Материалдар / квадрат теңдеуледі есеп шығаруға қолдану
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

квадрат теңдеуледі есеп шығаруға қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Квадрат теңдеуді алгебра курсын қайталау кезінде 11- сынып оқушылардын емтиханға дайындау кезінде пайдалануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Ақпан 2018
373
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алгебра 11 «а» сыныптар
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеуді қолданып есептер шығару
Сабақтың мақсаттарты: Квадрат теңдеудің формулаларын жатқа білу. Формулаларды қолданып есептер шығара алу.“Квадрат теңдеулерді шешу” тақырыбы бойынша алған теориялық білімдерін жинақтап, толық және келтірілген квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларын пайдаланып есептер шығаруда пайдалана білу дағдыларын жетілдіру.
Күтілетін нәтиже: Барлық оқушылар:Квадрат теңдеу түбірлерін табудың жолдарын саралайды. Көптеген оқушылар: Тақырып бойынша өмірмен байланысты есептерді шығарып, түйіндейді.Кейбір оқушылар.Квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларын қолданып есептер шығарды.
 Жетістік криттерийлері: Тақырып маңыздылығын бағалайды.Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.Жаңа тақырып маңыздылығын бағалайды.Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Тілдік мақсаттар: Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: квадрат теңдеу, түбір, дискриминант, коэффициент

Әдіс-тәсілдер: «Ерекше сәлемдесу» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі «Синквейн»әдісі «Алма ағашы»
Ресурстар: плакат, маркер, стикер, оқулық, кеспе 0а5аздар
Сабақтың кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
КіріспеҰйымдас-тыру кезеңі (2 мин)Оқушылармен амандасып, психологиялық атмосферасын қалыптастырып, 4 топқа бөлінеді. Топ басшысы сайланады.Бағалау парағы таратылады.

Бір толық есепке-3 баллБір қате болса -2 баллЖартылай орындалса- 1 балл

Оқушылар «Ерекше сәлемдесу» әдісі бойынша Әрқашан (басбармақ)Сізге (сұқ саусақ)Үлкен (ортаңғы саусақ)Бақыт (4 саусақ)Тілеймін (шынашақ)Сәлеметсізбе! (алақанды беттестіреміз)сәлемдеседі.Бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлайды.Оқушылар 4 топқа бөлінеді
Үй тапсырмасын тексеру 10 мин«Миға шабуыл» әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеруМақсаты : Өткен материалды қайталау.Сипаттамасы: жаппай сұраққа жауап беруОқушылар көрсетілген сұрақтарға жауап береді. Айтқан әр оқушының бағасы бағалау парақшасына қойылып отырады.
Ауызша жұмыс5 мин Синквейн арқылы оқушылардың сөздік қорды дамиды, қызығушылығы арттады, жанама ойлауға, ойды жинақтауға, сөздерді бір- бірімен байланыстырады. Оқушының ойлау қабілетін дамытуға ықпалы етеді.Орындаған оқушы бағасы бағалау парағына қойылады
Топпен жұмыс

10 мин













  • Топ «квадрат теңдеулер»
  • Алтау ала болса, ауыздағы кетеді,...
  • х2 – 10х + 24 = 0 D=4 х1= 6; х2= 4 Жауабы: төртеу түгел болсаөбедегі жетеді.2) Ұлға отыз үйден,... х2 – 70х + 1200 = 0 D=100 х1= 40; х2= 30 Жауабы: қызға қырық үйден тыю.3) Жақсы жігіт он бесінде де жас емес,... х2 – 115х + 1500 = 0 D=7225 х1= 15; х2= 100 Жауабы: жүзге келсе де пәс емес.4) Білімді мыңды жығады,... х2 – 1001х + 1000 = 0 D=998001 х1= 1; х2= 1000 Жауабы: Білекті бірді жығады.5) Жігіт сегіз қырлы,... х2 – 9х + 8 = 0 D=49 х1= 8; х2= 1 Жауабы: бір сырлы.2-топ «Тригонометриялық теңдеулер»1)5 sin 2x + 3sinxcosx -4 cos 2x -4 sin 2x =02) 4 cos 2x/2 -5sinx/2 -5 =0 3)cos 4x-5sin 2x-3=0 4)3ctq2x -4ctqx +1 =03-топ «Көрсеткіштік теңдеулер»32х+5= 3x+2 + 2 теңдеуді шешейік3x= y деп жаңа айнымалы енгізіп, берілген теңдіктен мынадай квадрат теңдеу аламыз. 243у2-9у-2=0 Бұл квадрат теңдеудің түбірлері мынаған тең. теріс ,ал 3x< 0 болуы мүмкін емес ,сондықтан алмастыру шарты бойынша түбірін аламыз. Табылған мәнін 3x=y теңдігіне қоямыз: х=-2 2)25х - 26·5х + 25 = 0 3) 2·2-3·2х-2=04, 2, где t>0, t, t,t; 2или 2, xx.





    3-топ «Логарифмдік теңдеулер»
  • Метод введения вспомогательной переменной
  • 1. log 2 2 x - 4log2 x + 3 = 0
  • 2. lg 2 x3 – 10 lg x + 1 = 0
  • 3. 3 log20,5 x + 5log0,5 x – 2 = 0
  • 4. 2 log20,3 x – 7log0,3 x – 4 = 0






  • Қолдарына тапсырма таратылады, соны толтырып тақтада айтады.

    Дұрыс жауап тақтада көрсетіледі, сол бойынша тексеріп бағаларын қояды.





    Сергіту сәті3 мин

    Физминутка Бейнежазба қою
    Бейнежазба ырғағымен билейді
    Шығармашылық жұмыс5 минКрассворд, ребус шешу: СЛОЖЕНИЕ, СТЕПЕНЬ, Виет,Оқушылар берілген тапсырмаларды құрастырады.Тақтада қорғайды, тиісті бағаларын алады.
    Кері байланыс3 мин

    Оқушыларға алма тәрізді стикер таратылады.Оқушылар Өз ойларын жазады.
    Қортынды(2 мин) Топ басшылары өз тобының оқушыларының бағасын жинақтау





    Оқушылар топтарды бағалайдыТоп жетекшісі топ мүшелерін бағалайды Мұғалім сабақты қортындылап оқушыларды бағалайды.
    Үйге тапсырма(2 мин) Әр топқа жеке тапсырма беріледіТақырыпқа сай 3 тапсырма жазып келуТапсырманы күнделікке жазып алады.Күнделікке баға қойылады.
















    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!