Күні: | | Коучер:Нурманкулова Улбике Еримбетовна |
Коучинг тақырыбы: | Сабақта ОүБ әдістемесін пайдалану. |
Мақсаты: | Бағалау мақсатын зерделеу және оны оқу үдерісін жетілдіру үшін қолдану. |
Түйінді идея: | Бағалау үдерісін оқыту мен оқудың ажырамас бөлігі ретінде түсіну (оқыту үшін бағалау) бағалауды оқу үдерісін аяқтайтын рәсім ретінде дәстүрлі қабылдауға үйренген мұғалімдердің ұғымында түбегейлі өзгерістердің болуын талап етеді. |
Күтілетін нәтиже: | Оқыту үшін бағалау үдерісінің мәнін және оны сынып тәжірибесінде қолдану әдістемесін білу.Бағалау мақсатын білу.Бағалау әдістерін меңгеру. |
Дерек көздері: | ІІІ деңгей үлестірме |
Ресурстар: | ІІІ деңгей үлестірме өзара бағалау және өзін-өзі бағалау;баға қою жөніндегі кері байланыс;өзін-өзі бағалау және өзін-өзі реттеу; |
Сабақтың барысы: | Уақыт(70 минут) | Коучтің іс-әрекеті | Қатысушылардың іс-әрекеті |
Ой-сергек:
Топқа біріктіру: | 5 минут | 1.Жағымды ахуал құру.Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыратын ойсергек «өзіңізге тілегенді –басқаларға тілеңіз!» | «Өзіңізге тілегенді –басқаларға тілеңіз!» Әріптестерге 10-15 секунд уақыт аралығында ішінен өзіне бір немесе бірнеше ізгі тілек тілеу тапсырылады.Содан кейін қатысушылар жұпқа бөлініп,бір-бірінің қолынан алып,жаңағы өзіне тілегенді жұптасына айту керек. |
| 10 минут | Топ ережесімен танысытыруНұсқау:біздің коучингте ұстанатын топ ережесімен танысыңыздар....Нұсқау: Топқа бірігу.2. Нұсқау: 1ден-4ке дейін қайталап санай отырып,бірлер 1-ші топ,екілер 2-ші топ,үштер 3-ші топ,төрттер 4-ші топты құраңыздар |
Топ ережесімен танысады
Мұғалімдер топқа бірігеді |
Проблеманы айқындау: | 5 минут | 3. Миға шабуыл.Сыни ойландыратын тақырыпты ашатын адасқан әріптерді табу.АТҚАБАСОүБӘДІСМЕНІСЕУНАЛДАПАЙ.Сұрақ:1)бұл әріптер арқылы бүгінгі тақырып қандайдеп ойлайсыздар ? Тақырып мазмұнын өздеріңіз ашып өттіңіздер. Демек бүгінгі тақырыбымыз «сабақта ОүБ әдістемесін пайдалану» |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Проблеманы шешу: | 10 минут | 4. Белсенді әдіс қолдану:ойлан,жұптас,пікірлес1- тапсырма. Өзін-өзі бағалау;өзін-өзі реттеу;өзара бағалау;Нұсқау: берілген тапсырма бойынша өз ойларыңызды жеке жазыңыздар,кейін жұппен және топпен талқылап,пікірлесіңіздер.Сұрақ:1) өзін-өзі бағалау дегеніміз не?2) бағалау әдістемесін,өз тәжірибеңізде пайдаланар ма едіңіз?Белсенді қатысқан мұғалімдерді түрлі белгілер арқылы бағалау. | Әр мұғалім жеке-жеке берілген тапсырманы өз ойларын жазып,жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды,топпен пікірлеседі.Әр топ өз пікірлерін жариялайды.Берілген критерий бойынша өз жұмысының деңгейін анықтап,өзін-өзі бағалайды.
|
| 20 минут | 2-тапсырма.Т-кестесі салыстыруға болатын ақпарат пен пікірлерді келтіруге арналған жазу кестесі. (топтық жұмыс) Нұсқау: дәстүрлі сабақта пайдаланылатын бағалау түрлері мен интербелсенді әдістерді пайдалана отырып, бағалаудың түрлі нысандарын (екі обьекті) салыстырып,пікірлесіп,жазғандарын толықтырыңыздар. Топпен бірлесіп постермен жұмыс жасаңыздар. Сұрақ: бағалаудың түрлі нысандарын пайдаланудың маңызы?Бағалау тек мұғалімге ғана қатысыты деп ойлайсыз ба?Бағалауға оқушы да қатысатын болса,қандай нәтиже болады деп ойлайсыз?
|
Мұғалімдер топпен бірігіп тапсырманы орындайды. Өзара бағалау жүргізеді.
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Проблеманың шешімін қолдану:(рефлексия) | 15 минут | Сергіту сәті.Ойсергектер.«өзін-өзі бағалау деңгейі»Кері байланыстың сұрақтары:Бұл сабақта не үйрендіңіздер?Бұл сабақтан қандай әсер алдыңыздар?Өзіңіздің келешектегі тәжірибеңізде, сабақта қандай өзгерістер енгізбексіз?Бұл сабақтағы әдістерді өз сабағыңызда пайдаланар ма едіңіз?Әрбір қатысушыны сауалнама беріліп, алған әсерін, үйренгенін пікірін қағазға түсіріп айқындау.Коучинг жүргізуші: Қатысқандарыңызға рақмет! Шығармашылық жұмыстарыңызға сәттілік тілеймін.
| «Өзін-өзі бағалау деңгейі»Тақтаға он басқышты баспалдақ суреті салынады,оларды нумерациялау төменнен жоғарыға қарай қойылады.Әріптестердің басқыштың бірін таңдауы керек.Өзін-өзі бағалау деңгейі төмен студенттер 1-ден 4-ке дейінгі басқыштарды таңдағандар,өзін-өзі тым жоғары бағалағандар санына 8-ші,9-шы және 10-шы басқыштарды көрсеткендер,ал өздерін нақты,реалистік тұрғыдан бағалайтындар қатарына 5-ші,6-шы және 7-ші басқыштарды таңдағандарды жатқызуға болады.
|
| 5 минут |
|
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Комментарий: |