Коучингтақырыбы:
Критериалды бағалау арқылы оқушы білімін
бағалау
Мақсаты:
Критериалды бағалаутуралымұғалімдергетүсінікқалыптастыру,бағалаудыңтүрлеріқалыптастырушыжәнежиынтықбағалауды,
бағалауүдерісінжақсартудыұғындыру.
Түйінді идея:
Бағалаудыңтүрлеріөзін-өзі,өзара,топтық,критериалдыбағалау
,қалыптастырушыжәнежиынтықбағалаужайлымағлұмат беру,
өзпәндерінебағалаукритерийінжасауарқылыоқушыныңбіліміншынайыбағалаудыүйрету
Күтілетіннәтиже:
-
Критериалдыбағалаудытүсінеді.
-
Бағалаудыңтүрлерінажыратабіледі.
-
Сабақтыңкезеңдерінебайланыстыкритерийлердіанықтайды
.
-
Критерийлердідискрипторларменбайланыстырады
.
-
Оқушыныбағалаудаынталандырудықолданады.
Дереккөздері:
І
деңгейүлестірме,мұғалімдергеарналғаннұсқаулық,интернетматериалдары,
ақпаратқасызбалықталдау.
Ресурстар:
І деңгейүлестірме, бағалаутуралытаныстырылым ,
«Емтихан» бейнебаян, «Өз-өзіңіздітолықбілесізбе?»
ойсергек,проектор, плакат, А3,4 қағаздары, стикер, маркерлер,
т.б.
Сабақтыңбарысы:
Уақыт(90 минут)
Коучтіңіс-әрекеті
Қатысушылардыңіс-әрекеті
Топқабірігу:
10 минут
«Миғашабуыл»әдісі
Мұғалімдердіңназарынәңгіметыңдауғааудару.
«Бақытіздегенсаяхатшы»
Мұғалімдерәңгіменіынтақойыптыңдайды,
сабақтыңмақсатынөздеріашуғаталпынады.
5 минут
Коучингкеқатысушылардытақырыпарқылыжанындағыәріптесінқалайбағалайтынсөздерінемесесөзтіркесіарқылытоптарғабірігеді.
1-топ:
Білімділігі
2-топ:Қарапайымдылығы
3-топ:Мықты
іскерлігі
4-топ:Басқарушылық
қабілеті
5-топ:Адалдығы
Топтарғабірігеді, топтың алтын
ережесінескетүсіреді.
Проблеманышешу:
20 минут
Таныстырылым
«Критериалдыбағалауарқылыоқушыбілімінбағалау»
Тәлімалушылартоптабағалаутуралыойларынортадаталқылап,
жұмыстәжірибесіндеқалайқолданыпжүргендігіжайлы ой
бөліседі.
7 минут
1)
Оқуүдерісіндебағалаудыңқандайтүрлерінқолданыпжүрсіздер
?
2) Сабақтаненібағалайсыздар
?
3)
Ынтымақтастықорнатуүшінқандайбағалаудықолданасыздар?
4)
Оқушыларыңызсіздіңбағалауыңызғатолықкеліседіме,
келіспегенжағдайдақандайәрекеттержасайсыздар
?
Өзидеяларыменбөліседі.
«Ой қозғау»
10 минут
«Емтихан»
бейнебаяндыкөру
Бейнебаяндакөргендерітуралы ой қозғап,
пікірлерінортағасалады.
Ойсергек:
8 минут
Өз-өзіңіздітолықбілесізбе?
Өзіңізтуралышынмәліметтібілгеніңізартықболмас!
Көзіңізгебіріншітүскенқойдытаңдапнәтижелерінкөріңіз!
Мұғалімдеркөзіңетүскен,ұнатқан,түсіқызықтырғанқойлардытаңдайды.Соларқылымінездерінанықтайды.(әзіларалас)
Проблеманыңшешімінқолдану:
(рефлексия)
20 минут
Нақтытапсырма:
Келесіжылымектебімізкүрделіжөндеуінебайланыстыжаңакабинеттіңжобасын
салу.
Салынған кабинет суретібойыншаәр топ
постерлерінқорғайды.Әр топ
бір-бірінбағалайды.Бағалаусебептерінтүсіндіреді.
Соданкейінбарлықтоптар«бағаланған кабинет жобасы»
бойыншаөздеріортақбағалаукритерийінжасайды. Критерий
бойыншақайтабағалайды.
10 минут
10 минут
Тапсырманыбірлесіпорындайды.
Постергеөздерікөзалдынаелестейтін кабинет
жобасынсалады.
Тапсырмабойынша постер жасап,
қорғайды.
Табыскритерийі:
1.Кабинет үлкен, кең,
жарық.
2.Қабырғасы биік, таза,
ақтүсті.
3.Пердесі
жалюзиден,терезеалдындагүл.
3.Интерактивті тақта,компьютер, ксерокс,
принтр.
5.Кітап
сөрелері,парта,тақтажаңаданжабдықталған.
6.Қыс-жаз
конденционері.
Керібайланыс:
10 минут
Керібайланыс: «Тәлімгерге
хат»
Мұғалімдеркоучингсабағынаналғанәсерлерін,тиімдіжақтарын,айтарұсыныстарынжазыпқалдырады.
Комментарий:
Коучингүдерісінеқатысқантәлімалушыларымаоқытуүшінбағалаужәнеоқытудыбағалаутуралытаныстырылымұнады.
Бағалаудыңтүрлеріөзін-өзі, өзара, топтық, бағдаршам,
басбармақарқылыбағалаутүрлерінжан-жақтыбілді, ұғынды.
Өзтәжірибесіндеқолданыпжүргенбағалауғатоқталып, идеяларыменбөлісті,
ұсыныстарынбілдірді.
Әрсабағынатақырыптыңмазмұнынақарайоқушыларменбірігеотырып,
бағалаукритерийінжасаукеректігінтүсінді
.
Бақытіздегенсаяхатшы
Баяғызамандабірұстаөмірсүріпті.Біркүніолжербетіндебақыт
бар дегендіестиді.Ұстаныңмазасыкетеді. Күлмейді, ішпейді, жемейді,
тек қанасолбақытқажетсемдепойлайды.
Шалғайелгежолғашығукерекболады.
Солайбақыттытабамындепсаяхатқажиналады.Үйіндеқартәкесі
мен шешесі ,сұлуәйелі,
балаларықалады.
Ұста «Міндеттітүрдебақыттытабамын,
соданкейінүйімеораламын»депөзін-өзіжұбатыпқояды.Соныменжолғашығыпкележатса,алдындаүлкентасжатырекен.Тасқа:
«Оңғақарайжүрсең-жылқытабасың,солғажүрсең -достабасың,туражүрсең
-бақыттабасың»депжазыпқойыпты.Ұстақуаныпкетіп,туражолдытаңдап,солбағыттажүріпкетеді.
Солайкележатыпбірқапшықтауыпалды.Ішітолған алтын мен
күмісекен.
Ұста «Ойпыр-ай,бақытдеген осы
екенғой»депқапшықтыаладыда,бірденқалағатартады.
Қаланыаралапжүріпеңүлкенәдеміүйдісатыпалады.
Қымбаткиімдералып,ризаболып,бақытынкүтеді. Күмісыдыстантамақтанып,
ақшасыноңды-солдыжұмсап, қыдырып, не істегісікелсесоныістеп,
күндеріөтіпжатады. Арасында
«Мендекеректіңбәрібар,бірақбақыттыемеспінғой,
тасқажазылғансөзөтірікболғаныма?»
депойлапқояды.
Ұстамазасызданып, ұйқыжоқ,күлкіжоқ,
уайымғасалынады.Түндеұйықтайалмай, ауылынесінетүсіріп,
мейірімдіәке-шешесін, жасәйелін, бала-шағасынсағынып,
көңіліқамығады. Жылапжібереді. Әке-шешесінқұшақтап, әйеліне,
балаларынажылысөзінайтып,соларменқауышқысыкеледі.
Ұста
«түсіндім,тасқажазылғансөздұрысекен»депшешеді. «Ақымақбасым,қолымда
барды бағаламаппынғой,бәріқасымдаболыптығой»,-деп тез-тез жиналып
,үйінеқарайшапқанаттайзымырайды. Саяхаттыңпайдасы осы
болды.
Коучингөтукезінен
Өз-өзіңіздітолықбілесізбе?
Өзіңізтуралышынмәліметтібілгеніңізартықболмас!
Көзіңізгебіріншітүскенқойдытаңдапнәтижелерінкөріңіз!
1. Аққой. Сізөміргеқұмарадамсыз.
Сізбенадамдароңайсөйлесеалады. Сізәрқашанкүлімсірепжүресіз,
бірақішіңіздегіқайғыларыңыздыкөрсетпейсіз.
Сіздібәріжақсыкөреді.
2. Қоңырқой. Сізқызғаншақсыз.
Өзіңіздіңзаттарыңыздыбасқаларғабереалмайсыз. Махабатта да,
сіздіңсүйіктіңізгебасқаларқараса да ұрысшығарасыз.
Бірақсіздіңмінезіңізге бола
сіздіжандостарыңызқаттыжақсыкөреді.
3. Жасылқой. Сізкөңілдіадамсыз. Адамдарға тез
сеніпқаласыз.
Бірақсіздіңсыпайылығыңызбенқолданыпадамдаркөпжылатады.
Сізбүкіләлемдісүйесіз.
Барлықадамдарсізүшінбауырлар.
4. Қарақой. Сізадалжансыз.
Біржандыөмірбойысүйіпөтеаласыз. Сізешкімдіалдамауғатырысасыз.
Бірақөтірікайтуғашеберсіз.
5. Көкқой. Сізреалистсіз.
Әлемгеашықкөзбенқарайсыз. Сізөтірікті тез біліпқоясыз.
Көбісісізгеұқсағысыкеледі.
6. Қызылқой. Сізэнергияға толы жансыз.
Сізкезкелгенжұмысты тез әрісапалыістейаласыз.
Көбісісізденүйреніпжүреді.
Сізешнәрседенқорықпайсыз.
7. Қызғылтқой. Сізөтеашықжансыз.
Сізсыйлықтартаратудыжақсыкөресіз. Сүйгендеөтеқаттысүйіпқаласыз, ал
махаббатыңызжауапсызболсаөз-өзіңіздіжылатыпазапшегесіз.
8. Сұрқой. Сізжуасжансыз. Сіздеөте аз дос бар.
Бірақдостарыңызөтеадал. Сізгежамандықжасаса, сіз оны кешіресаласыз.
Сізжалғыздықтыжақсыкөресіз.
9. Қызғылт-сарықой. Сізөтенамысшылжансыз.
Сізжамандықтыешқашанкешірмейсіз.Алкеректікездежамандықтыекіесежамандықпенқайтарасыз.
Адамдарсіздіқұрметтейді,
біраққорқады.