Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / "Коучинг «Жас ерекшілігіне сай оқыту және оқу»
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
"Коучинг «Жас ерекшілігіне сай оқыту және оқу»
Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг жоспарын мектеп тренерлері өз жұмысында пайдаланады
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Коучинг «Жас ерекшілігіне сай оқыту және оқу»
Коучинг
Мазмұны
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Коучингтің тақырыбы:
Жалпы мақсаты:
Сілтеме:
Ұстаздар үшін күтілетін нәтижелері:
Түйінді идеялар:
Сабақта қолданылатын материал:
Оқыту әдісі
Дерек көздері
Жас ерекшілігіне сай оқыту және оқу
Ұстаздарды жаңа бағдарламаның «Жас ерекшелігіне сай оқытужәне оқу» модулін түсінуге, осы модульдің маңыздылығына тоқтала отырып,оқушыларына беретін тапсырмаларын, оқытудағы әдіс-тәсілдерін талапқа сай ұйымдастыруына ықпал ету
Мұғалімге арналған нұсқаулық,«Ералаш» журналынан үзінділер (бейнежазба).
Жас ерекшелігінесай оқыту модулібойынша ббірлесіп жұмыс атқару арқылы өз жұмысына жаңа ккөзқарас таңыту. Жұмыстың сапалық деңгейін көтеру мақсатында кәсіби ббілімін жетілдірудің қажеттілігін түсіне білу.Игерген дағдыларды дамытуғаталпыныс жасау.
Жас ерекшелігіне сай оқыту мен оқу балалар үшін қызықты, тартымды және маңызды болу керек (Мұғалімге арналған нұсқаулық, 65-бет)
ИТ, бейнежазба, плакат, түрлі – түсті маркерлер
Топтық жұмыс, АКТ
Интеpнет-www.youtube.com.
Коучинг бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті
Мазмұны
Коучтің іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
1.Мұғалімдерге психологиялық ахуал тұғызумақсатында oйын жүргізу«Мен бүгін таң ертеңгісін тұрдым да...»
Ойын ережесімен таңыстыру
Ойынға қатысу
2.Топқа бөлу«Шашу»
Коучинге қатысушыларды топқа бөлу
Топқа бөліну
3.Топтың атың, ұраның,әнің дайындау тапсырмасы
Тасырманың мазмұнымен таңыстыру
Топтың атың, ұраның және әнің дайындау
4.Тақырыпқа байланысты бейнежазба көру
«Ералаш» тележурналынан бейнефильм көрсету
Бейнежазбаны көру
5.Бейнежазба қандай мақсатта сіздерге көрсетіліп отыр?
Бейнефильм бойынша сұрақ қойып ұстаздардың назарын коучингтін тақырыбына аударту
Сұраққа жауап беру
6.Топтық жұмыстың тапсырмалары
Әр топты тасырмаларымен таңыстыру:1-топ- 5 жасар бала неге қызығады?2-топ-10 жасар бала неге қызығады?3-топ- 15 жасар бала неге қызығады?
Топтар тапсырмасы бойынша постерлерге өз презентацияларын дайындайды
7.Қорғау
Әр топты ортаға шақырып , презентацияларын тыңдау
Әр топ өзпрезентациясың қорғайды
8.Бейнежазбаны көру.
Ералаш» тележурналынан бейнефильм көрсету.
Ұстаздар бейнефильмді көреді.
9. Постерге ұстаз баланың қызығушылығын қалай дамыта алады және сол қызығушылықты сабақта қалай тиімді пайдалана алатының түсіру.
Бейнефильмнен ұстаздың қызығушылықты арттыру мақсатындағы іс-әрекетің көрдіңіздер,енді постерлеріңіздің келесі бетіне баланың қызуғышылығын сабақта не арқылы дамыта аламыз және сол қызығушылықты сабақта қалай тиімді пайдалана алатындарызды көрсетіңіздер.
Топтар постерледің екінші бетін толтырады.
10.Қорғау
Әр топты ортаға шақырып , презентацияларын тыңдау
Әр топ өз презентациясың қорғайды
11.Түйіндеме:
Жас ерекшелігіне сай оқыту және оқу дегеніміз не және осы мәселені ұстаз сабақта қалай шеше алады?
Бірігіп түйіндеме жасалынады
12.Рефлексия
Рефлексия жазып беру ұсынылады.Рефлексияны стикерге жазып ілеміз және ақ параққа қалауынша сауалдарға жауап жазып беру ұсынылады.
Рефлексия жазады
4-топ А.Абдыкалыкова Коучингтің жоспары
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз