Материалдар / Коучинг "Талантты және дарынды балаларды оқыту"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг "Талантты және дарынды балаларды оқыту"

Материал туралы қысқаша түсінік
Деңгейлік курс бағдарламасы бойынша әріптестермен тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Тамыз 2018
589
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг жоспары №28 жалпы орта мектеп ІІ деңгей биология пән мұғалімі Нурманкулова У.Е
Күні:

Коучер:Нурманкулова Улбике Еримбетовна
Коучинг тақырыбы: Талантты және дарынды балаларды оқыту
Мақсаты:Мұғалімдерді инклюзивтік қағидат негізінде талантты және дарынды оқушылар үшін күрделі тапсырмаларды түзуге арналған тәсілдермен таныстыру.
Түйінді идея:Талантты және дарынды оқушылардың қажеттіліктері инклюзивтік нысанда қанағаттандырылуы мүмкін.Шағын топтағы бірлескен жұмыс және тереңдетілген тапсырмалар инклюзивтік сыныптарда талантты және дарынды оқушыларға міндеттер қою үшін қолданылуы мүмкін.
Күтілетін нәтиже:Талантты және дарынды оқушыларға арналған нұсқаулардың маңызын түсіну.Талантты және дарынды оқушылар үшін тиісті зияткерлік тапсырмаларды енгізуге арналған тапсырмаларды өзгерту әдістемесін меңгеру.Қабілеттілігі әртүрлі талантты және дарынды оқушылар үшін топта бірлескен тапсырмаларды жоспарлау.
Дерек көздері:ІІІ деңгей үлестірме
Ресурстар:ІІІ деңгей үлестірме талантты және дарынды оқушылардың білім алуын арттыруда кеңейтілген тапсырмаларды қолдану.
Сабақтың барысы:Уақыт(60 минут)Коучтің іс-әрекетіҚатысушылардың іс-әрекеті
Ой-сергек:











Топқа бірігу:
5 минут1.Жағымды ахуал құруАКТ-ны пайдалану арқылы жағымды ахуал қалыптастыруда бақытты болу слайд көрсету.



Слайдты көреді,ой түйеді.





5 минутТоп ережесімен танысытыруНұсқау:біздің коучингте ұстанатын топ ережесімен танысыңыздар....Нұсқау: Топқа бірігу.2.Нұсқау: 1ден-4ке дейін қайталап санай отырып,бірлер 1-ші топ,екілер 2-ші топ,үштер 3-ші топ,төрттер 4-ші топты құраңыздар.

Топ ережесімен танысады







Мұғалімдер топқа бірігеді
Проблеманы айқындау:5 минут3. Миға шабуыл.Сыни ойландыратын тақырыпты ашатын адасқан әріптерді табу.ТТЫНАЛАТӘЖЕНДЫДАНЫР БЫДРАЛЛААОУҚТЫСұрақ:1)бұл қандай ой туғызды ?Тақырып мазмұнын өздеріңіз ашып өттіңіздер.Демек бүгінгі тақырыбымыз «Талантты және дарынды балаларды оқыту»









Мұғалімдердің іс-әрекеті
Проблеманы шешу:20 минутҮлестірме таратылды4. Белсенді әдіс қолдану: топтық жұмыс (постермен жұмыс) 1- тапсырма.Нұсқау:Әр топ бірлесе отырып берілген тапсырма бойынша топтық жұмыс жүргізіңіздер,постермен жұмыс.1-топ тақырыптардың түпнұсқалы зерттеулерін қолдану.2-ші топ бастапқы және соңғы нүктелер қатарындағы өзара әрекет.3-ші топ сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту.4-ші топ тапсырмаларды орындау үшін неғұрлым шығармашылық тәсілдерді қолдану.Таратылған үлестірмеге сәйкес өз ойларыңызды жазыңыздар.Сұрақ:Талантты және дарынды оқушылардың білім алуын арттыруда кеңейтілген тапсырмаларды қолданудың тиімділігі қандай?







Әр топ бірлесе отырып,берілген үлестірмеге сәйкес өз ойларын жазады.Өзара топтық бағалау жүргізеді.



















Мұғалімдердің іс-әрекеті


15 минут

2-тапсырма.Екі жақты күнделік стратегиясы бойынша (жеке жұмыс) жоғары деңгейлі қабілеттері бар оқушыларды табуға арналған бес өлшем бойынша:
  • Жады және білім-тамаша жады және ақпаратты қолдану
  • Ақпаратты пайдалану-түйінді идеяларды анықтай білу,түрлі көздерден алынған ақпараттарды таңдай және тиісінше өңдей алу қабілеті
  • Ойлау жылдамдығы-олар жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін,бірақ шешімдерге тез келеді.
  • Проблемаларды шешу-олар ақпаратқа қосымшаларды енгізеді,сәйкессіздікті көрсетеді,мазмұнын тез түсінеді.
  • Қиындыққа қызығушылық-қызығушылықты арттыру үшін олар аса қиын ойындарға және тапсырмаларға ұмтылады;
  • Әр қатысушы өлшемдердің біреуін таңдауға тиіс және осы өлшемдерге өз ойын және сабақ жүргізу үдерісінде қандай тапсырмалар пайдаланатынын кестеге жазу керек.Сұрақ:Бұл бес өлшемді сабақта пайдалану талантты және дарынды оқушыларды оқытуда және зияткерлік міндеттерді қоюды жоспарлауда тиімді ме?



























    Мұғалімдердің іс-әрекеті (жеке жұмыс)«Екі жақты күнделік стратегиясы»

    Проблеманың шешімін қолдану:(рефлексия)10 минут5.Кері байланыстың сұрақтары:Бұл сабақта не үйрендіңіздер?Бұл сабақтан қандай әсер алдыңыздар?Сіз үшін не түсінікті?Не қиындық туғызды?Неліктен?Өзіңіздің келешектегі тәжірибеңізде, сабақта қандай өзгерістер енгізбексіз?Бұл сабақтағы әдістерді өз сабағыңызда пайдаланар ма едіңіз?Әрбір қатысушыны сауалнама беріліп, алған әсерін, үйренгенін пікірін қағазға түсіріп айқындау.Коучинг жүргізуші: Қатысқандарыңызға рахмет! Шығармашылық жұмыстарыңызға сәттілік тілеймін.

















    Мұғалімдердің іс-әрекеті
    Комментарий:









    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!