Күні: |
| Коучер:Нурманкулова Улбике Еримбетовна |
Коучинг тақырыбы: | Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану мақсаттары.Оқу сапасын арттыру мақсатында сыныпта АКТ-ны пайдалану әдістемесі. |
Мақсаты: | АКТ-ны сыныпта мұғалімді ауыстыру құралы ретінде емес,оқу үдерісінде көмек көрсетуге арналған тиімді педагогикалық құрал ретінде қолдануды зерделеу. |
Түйінді идея: | АКТ-мұғалімді ауыстыру немесе сабақ барысында оқушының көңілін көтеру құралы емес,мұғалімге оқу барысында көмек көрсетуге арналған педагогикалық құрал. |
Күтілетін нәтиже: | АКТ құралдарын сыныпта тиімді енгізу.АКТ-ны мұғалімді ауыстыратын құрал ретінде емес,оқытудың қолданыстағы құралы ретінде қолдану.АКТ-ны барлық оқушыларды қатыстыруды болжамдайтын оқу әдісі тәжірибесінде қолдану және оқудың әлеуметтік аспектісін дамыту үшін пайдалану. |
Дерек көздері: | ІІІ деңгей үлестірме |
Ресурстар: | ІІІ деңгей үлестірме сандық сауаттылық,интерактивті тақталар және сыныптағы өзара әрекеттестік. |
Сабақтың барысы: | Уақыт(70 минут) | Коучтің іс-әрекеті | Қатысушылардың іс-әрекеті |
Ой-сергек:
Топқа бөлу: | 5 минут | 1.Жағымды ахуал құруАКТ-ны пайдалану арқылы жағымды ахуал қалыптастыруда тілек сөздер слайд көрсету. |
|
| 10 минут | Топ ережесімен танысытыруНұсқау:біздің коучингте ұстанатын топ ережесімен танысыңыздар....Нұсқау: Топқа бірігу.2. Нұсқау: 1ден-4ке дейін қайталап санай отырып,бірлер 1-ші топ,екілер 2-ші топ,үштер 3-ші топ,төрттер 4-ші топты құраңыздар |
Топ ережесімен танысады
Мұғалімдер топқа бірігеді |
Проблеманы айқындау: | 5 минут | 3. Миға шабуыл.Сыни ойландыратын тақырыпты ашатын сандық сауаттылық және жаңа технологияларды пайдалану (видеоролик).Сұрақ:1)бұл сұрақ қандай ой туғызды ? Тақырып мазмұнын өздеріңіз ашып өттіңіздер. Демек бүгінгі тақырыбымыз «Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану мақсаттары.Оқу сапасын арттыру мақсатында сыныпта АКТ-ны пайдалану әдістемесі» |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Проблеманы шешу: | 10 минут | 4. Белсенді әдіс қолдану: ой шақыру әдісі жеке жұмыс. 1- тапсырма.сандық сауаттылық,оқыту сапасын артыру үшін жаңа технологияларды пайдалану слайд көрсетіледі.Нұсқау: ескі педагогика және жаңа педагогика жайында өз ойларыңызды салыстырмалы түрде жеке жазыңыздар.Сұрақ:1) жаңа технологиялар дегеніміз не?2) Сандық сауаттылықты қалай түсінесіз,өз тәжірибеңізде пайдаланар ма едіңіз?
|
Әр мұғалім жеке-жеке берілген тапсырманы салыстырмалы түрде өз ойларын жазып,басқа мұғалімдермен өз жазғандарымен өзара пікір алмасады.
|
| 20 минут | 2-тапсырма.Сөздер бұлты әдісі (топтық жұмыс) Нұсқау:1- топ АКТ-ның мектептегі тәжірибеде тиімді қолданылуына кедергі жасау,2-топ АКТ-ны сынып жағдайында аса тиімді қолдану жағдайлары,3-топ АКТ-ны сыныпта қолдануда туындаған проблемалар , топпен бірлесіп постермен жұмыс жасаңыздар.Сұрақ:АКТ-ның қолданудың тиімділігі?АКТ құралдары?Сандық тұрғыдан сауатты болу?
|
Мұғалімдер топпен бірігіп тапсырманы орындайды, АКТ-ны қолдану жөніндегі идеяны талқылайды. Өзара бағалау жүргізеді.
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Проблеманың шешімін қолдану:(рефлексия) | 10 минут | Сергіту сәті.Ойсергектер.Сәттілікке жету кеңестеріКері байланыстың сұрақтары:Бұл сабақта не үйрендіңіздер?Бұл сабақтан қандай әсер алдыңыздар?Өзіңіздің келешектегі тәжірибеңізде, сабақта қандай өзгерістер енгізбексіз?Бұл сабақтағы әдістерді өз сабағыңызда пайдаланар ма едіңіз?Әрбір қатысушыны сауалнама беріліп, алған әсерін, үйренгенін пікірін қағазға түсіріп айқындау.Коучинг жүргізуші: Қатысқандарыңызға рахмет! Шығармашылық жұмыстарыңызға сәттілік тілеймін.
| Сәттілікке жету кеңестері үлестірмемен танысады |
| 10 минут |
|
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Комментарий: |