Материалдар / "Критериалды бағалауды жүзеге асыру жолдары"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Критериалды бағалауды жүзеге асыру жолдары"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Критериалды бағалауды жүзеге асыру жолдары"тақырыбындағы коучинг жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
583
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучингтақырыбы:

Критериалды бағалау арқылы оқушы білімін бағалау


Мақсаты:

Критериалды бағалаутуралымұғалімдергетүсінікқалыптастыру,бағалаудыңтүрлеріқалыптастырушыжәнежиынтықбағалауды, бағалауүдерісінжақсартудыұғындыру.


Түйінді идея:

Бағалаудыңтүрлеріөзін-өзі,өзара,топтық,критериалдыбағалау ,қалыптастырушыжәнежиынтықбағалаужайлымағлұмат беру, өзпәндерінебағалаукритерийінжасауарқылыоқушыныңбіліміншынайыбағалаудыүйрету

Күтілетіннәтиже:

  1. Критериалдыбағалаудытүсінеді.

  2. Бағалаудыңтүрлерінажыратабіледі.

  3. Сабақтыңкезеңдерінебайланыстыкритерийлердіанықтайды .

  4. Критерийлердідискрипторларменбайланыстырады .

  5. Оқушыныбағалаудаынталандырудықолданады.


Дереккөздері:

І деңгейүлестірме,мұғалімдергеарналғаннұсқаулық,интернетматериалдары, ақпаратқасызбалықталдау.

Ресурстар:

І деңгейүлестірме, бағалаутуралытаныстырылым , «Емтихан» бейнебаян, «Өз-өзіңіздітолықбілесізбе?» ойсергек,проектор, плакат, А3,4 қағаздары, стикер, маркерлер, т.б.

Сабақтыңбарысы:

Уақыт(90 минут)

Коучтіңіс-әрекеті

Қатысушылардыңіс-әрекеті

Топқабірігу:

10 минут

«Миғашабуыл»әдісі

Мұғалімдердіңназарынәңгіметыңдауғааудару.

«Бақытіздегенсаяхатшы»



Мұғалімдерәңгіменіынтақойыптыңдайды, сабақтыңмақсатынөздеріашуғаталпынады.


5 минут

Коучингкеқатысушылардытақырыпарқылыжанындағыәріптесінқалайбағалайтынсөздерінемесесөзтіркесіарқылытоптарғабірігеді.

1-топ: Білімділігі

2-топ:Қарапайымдылығы

3-топ:Мықты іскерлігі

4-топ:Басқарушылық қабілеті

5-топ:Адалдығы


Топтарғабірігеді, топтың алтын ережесінескетүсіреді.




Проблеманышешу:

20 минут

Таныстырылым «Критериалдыбағалауарқылыоқушыбілімінбағалау»

Тәлімалушылартоптабағалаутуралыойларынортадаталқылап, жұмыстәжірибесіндеқалайқолданыпжүргендігіжайлы ой бөліседі.

7 минут

1) Оқуүдерісіндебағалаудыңқандайтүрлерінқолданыпжүрсіздер ?

2) Сабақтаненібағалайсыздар ?

3) Ынтымақтастықорнатуүшінқандайбағалаудықолданасыздар?

4) Оқушыларыңызсіздіңбағалауыңызғатолықкеліседіме, келіспегенжағдайдақандайәрекеттержасайсыздар ?





Өзидеяларыменбөліседі.

«Ой қозғау»

10 минут

«Емтихан» бейнебаяндыкөру

Бейнебаяндакөргендерітуралы ой қозғап, пікірлерінортағасалады.

Ойсергек:


8 минут

Өз-өзіңіздітолықбілесізбе?

Өзіңізтуралышынмәліметтібілгеніңізартықболмас!

Көзіңізгебіріншітүскенқойдытаңдапнәтижелерінкөріңіз!

Мұғалімдеркөзіңетүскен,ұнатқан,түсіқызықтырғанқойлардытаңдайды.Соларқылымінездерінанықтайды.(әзіларалас)

Проблеманыңшешімінқолдану:

(рефлексия)

20 минут

Нақтытапсырма:

Келесіжылымектебімізкүрделіжөндеуінебайланыстыжаңакабинеттіңжобасын салу.

Салынған кабинет суретібойыншаәр топ постерлерінқорғайды.Әр топ бір-бірінбағалайды.Бағалаусебептерінтүсіндіреді. Соданкейінбарлықтоптар«бағаланған кабинет жобасы» бойыншаөздеріортақбағалаукритерийінжасайды. Критерий бойыншақайтабағалайды. 



10 минут



10 минут

Тапсырманыбірлесіпорындайды. Постергеөздерікөзалдынаелестейтін кабинет жобасынсалады.

Тапсырмабойынша постер жасап, қорғайды.

Табыскритерийі:

1.Кабинет үлкен, кең, жарық.

2.Қабырғасы биік, таза, ақтүсті.

3.Пердесі жалюзиден,терезеалдындагүл.

3.Интерактивті тақта,компьютер, ксерокс, принтр.

5.Кітап сөрелері,парта,тақтажаңаданжабдықталған.

6.Қыс-жаз конденционері.

Керібайланыс:


10 минут

Керібайланыс: «Тәлімгерге хат»


Мұғалімдеркоучингсабағынаналғанәсерлерін,тиімдіжақтарын,айтарұсыныстарынжазыпқалдырады.

