Материалдар / Коучинг " Бірлескен және топтық жұмысі "
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг " Бірлескен және топтық жұмысі "

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге күнделікті сабаққа қолдануға әдістемелік көмек, кері байланыс, түрлі тапсырмалар, топтық жұмыс ережелері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
498
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ жоспары
1-күн1,2- сабақтар
Тақырыбы:1-сабақ: Бірлескен және топтық жұмыс. Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі.2-сабақ: Сыныптағы оқу үдерісімен ондағы өзгерістерді басқару. Оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу қажеттілігін негіздеу. Мұғалімдер мен оқушылардің көзқарастары.
Мақсаты:Мұғалімдерді топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне талдау жасайды және ынтымақтастықта оқыту туралы қорытынды шығарады.
Оқу нәтіжесі:Мұғалімдер топта формалды және сапалы түрде істейтіндердің арасындағы айырмашылықты ескере отырып, шағын топтағы жұмыс моделін құрады және оқыту мен оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу керектігі жөнінде негіздеме айтады.
Түйінді идеялар:Мұғалімдер бір-бірімен бірлескен жұмыстың бірінші сабағын ұйымдастыру сапасы оқудың бұдан әрі қарай қалай жүретініне түбегейлі әсер етеді. Осыған байланысты жұмысты сергіту сәтінен бастап тренер сабақтарында қолданатын оқыту мен оқу тәсілдерінің негізінде тиісті модельді құру арқылы шағын топтардағы жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне мысалдар келтірген маңызды.ЭЫДҰ есептері мен білім беру саласындағы әлемдік көшбасшы елдердің нәтижелері негізінде әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында оқушыларға қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру. Мектептерге олардың оқушыларын табысты жұмыс істеуге дайындау және өмірлік жағдайларда олардың бәсекелестікке қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін инновациялық кәсіби дағдылар мен білімдерді ұсыну.
Сабақ барысы:
МерзіміТапсырма Тренердің әрекетіМұғалімдің әрекетіРесурс
9.00-9.1010 минутСергіту сәтіШарттарын түсіндіредіЕсіміне сын есімді қосып айтады«Есім-акруниум» тренингі
9.10-9.155 минутТоптастыруМозаика әдісімен топтасу үшін суреттерді таратадыСүреттер арқылы мозаиканы жинап топтасады.Мозаика үшін суреттер, қиындылар
9.15-9.3015минуттоптық жұмыс ережесін құруНұсқау бередіаз ұсыныс жазған топтан бастайды.Топта жұмыс істеу ережелерін ұсынады және талқылайды, ереже құрастырадыфлипчарт, маркеры
9.30-9.4515 минутБейне жазба көрсетедіБейне жазба бойынша сұрақ қояды. Мұғалімдердің пікірлерін тыңдайдыСұрақтарға жауап береді, әр топ өз пікірін айтады, түйін шығарадыбейнежазба«Арба»
9.45 -10.1025 минутҮлестірмелі материалмен жұмысТоптарға тапсырма береді, орындалуын бақылайды.

1-топ Топтарда жұмыс істеу не үшін қажет?2-топ Топтарда қалай жұмыс істеуге болады?3-топ Топ мүшелерінің саны қанша болу керек?4-топ Топтағы бірлескен жұмыс нәтижелері тақырыптарын оқиды, түйінін постерге түсіреді, қорғайдыҮлестірмелі материал5-10 беттерфлипчарт, маркерыкейстер әдісі ҮМ-109- бет
10.10-10.3020 минутТоптық жұмыс жүргізу талқылауНұсқау береді, бақылайдыЖұпта талқылайды, шеңберде басқаларға түсіндіреді.

Үлестірмелі материал11-24 беттер

10.30-10.45 - үзіліс
10.45-10.5510минутСергіту сәті«Сұрақ – жауап»Алдын-ала дайындалғансұрақтар мен жауаптарды таратадыЕкі сапқа турады 1катар-сұрақтарды оқиды, 2-сап жауаптарды оқиды. Қағазға жазылған сұрақтар мен жауаптар
10.55-11.005 минутТоптастыру1,2,3,4 деп санатады4 топқа топтасады

11.00-11.3030минутБейнежазба көрсетіледі

















CISCO таныстырылымы көрсетіледі
Сұрақтар қоядытапсырма бередіБейнежазбаны көредітапсырманы орындайдыСұрақтарға жауап береді
  • Топ ХХІ дағдылары (тізім)
  • Мұғалімге керек дағды лар (шеңбер ішіне жазыңыз)
  • сыртына дамытуды қажет ететін дағдыларды жазыңыз
  • 5 дағдыға анықтама жазыныздар
  • ХХІ дағдылары (кластер)
  • жасайды, қорғайды
    бейне жазбаТАНкинометафораҮМ-41-бет



    CISCO таныстырылымы
    11.30-11.4515 минутШағын топтарда талқылаутапсырманы түсіндіреді1,2,3,4-топ Мұғалімдер неліктен өзгеру керек?талқылайды ҮМ 25 бет
    11.45-12.0520минут

