Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
8.2.2.8квадрат теңсіздіктерді
шешу;
Сабақтың
мақсаты
Квадраттеңсіздіктер туралы
үйренгендерін меңгеріп, ажыратып, есеп шығаруға
пайдаланады.
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі
Педагогтың
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Ұйымдастыру(5-мин)-сәлемдесу-түгелдеу- Психологиялық
ахуал
сабақты бастар алдында
оқушыларға жағымды әсер
туғызу
Ашық аспан
болсын!
Әр күніміз
біздің
Сәттілікке
толсын!
Алгебра
пәнінен
Білмегенді
білейік
Үйренейік,
күлейік.
Топқа бөлу. Оқушыларды
«Random Group Generator»бағдарламасы арқылы 3-топқа бөлемін.
І-топ.Қатаң теңсіздік
ІІ-топ.Қатаң емес
теңсіздік
ІІІ-топ.Теңсіздік
Бағалау оқушыларға бағалау
парағы. Үй жұмысы. №5.36
«Серпілген сауал»
әдісіарқылы өткен тақырыптарды
қайталау. Интерактивті тақта арқылы сұрақтар беріледі, оқушылар
сұрақтарға жауап береді. 1) Квадрат теңсіздік анықтамасын
тұжырымдау? 2) Квадрат теңсіздікті қандай әдістермен
шешеміз?3)Дискриминанттың формуласы
кандай?
4), болса теңдеудің неше шешімі
болады?
5), теңдеудің неше шешімі
болады?
6), теңдеудің неше шешімі
болады?
Үй жұмысы.
№5.36
1)
Жауабы:(1,2,3,4,5)
2)
Жауабы:(-1 ;-2 ;-3
;0)
3)
Жауабы:
(-2;-1;0;1;2)
4)
Жауабы:(-2;-1;0;1;2)
«Серпілген сауал»
әдісіарқылы өткен тақырыптарды
қайталау. Интерактивті тақта арқылы сұрақтар беріледі, оқушылар
сұрақтарға жауап
береді.
1) Квадрат теңсіздік
анықтамасын тұжырымдау; Жауап: ах2 + вх + с > 0, ах2 + вх + с
< 0, ах2 + вх + с ≥ 0, ах2 + вх + с≤0 түріндегі теңсіздіктер
квадрат теңсіздіктер деп аталады.
Мұндағы а,в,с – нақты сандар және а ≠ 0, х –
айнымалы. 2) Квадрат теңсіздікті қандай әдістермен шешеміз? Жауап:
парабола әдісі, итервалдар
әдісі.
3) 6.
4) ,
х1=- бірінші
түбір
х2=- екінші
түбір
5) ,
х1=- бірінші
түбір
6),теңдеудің түбірлері
жоқ.
Оқушылардың
белсенділіген байланысты смайликпен
бағаланады.
Презентация
Сабақтың
ортасы
Жеке
жұмыс.
(10-минут)Оқушыларға жеке тапсырмалар
беріледі.
1)
2)
3)
4)
5
6)
Ж ауабы
Теңсіздіктер
[-4;6]
(5;7)
Ø
[-3;4)
[-3;+∞)
«Ойлан,Жұптас, Пікірлес» әдісіарқылы екі жұпқа
семантикалық карта беріледі. Оқушылар семантикалық картаны толтыру
керек.(5-минут)
Оқулықпен
жұмыс
(10-минут)
№5.34
І-топ.
(1;2)
ІІ-топ.(3;4)
ІІІ-топ.(5;6)
Топтық жұмыс. (10-минут)
«Kahoot»бағдарламасы арқылы топ
бірлесіп тест тапсырады.
Жеке
жұмыс
1)
D=
Жауабы:
2)
Жауабы:
3)
Жауабы:
4)
Жауабы:
5
Жауабы:
6)
Жауабы:
Жұптық
жұмыс
Семантикалық
карта
Ж ауабы
Теңсіздіктер
[-4;6]
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз