Материалдар / Lesson study бойынша ашық сабақ "Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... сандарына көбейту және" 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Lesson study бойынша ашық сабақ "Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... сандарына көбейту және" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... сандарына көбейту және бөлу тақырыбына арналған сабақ жоспар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2018
866
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдануМектеп: №26 ОМ
Күні: 01.03.18Мұғалімнің аты-жөні: Сармулдиева Б.А
Сынып: 5. Қатысқандар саны: 3Қатыспағандар саны:0
Сабақ тақырыбы: Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... сандарына көбейту және бөлу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.29 ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001; көбейту ережелерін қолдана алу;5.1.2.31 ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 бөлу ережелерін қолдана алу.
Сабақ мақсаттары- Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ...көбейту және бөлу ережелерін өздігінен тұжырымдайды; - ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ...көбейту және бөлу ережелері мен алгоритмін біледі және колдана алады.
Бағалау критерийлері -ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... көбейтуді орындай алады;- ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... бөлуді орындай алады; - ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... көбейту және бөлу ережелерін қолдана алады.
Тілдік мақсаттарОқушылар:- ондық бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану алгоритмін түсіндіре алады;Пәнге қатысты лексика мен терминология: - ондық бөлшек; онға, солға үтірді жылжыту;- 10-ға, 100-ге, 1000-ға және т.с.с. көбейту және бөлу;- 0,1-ге, 0,01-ге, 0,001-ге және т.с.с. көбейту және бөлу;Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: - 10-ға, 100-ге, 1000-ға және т.с.с. көбейту үшін ... керек;- 0,1-ге, 0,01-ге, 0,001-ге және т.с.с. көбейту үшін ... керек;- 10-ға, 100-ге, 1000-ға және т.с.с. бөлу үшін ... керек;- 0,1-ге, 0,01-ге, 0,001-ге және т.с.с. бөлу үшін ... керек;- егер ондық бөлшектің соңына бір немесе бірнеше нөлдер тіркеп жазылса ( алып тасталса), онда ...бөлшек шығады;
Құндылықтарды дарыту

Оқушылардың бір-біріне деген кұрмет, басқаның пікірін тыңдау, өз пікірін еркін білдіру дағдыларының қалыптасуы жұмыс арқылы іске асады.
Пәнаралық байланыстар Ондық бөлшектерге амалдар қолдана білу ғылыми-жаратылыстану бағытындағы пәндер мен экономиканы оқытуда және есептерді ойдағыдай шешуге негіз болады.
АКТ қолдану дағдылары http://www.bilimland.kz/, интернет-ресурстарды пайдалану
Бастапқы білім Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану дағдыларының болуы.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы10 минут























Ұйымдастыру.Сыныппен амандасу, түгелдеу.Психологиялық ахуал. Әр балаға бір парақ беріледі. Ол парақтың ортасында қара нүкте болады.-Балалар, бұл парақтан не байқадындар?Әр түрлі жауап алу арқылы қорытындысын айту. Бұл параққа қарағанда адамдардың басым көпшілігі бірден қара нүктені байқайды. Ал, негізінде парақтың көп бөлігі ақ түсті. Яғни, адамдарда да солай ең алдымен жақсы қасиетін іздеңдер, ол міндетті түрде болады.Енді біз сол парақты мыжғылау арқылы жаман ой, жағымсыз әсерден арылайық. Қағазды қатты мыжғылау.

Үй тапсырмасын тексеру. «Сиқырлы бөшкелер»Оқушылардың зейінін шоғырландыру мақсатында қайталауға жаттығулар ұсыну, өзін-өзі бағалау №12. Мысалды есепте:  0,6 · 4 =2,4№23. Мысалды есепте: 0,25 · 4 = 1№28. Мысалды есепте: 0,5 · 8 = 4№33. Мысалды есепте: 0,6 : 2 = 0,3№14. Мысалды есепте: 7,2 : 9 = 0,8 №42. Бөлімі 10,100,1000 және т.с.с. жай бөлшектерді бөлімсіз қалай жазуға болады? (Ондық бөлшек)№37. Ондық бөлшектің жазылуында үтір қайда қойылады? (Бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігінің арасына)№67. Ондық бөлшектегі бүтін мен бөлшегін ажырату үшін үтірді ойлап тапқан; (И. Непер)№79. Логикалық тапсырма. Бейнесұрақ.№82.Сандар тізбегі белгілі бір ережеге сәйкес қойылған. Келесі санды табыңыз?16 20 24 28 32 36 …? (40)№63. Үстелдің төртбұрышы бар. Бір бұрышын кесіп тастағанда неше бұрышы қалады? (5)




Ақ парақ, түрлі түсті қағаздар, стикер, конверттер, слайд
Сабақтың ортасы20 минут























































































Сергіту сәті





























Сабақты бекіту10 минут
Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын айқындау және сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау І. Ережелер турнирі. Қобдишаға ережелер атауы жасырылады. Суырып алып сол ережені айтады.Оқушыларды үтірді «жылжыту» туралы қорытынды жасауға бағыттау. Оқушыларға ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 сандарына көбейту ережелерін тұжырымдауды ұсыну.

  • Ондық бөлшекті натурал санға қалай көбейтіледі ? 
  • Ондық бөлшекті  натурал санға бөлу дегеніміз не?
  • Ондық бөлшектерді 10, 100, 1000... сандарына көбейтудің ережесі?
  • Ондық бөлшектерді 10, 100, 1000... сандарына бөлудің ережесі?
  • Ондық бөлшектерді 0,1; 0,01; 0,001 сандарына көбейтудің ережесі?
  • Ондық бөлшектерді 0,1; 0,01; 0,001 сандарына бөлудің ережесі?


  • ІІ Хатқа жауап. Поштасы хат әкеледі. Достарынан хат келеді. Хатқа жауап жазу. Хаттар түрлі түсті болады, ұнатқан түс таңдау арқылы «Түстер сыры» туралы ақпарат оқып өту.

    Есептеңдер:1-оқушы3,567 · 100 = 356,7 3,567 :0,01 =356,70,0112 · 100 =1,12 0,0112 : 0,01 =1,1256,02 · 100 =5602 56,02 : 0,01 =56022-оқушы 3,567 · 10 =35,67 3,567 :0,1 =35,670,0112 · 10 =0,112 0,0112 : 0,1=0,01256,02 · 10 =560,2 56,02 :0,1=560,23 -оқушы3,567 · 1000 =3567 3,567 : 0,001=35670,0112 · 1000 =11,2 0,0112 : 0,001=11,256,02 · 1000 =56020 56,02 : 0,001 =56020

    Тұжырымдамасын тыңдау, артынан мұғалім қорытынды жасайды.

    Бағалау критерийлері бойынша бағаланады:-ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... көбейтуді орындай алады;- ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... бөлуді орындай алады; - ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... көбейту және бөлу ережелерін қолдана алады.

    ІІІ Тапсырма. «Байқадынба?» Жіберілген қателерді табу.1,83 × 10=1 8, 3; 12,085 × 100=1 2 0 8 5; 7,5492 × 1000=7 5, 4 9 2;1,51 × 10= 1 5, 1; 0,103 × 10=1,03; 54,26 : 10 = 542,60,5162 · 100 = 516,2740 : 100 = 744,2 · 1000 = 420«Оқу - ой азығы, жаттығу - тән азығы»-демекші енді серігіп алайық. Мен сіздерге сұрақ оқимын, ал сіздер жауабын айтып және іс қимылмен көрсетуіңіз керек.Барлық цифрлардың көбейтіндісі нешеге тең? (0)Қандай санның жазылуында қанша әріп болса, сонша цифр болады? (10,100)Мақалды толықтырыңыз: 100 теңғең болғанша, ... досын болсын.(100)Мақалды толықтырыңыз: Білекті бірді жығады, білімді ... жығады. (1000-ды)ІV Тапсырма. «Есептеп көр, ерінбей!» Нәтижесі натурал сан болуы үшін бөлшекті қандай санға көбейту керек? 7,1; 0,05; 3,528.

    Дискриптор
  • Ондық бөлшекті 10-ға көбейтеді;
  • Ондық бөлшекті 100-ға көбейтеді;
  • Ондық бөлшекті 1000-ға көбейтеді;


  • Чайнворд.

  • Ондық бөлшектерді ең алғаш пайдаланған Орта Aзиялық ұлы ғалым? (Әл - Каши)
  • Ондық бөлшектер және ондық бөлшектерге амалдар қолдану туралы Әл – Кашидің жазған еңбегі? (Арифметика кілті)
  • Ондық бөлшектің бүтін бөлігін бөлшек бөлігінен үтірмен ажыратуды енгізген шотландия математигі? (Дж.Непер)
  • Ондық бөлшектің бүтін бөлігін бөлшек бөлігінен үтірмен ажыратуды енгізген неміс аспан әлемін зерттеушісі? (И. Кеплер)
  • Әл – Каши ондық бөлшектерді жазуда үтірді пайдаланбаған орнына қандай белгі қойған? (Тік сызық)
  • Ондық бөлшектер туралы 1585 ж «Ондық» кітабын жазған математик кім? С. Стевин
  • Амалды орында: (0,25*4)+8+0,8+0,2= 10
  • Амалды орында: (4,6+5,4) : 0,1=100


  • «Ойымды жалғастыр» тапсырмасыӘр оқушы таза параққа өз есімін жазып, сағат тілімен бағыттас көршісіне береді және сағат тіліне қарсы көршісінің парағын алады. Параққа ондық бөлшекті 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 сандарына бөлуге берілген кез-келген тапсырма жазады. Жазылған мысалды тағы сағат тілімен бағыттас көршісіне береді. Осылайша оқушы өзінің аты жазылған парақты алғанша жалғасады. Өз парағын алған оқушы ондағы жазылған тапсырмалардың барлығын орындайды. Есептеулерді орындап болғаннан кейін көршісіне тексеруге береді.





































































    Сабақтың соңы 5 минутРефлексия

    Оқушылармен шағын сұхбат. Рефлексия парағын толтыру.Сонымен балалар, бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай болды? Мақсатымызға жеттікпе? «Ойлаудың бес гүлі»1.Бүгінгі сабақта не үйрендім? Не білдім?2. Сабақ атмосферасы сізде қандай сезімдер туғызды? Көңіл күйіңіз?3. Сабақ барысында сіз қандай жетістіктерді атап өтесіз?4. Сабақ барысында сіз қандай қиындыққа тап болдыңыз? 5. Осы сабақтағы өз жұмысыңызды қалай бағалайсыз?

    Үй тапсырмасы. Математикалық чайнворд құрастыру.
    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Қабілетті оқушылармен жұмыс оларға қиындығы жоғары есептерді ұсыну арқылы жүреді. Оқушылардың тақырыпты меңгеруі жұптық, топтық, жеке жұмыс арқылы іске асады. Оқушылар тапсырмаларды орындау барысында өзін-өзі, бірін-бірі бағалайды. Сабақ барысында оқушылардың дем алуына назар аудару. Сабақ кезеңдері арасында 1 мин көзге жаттығу, 1 мин сергіту сәттерін ұйымдастыру
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!