    Мінсіз оқушының сипаттамасы ресурс таратадыМінсіз оқушы сипаттамасын жазады. Жазып болғаннан кейін өз ойымен ресурстағы сипаттамамен салыстырады Жеке жұмыс. Сәйкестіктерді санау арқылы бағалауға боладыҚай елдің сипаттамасы мен сәйкес келеді?Үлестірмелі материал26-27 беттеркарточкалар





    ҮМ 28-бет

    12.05-12.1510 минут.Мен үшін бүгін... құнды болды, себебі...стикер таратадыстикерге өз ойын жазады, кері байланыс ұсынадыстикерлераяқталмаған сөйлемдер карточкалары






























    Коучинг-сессия жоспарыТақырыбыБірлескен және топтық жұмыс. Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі.Сыныптағы оқу үдерісі мен ондағы өзгерістерді басқару.09.11.2015жМақсатыТоптарда бірлескен жұмыс жүргізу ережесін жасау; Барынша жоғары ұжымдық нәтижелерге қол жеткізу; Күрделі тапсырмаларды орындау үшін қолайлы ортаны қамтамасыз ету ;тиімді топтық қарым-қатынас орнатуға дағдыландыруҚолданылатын әдіс-тәсілдерОй қозғау; Сұрақ қою; Бірін-бірі оқыту;Топтық зерттеу; Зерттеушілік әңгіме;Диалогтік оқыту.

    Күтілетін нәтижеМұғалімдер өз сабақтарында топтың тиімді жұмысына қолдау көрсетіп, оңтайлы нәтижелерге қол жеткізе алады, шағын топтарда бірлескен жұмысты ұйымдастыру әдістемесін игереді.УақытКоучтің іс-әрекетіМұғалімдердің іс-әрекетіРесурстар5-минутСергіту сәті.«Амандасу» Жағымды ахуал қалыптастыру. Жаттығудың психологиялық мәні: қол беріп амандасу мейірімділік пен кеңпейілділіктің көрінісі. Бұл уақытта көзбен қарым-қатынас жүзеге асады. Бұл жақындық пен позитивті ішкі сезімнің қалыптасуына септігін тигізеді. Іс-әрекеттің сөзсіз (сөйлеуге болмайды) жүруі топ мүшелерінің көңіл аударуын күшейтеді.

    Әрбір адам бір мезгілде екі қолмен екі адаммен амандасу керек. Бір қолды тек қана амандасуға дайын адамды тапқан кезде босатуға болады. Бірақ 1 секундтан көп уақыт бос қалмауы керек. Мақсаты – топтағы бүкіл адаммен амандасып шығу. Ойын барысында ешкім сөйлемеуі керек.

    10 минутФильм «Әлем өзгерумен бізде өзгереміз»Фильм көредіВидеофильм20 минут1.«ЭЫДҰ» қорытындысы бойынша шолу жасайды.2. Сұрақтар беріледі: а) топтық жұмысты жүргізудің мақсаттары қандай?б) топтық жұмыс барысындағы дамитын дағдылар?3.Топтардың көлемі қандай болу керек?4. Тиімді топтық қарым-қатынас деген не?«ЭЫДҰ» қорытындысымен танысып, видеофильм мазмұны бойынша, топтық жұмысты жүргізудің мақсаттары,топтық жұмыс барысындағы дамитын дағдылар бойынша сұрақтарға жауап беру арқылы әңгіме өрбітіп, зерттеу жүргізіп, топта талқылау жасайды. Таныстырылым10 минутӘр топ өзінің мүшелеріне арналған топ ережесін құрады. Таныстырады.Топпен ақылдасып, бірлесе отырып,ынтымақтастықта орындайды.Маркерлер, плакат, стикерлер5 минутСергіту сәті«Қара жорға» биіне билейді.

    20 минутТоптарға тапсырма:Оқушы мен мұғалімнің өзара қатынасын сипаттау мақсатында дәстүрлі және интербелсенді сабақтар кезіндегі олардың (оқушы мен мұғалімнің) өзара қатынасының ерекшеліктерін анықтап салыстырыңыздар, қорғаңыздар.  

    Топ мүшелері дәстүрлі сабақ пен интербелсенді сабақтың айырмашылықтарын, ерекшеліктерін анықтап, салыстырады, бірлескен оқудың пайдасын түсінеді. Дәстүрлі сабақ пен интербелсенді сабақтың әлсіз тұстары мен жағымды жақтарын ажыратады.Постер қорғайды.Маркерлер, плакат, стикерлер15 минут
    • Топқа бөлінудің тәсілдері. Топқа бөлінудің қандай тәсілдері бар?
    • Қорытынды.
    • Рефлексия жазуды ұсыну
    1. Мұғалімдер өздерінің білетін әдіс-тәсілдерімен бөліседі.2. Топтық жұмыс-оқытудың өте ықпалды тәсілдерінің
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!