Материалдар / "Коучинг «Жас ерекшілігіне сай оқыту және оқу»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Коучинг «Жас ерекшілігіне сай оқыту және оқу»

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг жоспарын мектеп тренерлері өз жұмысында пайдаланады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2018
251
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг «Жас ерекшілігіне сай оқыту және оқу»





КоучингМазмұны
1.



2.











3.





4.













5.







6.







7.



8.
Коучингтің тақырыбы:

Жалпы мақсаты:











Сілтеме:





Ұстаздар үшін күтілетін нәтижелері:









Түйінді идеялар:







Сабақта қолданылатын материал:



Оқыту әдісі



Дерек көздері





Жас ерекшілігіне сай оқыту және оқу



Ұстаздарды жаңа бағдарламаның «Жас ерекшелігіне сай оқыту және оқу» модулін түсінуге, осы модульдің маңыздылығына тоқтала отырып, оқушыларына беретін тапсырмаларын, оқытудағы әдіс-тәсілдерін талапқа сай ұйымдастыруына ықпал ету



Мұғалімге арналған нұсқаулық,«Ералаш» журналынан үзінділер (бейнежазба).



Жас ерекшелігіне сай оқыту модулі бойынша ббірлесіп жұмыс атқару арқылы өз жұмысына жаңа ккөзқарас таңыту. Жұмыстың сапалық деңгейін көтеру мақсатында кәсіби ббілімін жетілдірудің қажеттілігін түсіне білу. Игерген дағдыларды дамытуға талпыныс жасау.



Жас ерекшелігіне сай оқыту мен оқу балалар үшін қызықты, тартымды және маңызды болу керек (Мұғалімге арналған нұсқаулық, 65-бет)



ИТ, бейнежазба, плакат, түрлі – түсті маркерлер







Топтық жұмыс, АКТ



Интеpнет-www.youtube.com.




Коучинг бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті
МазмұныКоучтің іс-әрекетіМұғалімдердің іс-әрекеті
1.Мұғалімдерге психологиялық ахуал тұғызу мақсатында oйын жүргізу «Мен бүгін таң ертеңгісін тұрдым да...»

Ойын ережесімен таңыстыруОйынға қатысу

2.Топқа бөлу«Шашу»Коучинге қатысушыларды топқа бөлуТопқа бөліну
3.Топтың атың, ұраның,әнің дайындау тапсырмасыТасырманың мазмұнымен таңыстыруТоптың атың, ұраның және әнің дайындау
4.Тақырыпқа байланысты бейнежазба көру«Ералаш» тележурналынан бейнефильм көрсетуБейнежазбаны көру
5.Бейнежазба қандай мақсатта сіздерге көрсетіліп отыр?Бейнефильм бойынша сұрақ қойып ұстаздардың назарын коучингтін тақырыбына аудартуСұраққа жауап беру
6.Топтық жұмыстың тапсырмаларыӘр топты тасырмаларымен таңыстыру:1-топ- 5 жасар бала неге қызығады?2-топ-10 жасар бала неге қызығады?3-топ- 15 жасар бала неге қызығады?Топтар тапсырмасы бойынша постерлерге өз презентацияларын дайындайды

7.ҚорғауӘр топты ортаға шақырып , презентацияларын тыңдауӘр топ өз презентациясың қорғайды
8.Бейнежазбаны көру.Ералаш» тележурналынан бейнефильм көрсету. Ұстаздар бейнефильмді көреді.
9. Постерге ұстаз баланың қызығушылығын қалай дамыта алады және сол қызығушылықты сабақта қалай тиімді пайдалана алатының түсіру.Бейнефильмнен ұстаздың қызығушылықты арттыру мақсатындағы іс-әрекетің көрдіңіздер,енді постерлеріңіздің келесі бетіне баланың қызуғышылығын сабақта не арқылы дамыта аламыз және сол қызығушылықты сабақта қалай тиімді пайдалана алатындарызды көрсетіңіздер.Топтар постерледің екінші бетін толтырады.
10.ҚорғауӘр топты ортаға шақырып , презентацияларын тыңдауӘр топ өз презентациясың қорғайды


11.Түйіндеме:
Жас ерекшелігіне сай оқыту және оқу дегеніміз не және осы мәселені ұстаз сабақта қалай шеше алады?Бірігіп түйіндеме жасалынады
12.РефлексияРефлексия жазып беру ұсынылады.Рефлексияны стикерге жазып ілеміз және ақ параққа қалауынша сауалдарға жауап жазып беру ұсынылады. Рефлексия жазады












4-топ А.Абдыкалыкова Коучингтің жоспары
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!