Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
1-күн | 1,2- сабақтар | |||
Тақырыбы: | 1-сабақ: Бірлескен және топтық жұмыс. Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі.2-сабақ: Сыныптағы оқу үдерісімен ондағы өзгерістерді басқару. Оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу қажеттілігін негіздеу. Мұғалімдер мен оқушылардің көзқарастары. | |||
Мақсаты: | Мұғалімдерді топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне талдау жасайды және ынтымақтастықта оқыту туралы қорытынды шығарады. | |||
Оқу нәтіжесі: | Мұғалімдер топта формалды және сапалы түрде істейтіндердің арасындағы айырмашылықты ескере отырып, шағын топтағы жұмыс моделін құрады және оқыту мен оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу керектігі жөнінде негіздеме айтады. | |||
Түйінді идеялар: | Мұғалімдер бір-бірімен бірлескен жұмыстың бірінші сабағын ұйымдастыру сапасы оқудың бұдан әрі қарай қалай жүретініне түбегейлі әсер етеді. Осыған байланысты жұмысты сергіту сәтінен бастап тренер сабақтарында қолданатын оқыту мен оқу тәсілдерінің негізінде тиісті модельді құру арқылы шағын топтардағы жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне мысалдар келтірген маңызды.ЭЫДҰ есептері мен білім беру саласындағы әлемдік көшбасшы елдердің нәтижелері негізінде әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында оқушыларға қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру. Мектептерге олардың оқушыларын табысты жұмыс істеуге дайындау және өмірлік жағдайларда олардың бәсекелестікке қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін инновациялық кәсіби дағдылар мен білімдерді ұсыну. | |||
Сабақ барысы: | ||||
Мерзімі | Тапсырма | Тренердің әрекеті | Мұғалімдің әрекеті | Ресурс |
9.00-9.1010 минут | Сергіту сәті | Шарттарын түсіндіреді | Есіміне сын есімді қосып айтады | «Есім-акруниум» тренингі |
9.10-9.155 минут | Топтастыру | Мозаика әдісімен топтасу үшін суреттерді таратады | Сүреттер арқылы мозаиканы жинап топтасады. | Мозаика үшін суреттер, қиындылар |
9.15-9.3015минут | топтық жұмыс ережесін құру | Нұсқау бередіаз ұсыныс жазған топтан бастайды. | Топта жұмыс істеу ережелерін ұсынады және талқылайды, ереже құрастырады | флипчарт, маркеры |
9.30-9.4515 минут | Бейне жазба көрсетеді | Бейне жазба бойынша сұрақ қояды. Мұғалімдердің пікірлерін тыңдайды | Сұрақтарға жауап береді, әр топ өз пікірін айтады, түйін шығарады | бейнежазба«Арба» |
9.45 -10.1025 минут | Үлестірмелі материалмен жұмыс | Топтарға тапсырма береді, орындалуын бақылайды. | 1-топ Топтарда жұмыс істеу не үшін қажет?2-топ Топтарда қалай жұмыс істеуге болады?3-топ Топ мүшелерінің саны қанша болу керек?4-топ Топтағы бірлескен жұмыс нәтижелері тақырыптарын оқиды, түйінін постерге түсіреді, қорғайды | Үлестірмелі материал5-10 беттерфлипчарт, маркерыкейстер әдісі ҮМ-109- бет |
10.10-10.3020 минут | Топтық жұмыс жүргізу талқылау | Нұсқау береді, бақылайды | Жұпта талқылайды, шеңберде басқаларға түсіндіреді. | Үлестірмелі материал11-24 беттер |
10.30-10.45 - үзіліс | ||||
10.45-10.5510минут | Сергіту сәті«Сұрақ – жауап» | Алдын-ала дайындалғансұрақтар мен жауаптарды таратады | Екі сапқа турады 1катар-сұрақтарды оқиды, 2-сап жауаптарды оқиды. | Қағазға жазылған сұрақтар мен жауаптар |
10.55-11.005 минут | Топтастыру | 1,2,3,4 деп санатады | 4 топқа топтасады | |
11.00-11.3030минут | Бейнежазба көрсетіледі CISCO таныстырылымы көрсетіледі | Сұрақтар қоядытапсырма береді | Бейнежазбаны көредітапсырманы орындайдыСұрақтарға жауап береді | бейне жазбаТАНкинометафораҮМ-41-бет CISCO таныстырылымы |
11.30-11.4515 минут | Шағын топтарда талқылау | тапсырманы түсіндіреді | 1,2,3,4-топ Мұғалімдер неліктен өзгеру керек?талқылайды | ҮМ 25 бет |
11.45-12.0520минут | Мінсіз оқушының сипаттамасы | ресурс таратады | Мінсіз оқушы сипаттамасын жазады. Жазып болғаннан кейін өз ойымен ресурстағы сипаттамамен салыстырады Жеке жұмыс. Сәйкестіктерді санау арқылы бағалауға боладыҚай елдің сипаттамасы мен сәйкес келеді? | Үлестірмелі материал26-27 беттеркарточкалар ҮМ 28-бет |
12.05-12.1510 минут. | Мен үшін бүгін... құнды болды, себебі... | стикер таратады | стикерге өз ойын жазады, кері байланыс ұсынады | стикерлераяқталмаған сөйлемдер карточкалары |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз