І. Жағымды психологиялық ахуал туғызу 3 мин | Коучтың іс-әрекеті
| Мұғалімдердің іс-әрекеті |
| Психологиялық ахуал орнату (сергіту- тренинг) | Таңдап алған кеспе парақшалардағы жеміс, көкөніс, тұрмыстық заттарға байланысты қасындағы досына теңеу, тілектер айтады) |
Топқа бөлінуді ұйымдастыру3 мин | Топқа бөліну (жеміс, көкөніс, тұрмыстық заттардың суреттермен). Топтық жұмыс туралы қысқаша нұсқау беремін.Топтық ереже шығару.Әр топтың шығарған ережелерін тыңдап қабылдап,«Алтын ереже» шығарады тақтаға ілінеді. | Қатысушы мұғалімдер 3 топқа бөлініп, орындарына жайғасады. |
«Диалог» тренингі. 5 мин | Үш жағдайда бір-бірімен әңгіме айтып көруді ұсыну. Тренингтің соңында қай жағдайда әңгімелескен ыңғайлы екенін айту.
| Бірінші жағдай бір-біріне теріс қарап тұрып әңгімелесу, екінші жағдай бірі төмен, екіншісі жоғарыдан, үшінші жағдай бетпе бет. |
Коучинг тақырыбымен таныстыру 3 мин
| Слайд арқылы коучинг сессия тақырыбымен таныстыру | Мұғалімдер ой түйіндейді |
Тапсырма №1Жеке жұмыс5 мин | Карточкамен жұмыс «Сыныптағы диалогтік тәсіл мен ағымдағы тәжірибеге көзқарас» | Мұғалімдер кестені толтырып, жауап береді. |
Тапсырма №2топтық жұмыс7 мин
| Сыныптағы әңгімеСыныптағы әңгімелесуде қандай кедергілер бар, оны шешу жолдары қандай? | Топтар ақылдаса постер жасайды.
|
Теориялық бөлімтаныстырылым 7 мин
| Выгодский, Мерсер Литлтон тіл туралы презентация арқылы таныстырылым жасайды. | Көрсетілім негізінде ой түйіндейді.Жаңа материалды тыңдайды. |
Тапсырма №3топтық жұмыс5 мин
| Сіздердің ойларыңызша, белсенді сынып және белсенді емес сынып қандай болады? | Топтарда ақылдаса отырып постер қорғайды. |
Сергіту сәті3 мин | «Сағат арқылы достар». Тренинг мазмұнын түсіндіреді. | Сағат арқылы достарына тілектер айтады. |
Тапсырма №4Бейнероликнегізінде дәлелдеу10 мин
| Александер (2008) Мерсер зерттеген әңгіменің үш түрі:әңгіме;кумулятивтік;зерттеушілік; Топтарға әңгіменің үш түріне байланысты бейнероликтер көрсетеді. | Бейнероликті көргеннен кейін, әңгіменің қай түріне жататынын айтып, дәлелдейді.А4 қағазда топтардың алдыларында әңгіменің үш түрі жатады. |
VІ. Қорытындылау7 мин | Ақылдың 6 қалпағы «Диалогтік оқыту әдісі тиімді ме?»
| Топтар алған қалпақтарының түсіне қара ой қорытады. |
VІII. Рефлексия«Бес саусақ»(5 мин) | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін кері байланысты бес саусаққа жазу ұсынылады.
| Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын бес саусаққа жазып тапсырады.
|