Материалдар / Коучинг "CLIL-методика"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг "CLIL-методика"

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестермен тәжірибе алмасуда ағылшын терминдерді пайдалануда тиімді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Тамыз 2018
932
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг жоспары
Күні:

Коуч:Нурманкулова Улбике Еримбетовна
Коучинг тақырыбы:CLIL-методика
Мақсаты:CLIL-методика оқу үдерісінде бағыт бағдар беруде сабақ арқылы тілді үйрену.
Түйінді идея:CLIL-методика сабақ арқылы тіл үйренудің тиімді тәсілі.
Күтілетін нәтиже:CLIL-методиканы оқытудың қолданыстағы құралы ретінде қолдану.CLIL-методика барлық оқушыларды қатыстыруды болжамдайтын оқу әдісі тәжірибесінде қолдану және оқудың әлеуметтік аспектісін дамыту үшін пайдалану.
Дерек көздері:

Ресурстар:1)table 1,2,3-кесте 1,2,3; 2)revision box-қайталап шолу 3) stepping stone-тастан тасқа секіру;
Сабақтың барысы:Уақыт (60 минут)Коучтің іс-әрекетіҚатысушылардың іс-әрекеті
Ой-сергек:











Топқа біріктіру:
5 минут1.Жағымды ахуал құру«өзгеге тілегенді өзіңізге тілеңіз»











5 минутТоп ережесімен танысытыруНұсқау:біздің коучингте ұстанатын топ ережесімен танысыңыздар....Нұсқау: Топқа бірігу.2. Нұсқау: 1ден-4ке дейін қайталап санай отырып,бірлер 1-ші топ,екілер 2-ші топ,үштер 3-ші топ,төрттер 4-ші топты құраңыздар

Топ ережесімен танысады







Мұғалімдер топқа бірігеді
Проблеманы айқындау:5 минут3. Миға шабуыл. Сұрақ-жауап:1) Бағыт-бағдар берудің тиімділігі?Ұйымдастыру,басқарудың маңызы? Тақырып мазмұнын өздеріңіз ашып өттіңіздер. Демек бүгінгі тақырыбымыз «CLIL-методика »









Мұғалімдердің іс-әрекеті
Проблеманы шешу:20 минут4. Белсенді әдіс қолдану: топтық жұмыс. 1- тапсырма.Кесте 1,2,3 терминология1-кесте

2-кесте




Мұғалімдер топпен берілген тапсырманы орындап өзара пікір алмасады.







3-кесте

2-тапсырма. revision box- қайталап шолу әдісі (жеке жұмыс) Әуен арқылы термин салынған ыдысты қолға алған мұғалім ішіндегі терминнің біреуін алып үш тілде аудармасын айтып өтеді.Әуен арқылы қолдан қолға өтеді.Сұрақ:Сабақта тақырыпты меңгеруде,терминдерді жаттауда тиімділігі қандай?








Мұғалімдер жеке-жеке тапсырманы орындайды.



























Мұғалімдердің іс-әрекеті


Проблеманың шешімін қолдану:(рефлексия)
15 минут



3-тапсырма. stepping stone-тастан тасқа секіру.Әр терминдерді жеке үш тілде аудармасын айту. Әр мұғалім терминдерді қаншалықты меңгергенін көрсетеді.


10 минут

Кері байланыстың сұрақтары:

Әрбір қатысушыны сауалнама беріліп, алған әсерін, үйренгенін пікірін қағазға түсіріп айқындау.Коучинг жүргізуші: Қатысқандарыңызға рахмет! Шығармашылық жұмыстарыңызға сәттілік тілеймін.









Мұғалімдердің іс-әрекеті
Комментарий:












Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!