы орта мектеп
Күні:26.02.18жОқытушының аты-жөні: Д.Бакишева
Сынып:11 «А»Барлығы:Қатысқаны
Сабақтың тақырыбыКөрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелері
Осы сабақтың оқу мақсаттарыКөрсеткіштік теңдеумен танысады Көрсеткіштік теңдеулерді шешеді
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады: көрсеткіштік теңдеуді ажырата алады


Оқушылардың көпшілігі орындай алады: қарапайым көрсеткіштік теңдеулердің түбірлерін таба алады


Кейбір оқушылар орындай алады: Жүйеге берілген көрсеткіштік теңдеуді шеше алады
Бағалау критерийлері
  • Көрсеткіштік теңдеуді шешу алгоритмін біледі;
  • Түрлендіріп есептейді, шешімін таба біледі
  • Дескриптор
  • Бірдей негізге келтіреді
  • Мәндес теңдеу ала алады
  • Жаңа айнымалы енгізе алады
  • Жүйеге берілген есепті шығара алады
  • Тілдік мақсаттар

    Оқушылар: көрсеткіштік теңдеуді түсіндіре аладыАрнайы лексика және терминология:көрсеткіштік,теңдеу, жүйе, айнымалы, графиктік тәсіл, мәндес теңдеу, негізДиалог пен жазу жүргізу үшін сөздердің пайдалы жинағы:Көрсеткіштік теңдеу деп ....Графиктік тәсілді қолдану ....
    Құндылықтардыдарыту

    -өмір бойы білім алуға бейімделеу;-дұрыс шешім қабылдау үшін, қоғамдық өмірге қатысу үшін шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілетін қалыптастыру;
    АКТ қолданудағдылары Интербелсенді тақтаны пайдалануда тапсырмаларды қарастыру
    Алдыңғы білім

    Оқушылар теңсіздік, квадрат теңсіздік, квадрат теңсіздікті парабола әдісімен шешу ұғымдарын біледі.
    Сабақтың барысы
    Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған іс-шараларДереккөздер
    Сабақтың басы 5 минутІ. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Оқушылардыжұптарға бөлу.Оқушылар қысқаша көбейту формулаларының оң және сол бөлігін сәйкестендіру арқылы жұптарға бөлінеді.



    ІІ. Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтау.- Оқушылармен бірге сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау.- Бағалау парағын оқушыларға үлестіру
    Қысқаша көбейту формулалары жазылған таратпа қағаздарҮлестірме 1





    Слайд 1-2

    Сабақтың ортасыЖаңа материалды меңгерту

    5 минут

















    10 минут











    1. Білу. Тақырыпты меңгеруде қолданылатын тәсілдерді еске түсіру:
  • Өрнектерді тепе-тең түрлендіру
  • Көрсеткіштік функция
  • Теңдеу, теңдеулер жүйесі
  • Мәндес теңдеулер
  • Оқушылар көрсеткіштік теңдеулерге қатысты есептерге ауызша жауап береді.

  • Түсіну. «Джигсо» әдісін қолданып оқулықпен оқушылар өздігінен жұмыс жасау арқылы тақырыпты түсіндіру процесін орындайды. Әрбір жұп келесі екінші жұпқа түсіндіреді. Мұғалім оқушыларға сұрақтар қойып, мақсатқа қарай жетелейді. Екі жұп түсіндіру жұмыстарынан кейін бір-бір мысалдан түсіндіру арқылы қаншалықты дәрежеде түсінгендерін көрсетеді.
  • 3. Қолдану – талдау. «Ойлан-жұптас-талқыла» стратегиясы

    Слайд 3, 4















    А.ӘбілқасымоваАлгебра 11 кл Алматы «Мектеп»2015 жыл131-133 б.



    І.Оқушылар жұптасып№260 1) және 3) есептерін орындайды, шығарылу жолдарын бір-біріне түсіндіреді.Үлгерімі төмен 3 оқушыны тақтаға шығарып көрсеткіштік теңдеулерге бірнеше есептер беріледі. Қажет болса түсіндіру жұмысы жүргізіледі

    Сергіту сәті

    ІІ. Деңгейлік тапсырмалар:Оқулықпен жұмыс.І деңгей – №261 (1,3)ІІ деңгей – №266 (1,3)ІІІ деңгей - № 271(1,3)

    4. Жинақтау.1) теңдеулердің өмірде қайда қолдануға болатыны туралы оқушылармен бірге қолданбалы бағытын талқылау жүргізу және оқушылардың пікірлерін тыңдау



    Сабақтың соңы3 минут5. Бағалау. Оқушылар бағалау парағы бойынша бір-бірін және өзін-өзі бағалайды. Оқушыларға мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі. Үй жұмысы:
  • №262 1), 3);
  • 267 1), 3) есептерді шығаруСабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: «Бағдаршам» әдісі- нені білдім, нені үйрендім?- нені толық түсінбедім ?- немен жұмысты жалғастыру қажет ?сұрақтарына жауап жазады
    Слайд 7



    А.ӘбілқасымоваАлгебра 11 кл Алматы «Мектеп»2015 жыл134 б.

    Слайд 8, 9


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!