Курс:
|
1
|
Топ:
|
13-9-01
13-9-02
13-9-03
13-9-04
23-9-01
23-9-02
23-9-03
|
Сабақтың
номері
|
21
|
Мамандық-біліктілік:
|
Математика
|
Модульдің
атауы:
|
ЖБП.01
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Көрсеткіштік
теңсіздіктер
|
Күні:
|
«___»_____2020ж
|
Ұзақтығы:
|
2 сағат
(90
мин)
|
Өткізу
орны:
|
Сарыағаш медресе
колледжі
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Көрсеткіштік теңсіздіктер
ұғымын түсіндіру;
Көрсеткіштік теңсіздіктер және
олардың жүйелері ұғымын түсіндіру
;
Көрсеткіштік теңсіздіктер мен
олардың жүйелерін шешудің әдіс - тәсілдерін есептеулер мен
түрлендірулерде пайдалана алуды
үйрету
|
Бағалау
критерийлері:
|
Көрсеткіштік теңсіздіктер ұғымын біледі ;
Көрсеткіштік теңсіздіктер және олардың жүйелері ұғымын біледі ;
Көрсеткіштік теңсіздіктер мен олардың жүйелерін шешудің әдіс -
тәсілдерін есептеулер мен түрлендірулерде пайдалана алады
|
Дескриптор:
|
Тақырып бойынша берілген мақсаттарға жету.
Есептер шығара
алу
|
Сабақтың
түрі:
|
Практикалық,
Теориялық
|
Оқыту әдістері,
әдістемелік тәсілдер, педагогикалық
технологиялар:
|
Электронды
оқулық,
есептер, слайд, оқу
құралдары, ментальды
карта,
|
Әдебиеттер:
|
А.Е.Әбілқасымова, З.Ә. Жұмағұлова, Алгебра және анализ
бастамалары: Жалпы білім беретін мектептің
қоғамдық-гуманитарлық бағытындағы 11-сыныбына арналған
оқулық, Алматы: «Мектеп»
2019ж.
|
Оқытушы туралы
ақпарат:
|
Ф.И.О.:Купешбоева
Гулихон
|
Тел.:
+7775 116 28
83
E-mail:gulikhankupeshbaetva@gmail.com
|
Сабақ
барысы
|
Уақыт
(минут)
|
Оқытушының
әрекеті
|
Білім алушының
әрекеті
|
Оқыту ресурстары мен
материалдар
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
1 . Ұйымдастыру
кезеңі
|
5
|
Оқушылардың сабаққа
зейінін аудару, оқу – құралдырын
түгендеу
Психологиялық ахуал
туғызу
|
Оқушылар шеңбер құра тұрады.
Оң жақтағы көршісінің атын
атап,
«Сәлем ! Мен сені көргеніме
қуаныштымын»,- деп жаныныдағы оқушыға жақсы комплимент тілек
айтады.Одан кейінгі оқушы
жалғастырады
|
Аудитория
|
2.Үй тапсырмасын
тексеру кезеңі
|
15
|
№1
тапсырма
Теңсіздіктер туралы не білесіздер?
№2
тапсырма
Көрсеткіштік функция туралы не
білесіздер?
|
Оқушылар берілген
тапсырманы постерге түсіріп, қорғайды.
|
Постер
|
3. Жаңа
сабақ
|
10
|
«Мағынаны
тану» Сұрақ қою арқылы
сабақтың тақырыбына шығады.
Сабақтың мақсаты мен
таныстырады.Көрсеткіштік
теңсіздіктін: Анықтамасын, формуласын, теорема, оны дәлелдеуімен,
есеп шығаруда қолдануы
|
Сабақтың тақырыбын
айтады.
Оқушылар тақтамен жұмыс жасап
формулалады дәптерге жазады.
|
Электронды
оқулық
|
4.Жаңа материалды
түсіндіру кезеңі
|
20
|
А) « INSERT»
стратегиясы. Оқушыларға ойлануға уақыт
беріліп, содан кейін жауаптары
тыңдылады.
Ә ) Ментальды картамен
жұмыс.
|
Өткен тақырыптар бойынша сұрақ – жауап
жүргізіліп, бүгінгі тақырыппен байланысы анықталады. Оқушылар
кітаптағы берілген мәтінді оқи отыра мәтіннің шетіндегі ашық жерге
белгі қойып , кестеге жазады.Топқа бөлініп, алғашында жеке одан
кейін жазғандарымен , түйгендерін ортаға салып , бір ұйғарымға
келіп, қорытынды жасайды. Менталды картаға өз ойларын түсіріп, бір
оқушы немесе топ мүшесі бірігіп істеген жұмыстарын
қорғайды.
«Қолмен белгі беру»
стратегиясы Оқушылардың сабақты қалай түсінгенднрі туралы
ақпарат алу. Қайта түсіндіру жұмыстарын жандандыру бағытында жұмыс
құру. Осы жерде бүгінгі сабақтың лидерлері анықталады. Ынталы топ
құрылып өз тобымен бірге басқа топтарда да өз жұмысын атқарып,
өзіне бонустық балдар
жинайды.
|
Тақта,оқулық
карта
|
5.Жаңа материалды
бекіту кезеңі
|
25
|
«Ойлан , жұптас, талқыла » әдісі арқылы «
Көрсеткіштік теңсіздіктер және олардың жүйелері »
алгоритмін құрады.
Мұғалім студенттердің
жұмысына сырттай бақылау жасап ,
формативті бағалайды,Оқушыладың жұмыстарының дұрыс тұстары мен қате кеткен жерлеріне тоқтап ,
бағыт –
бағдар беруші болады.
|
«Көрсеткіштік теңсіздіктер және олардың жүйелері»
алгоритмін құру арқылы қасиеттрді пайдаланудың тиімді шарттарын ұсынады.
Мысал келтіреді.
Тақтада өз беттерінше құраған есептерін үлгі ретінде ұсынады.
№ 215-216 -217 есептерін тақтада
орындайды.
|
Тақта, оқулық
|
6.Үй
тапсырмасы
|
10
|
Тапсырма беру
|
№ 220-221
|
Оқулық
|
7.Сабақты
қорытындылау және рефлексия
|
5
|
Кері
байланыс
|
Стикерлерге бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын жазып, кері
әсер парағында қалдырады
|
Стикерлер
|