Материалдар / Коучинг "Оқу мен оқытуда топтық жұмыстарды пайдалану"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг "Оқу мен оқытуда топтық жұмыстарды пайдалану"

Материал туралы қысқаша түсінік
Деңгейлік курс бағдарламасы бойынша тәжірибе алмасуда топтық жұмыстардың тиімділігі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Тамыз 2018
239
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг жоспары
Күні: 26 .09.2016 жКоучер:Нурманкулова Улбике Еримбетовна
Коучинг тақырыбы: Оқу мен оқытуда жаңа әдіс-тәсілдерді топтық жұмыстар арқылы қолдану
Мақсаты:Шағын топтарда бірлескен жұмыс жүргізу ережесін жасап,бағалау нысандарын тиімді пайдалану
Түйінді идея:Мұғалімдердің бір-бірімен бірлескен жұмысының бірінші сабағын ұйымдастыру сапасы оқудың бұдан әрі қалай жүретініне түбегейлі әсер етеді.
Күтілетін нәтиже:Белгілі бір тапсырмаларды орындау мақсатында мұғалімдердің шағын топтарда бірлескен жұмысты ұйымдастыру әдістемесін игеріп,бағалау нысандарын тиімді пайдаланады.
Дерек көздері:ІІІ деңгей сабақ жоспары
Ресурстар:ІІІ деңгей үлестірме топтық жұмыс туралы нұсқаулық;
Сабақтың барысы:Уақыт(70 минут)Коучтің іс-әрекетіҚатысушылардың іс-әрекеті
Ой-сергек:





























Топқа біріктіру:
5 минут1.Жағымды ахуал құру.«Көңіл-күйді анықтау»Нұсқау:сабақ басында мұғалімдер бір параққа өзінің көңіл-күйін келтіретін сурет немесе смайлик салады:суретте олар адамның бет-әлпетін келтіруі керек (мәселен,күліп,немесе езу тартып тұрған,қабағын түйіп тұрған,бейтарап т.б) Олар суреттерін бір-біріне көрсетеді.Оларға сабақтың аяғына дейін көңіл-күйлерін көтеріңкі деңгейге жеткізу жұмысы тапсырылады.Немесе көңіл-күй табиғат құбылыстары арқылы көрсетуге болады:жарқырап күн шығып тұр,аспанды бұлт торлаған,жаңбыр немесе қар жауып тұр,т.с.с

«Көңіл-күйді анықтау» Мұғалімдер іске кірісіп берілген тапсырманы орындап,бір-бірінің көңіл-күйлерін анықтайды.


10 минутТоп ережесімен танысытыруНұсқау:біздің коучингте ұстанатын топ ережесімен танысыңыздар....Нұсқау: Топқа бірігу.2. Нұсқау: 1ден-4ке дейін қайталап санай отырып,бірлер 1-ші топ,екілер 2-ші топ,үштер 3-ші топ,төрттер 4-ші топты құраңыздар

Топ ережесімен танысады







Мұғалімдер топқа бірігеді
Проблеманы айқындау:5 минут3. Миға шабуыл.Сыни ойландыратын тақырыпты ашатын видеоролик көрсету.Сұрақ:1) бүгінгі тақырып қандай деп ойлайсыздар ? Тақырып мазмұнын өздеріңіз ашып өттіңіздер. Демек бүгінгі тақырыбымыз «Бірлескен және топтық жұмыста бағалау нысандары»





Мұғалімдердің іс-әрекеті
Проблеманы шешу:10 минут4. Белсенді әдіс қолдану:кластерлер1- тапсырма. Топтық жұмысқа кластер құру.Нұсқау: бірлескен және топтық жұмыс бойынша өз ойларыңызды жеке жазыңыздар,кейін топпен бірігіп кластер құрыңыздар.Сұрақ:1) топтық жұмыс жүргізу тиімді ме?2) топтық жұмыс жүргізу туралы ережелер түсінікті болды ма?Белсенді қатысқан мұғалімдерді түрлі белгілер арқылы бағалау және топ арасында өзара бағалау жүргізеді. Әр мұғалім жеке-жеке берілген тапсырманы өз ойларын жазып,кейін топпен кластер құрып қорғайды.Әр топ өзара бағалау жүргізеді.


20 минут2-тапсырма.Қос жазба күнделігі (жеке жұмыс)-лекция мазмұнында мғалімдердің зейінін аударып,өз қатысын,қабылдауы мен түсінігін келтіре алатын кесте. Нұсқау: берілген үлестірме бойынша қос жазба күнделігіне жеке жұмыс жүргізіңіздер.Сұрақ:Бірлескен және топтық жұмыс туралы нұсқаулық түсінікті болды ма?Бағалаудың түрлі нысандарын пайдаланудың маңызы?Бағалау тек мұғалімге ғана қатысыты деп ойлайсыз ба?Берілген тапсырма бойынша оқушылар өзін-өзі бағалай алады ма?







Мұғалімдер жеке тапсырманы орындайды.







Мұғалімдердің іс-әрекеті






Проблеманың шешімін қолдану:(рефлексия)
15 минутСергіту сәті.Ойсергектер.«Мен қандаймын?»Мұғалімдер 1-ден 10-ға дейінгі сандарды бір мезгілде екі қолымен жазуы керек:оң қолымен де сол қолымен де 1 санын,одан кейін 2 санын және әрі қарай жалғастырып.Жазу барысында қалай жазылғандығына назар аудармау қажет.Содан кейін олар жазылғандарының ішінен жазылуы бір-біріне ұқсас бір жұп санды таңдауы керек.Оқытушы енді мұғалімдерге олардың жеке бастарының қасиеттерін сипаттайтын мынандай тізімді оқып береді:-егер 1 сандары ұқсас келсе,онда бұл адамдар-эгоистер дегенді білдіреді;-2 сандарының ұқсастығы бұл студенттердің іскер адамдар,болашақ басшылар екендігін меңзейді;-егер 3 сандары ұқсас келсе,онда бұлар бейбіт өмірді жақтайтын,әрқашан да бітімге келе білетін адамдар;-егер 4 сандары ұқсас келсе,онда бұл адамдар-өздері өз басына қиыншылық туғызып,оларды өздері білетін адамдар.-5 сандарының ұқсастығы бұл студенттердің ақылды екендігін көрсетеді:-егер 6 сандары ұқсас келсе онда бұл адамдар өз жынысының озық өкілдері:нағыз ереке немесе нағыз әйел;-егер 7 саны ұқсас келсе жан-жақты дамыған;-егер 8 саны ұқсас келсе,онда бұл адамдар қауіпті дегенді білдіреді.-9 сандарының ұқсастығы бұл адамдарға сенім артуға болады дегенді білдіреді.Әрине бұл жерде мұндай тестердің барлығы да әзілге негізделетіндігін ұмытпау керек.

Кері байланыстың сұрақтары:Бұл сабақта не үйрендіңіздер?Бұл сабақтан қандай әсер алдыңыздар?Өзіңіздің келешектегі тәжірибеңізде, сабақта қандай өзгерістер енгізбексіз?Бұл сабақтағы әдістерді өз сабағыңызда пайдаланар ма едіңіз?Әрбір қатысушыны сауалнама беріліп, алған әсерін, үйренгенін пікірін қағазға түсіріп айқындау.Коучинг жүргізуші: Қатысқандарыңызға рақмет! Шығармашылық жұмыстарыңызға сәттілік тілеймін.

«Мен қандаймын?»

Мұғалімдер берілген тапсырма бойынша жұмыс жүргізіп,ойсергітеді.









































5 минут























Мұғалімдердің іс-әрекеті
Комментарий:






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!