Комментарий: Коучингүдерісінеқатысқантәлімалушыларымаоқытуүшінбағалаужәнеоқытудыбағалаутуралытаныстырылымұнады. Бағалаудыңтүрлеріөзін-өзі, өзара, топтық, бағдаршам, басбармақарқылыбағалаутүрлерінжан-жақтыбілді, ұғынды. Өзтәжірибесіндеқолданыпжүргенбағалауғатоқталып, идеяларыменбөлісті, ұсыныстарынбілдірді. Әрсабағынатақырыптыңмазмұнынақарайоқушыларменбірігеотырып, бағалаукритерийінжасаукеректігінтүсінді .



Бақытіздегенсаяхатшы

Баяғызамандабірұстаөмірсүріпті.Біркүніолжербетіндебақыт бар дегендіестиді.Ұстаныңмазасыкетеді. Күлмейді, ішпейді, жемейді, тек қанасолбақытқажетсемдепойлайды. Шалғайелгежолғашығукерекболады.

Солайбақыттытабамындепсаяхатқажиналады.Үйіндеқартәкесі мен шешесі ,сұлуәйелі, балаларықалады.

Ұста «Міндеттітүрдебақыттытабамын, соданкейінүйімеораламын»депөзін-өзіжұбатыпқояды.Соныменжолғашығыпкележатса,алдындаүлкентасжатырекен.Тасқа: «Оңғақарайжүрсең-жылқытабасың,солғажүрсең -достабасың,туражүрсең -бақыттабасың»депжазыпқойыпты.Ұстақуаныпкетіп,туражолдытаңдап,солбағыттажүріпкетеді. Солайкележатыпбірқапшықтауыпалды.Ішітолған алтын мен күмісекен.

Ұста «Ойпыр-ай,бақытдеген осы екенғой»депқапшықтыаладыда,бірденқалағатартады. Қаланыаралапжүріпеңүлкенәдеміүйдісатыпалады. Қымбаткиімдералып,ризаболып,бақытынкүтеді. Күмісыдыстантамақтанып, ақшасыноңды-солдыжұмсап, қыдырып, не істегісікелсесоныістеп, күндеріөтіпжатады. Арасында «Мендекеректіңбәрібар,бірақбақыттыемеспінғой, тасқажазылғансөзөтірікболғаныма?» депойлапқояды.

Ұстамазасызданып, ұйқыжоқ,күлкіжоқ, уайымғасалынады.Түндеұйықтайалмай, ауылынесінетүсіріп, мейірімдіәке-шешесін, жасәйелін, бала-шағасынсағынып, көңіліқамығады. Жылапжібереді. Әке-шешесінқұшақтап, әйеліне, балаларынажылысөзінайтып,соларменқауышқысыкеледі.

Ұста «түсіндім,тасқажазылғансөздұрысекен»депшешеді. «Ақымақбасым,қолымда барды бағаламаппынғой,бәріқасымдаболыптығой»,-деп тез-тез жиналып ,үйінеқарайшапқанаттайзымырайды. Саяхаттыңпайдасы осы болды.

Коучингөтукезінен



Өз-өзіңіздітолықбілесізбе? Өзіңізтуралышынмәліметтібілгеніңізартықболмас!

Көзіңізгебіріншітүскенқойдытаңдапнәтижелерінкөріңіз!


1. Аққой. Сізөміргеқұмарадамсыз. Сізбенадамдароңайсөйлесеалады. Сізәрқашанкүлімсірепжүресіз, бірақішіңіздегіқайғыларыңыздыкөрсетпейсіз. Сіздібәріжақсыкөреді.

2. Қоңырқой. Сізқызғаншақсыз. Өзіңіздіңзаттарыңыздыбасқаларғабереалмайсыз. Махабатта да, сіздіңсүйіктіңізгебасқаларқараса да ұрысшығарасыз. Бірақсіздіңмінезіңізге бола сіздіжандостарыңызқаттыжақсыкөреді.

3. Жасылқой. Сізкөңілдіадамсыз. Адамдарға тез сеніпқаласыз. Бірақсіздіңсыпайылығыңызбенқолданыпадамдаркөпжылатады. Сізбүкіләлемдісүйесіз. Барлықадамдарсізүшінбауырлар.

4. Қарақой. Сізадалжансыз. Біржандыөмірбойысүйіпөтеаласыз. Сізешкімдіалдамауғатырысасыз. Бірақөтірікайтуғашеберсіз.

5. Көкқой. Сізреалистсіз. Әлемгеашықкөзбенқарайсыз. Сізөтірікті тез біліпқоясыз. Көбісісізгеұқсағысыкеледі.

6. Қызылқой. Сізэнергияға толы жансыз. Сізкезкелгенжұмысты тез әрісапалыістейаласыз. Көбісісізденүйреніпжүреді. Сізешнәрседенқорықпайсыз.

7. Қызғылтқой. Сізөтеашықжансыз. Сізсыйлықтартаратудыжақсыкөресіз. Сүйгендеөтеқаттысүйіпқаласыз, ал махаббатыңызжауапсызболсаөз-өзіңіздіжылатыпазапшегесіз.

8. Сұрқой. Сізжуасжансыз. Сіздеөте аз дос бар. Бірақдостарыңызөтеадал. Сізгежамандықжасаса, сіз оны кешіресаласыз. Сізжалғыздықтыжақсыкөресіз.

9. Қызғылт-сарықой. Сізөтенамысшылжансыз. Сізжамандықтыешқашанкешірмейсіз.Алкеректікездежамандықтыекіесежамандықпенқайтарасыз. Адамдарсіздіқұрметтейді, біраққорқады.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!