Материалдар / Lesson study бойынша ашық сабақ "Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... сандарына көбейту және" 5 сынып
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану | Мектеп: №26 ОМ | |
Күні: 01.03.18 | Мұғалімнің аты-жөні: Сармулдиева Б.А | |
Сынып: 5. | Қатысқандар саны: 3 | Қатыспағандар саны:0 |
Сабақ тақырыбы: | Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... сандарына көбейту және бөлу | |
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.1.2.29 ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001; көбейту ережелерін қолдана алу;5.1.2.31 ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 бөлу ережелерін қолдана алу. | |
Сабақ мақсаттары | - Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ...көбейту және бөлу ережелерін өздігінен тұжырымдайды; - ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ...көбейту және бөлу ережелері мен алгоритмін біледі және колдана алады. | |
Бағалау критерийлері | -ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... көбейтуді орындай алады;- ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... бөлуді орындай алады; - ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... көбейту және бөлу ережелерін қолдана алады. | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар:- ондық бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану алгоритмін түсіндіре алады;Пәнге қатысты лексика мен терминология: - ондық бөлшек; онға, солға үтірді жылжыту;- 10-ға, 100-ге, 1000-ға және т.с.с. көбейту және бөлу;- 0,1-ге, 0,01-ге, 0,001-ге және т.с.с. көбейту және бөлу;Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: - 10-ға, 100-ге, 1000-ға және т.с.с. көбейту үшін ... керек;- 0,1-ге, 0,01-ге, 0,001-ге және т.с.с. көбейту үшін ... керек;- 10-ға, 100-ге, 1000-ға және т.с.с. бөлу үшін ... керек;- 0,1-ге, 0,01-ге, 0,001-ге және т.с.с. бөлу үшін ... керек;- егер ондық бөлшектің соңына бір немесе бірнеше нөлдер тіркеп жазылса ( алып тасталса), онда ...бөлшек шығады; | |
Құндылықтарды дарыту | Оқушылардың бір-біріне деген кұрмет, басқаның пікірін тыңдау, өз пікірін еркін білдіру дағдыларының қалыптасуы жұмыс арқылы іске асады. | |
Пәнаралық байланыстар | Ондық бөлшектерге амалдар қолдана білу ғылыми-жаратылыстану бағытындағы пәндер мен экономиканы оқытуда және есептерді ойдағыдай шешуге негіз болады. | |
АКТ қолдану дағдылары | http://www.bilimland.kz/, интернет-ресурстарды пайдалану | |
Бастапқы білім | Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану дағдыларының болуы. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы10 минут | Ұйымдастыру.Сыныппен амандасу, түгелдеу.Психологиялық ахуал. Әр балаға бір парақ беріледі. Ол парақтың ортасында қара нүкте болады.-Балалар, бұл парақтан не байқадындар?Әр түрлі жауап алу арқылы қорытындысын айту. Бұл параққа қарағанда адамдардың басым көпшілігі бірден қара нүктені байқайды. Ал, негізінде парақтың көп бөлігі ақ түсті. Яғни, адамдарда да солай ең алдымен жақсы қасиетін іздеңдер, ол міндетті түрде болады.Енді біз сол парақты мыжғылау арқылы жаман ой, жағымсыз әсерден арылайық. Қағазды қатты мыжғылау. Үй тапсырмасын тексеру. «Сиқырлы бөшкелер»Оқушылардың зейінін шоғырландыру мақсатында қайталауға жаттығулар ұсыну, өзін-өзі бағалау №12. Мысалды есепте: 0,6 · 4 =2,4№23. Мысалды есепте: 0,25 · 4 = 1№28. Мысалды есепте: 0,5 · 8 = 4№33. Мысалды есепте: 0,6 : 2 = 0,3№14. Мысалды есепте: 7,2 : 9 = 0,8 №42. Бөлімі 10,100,1000 және т.с.с. жай бөлшектерді бөлімсіз қалай жазуға болады? (Ондық бөлшек)№37. Ондық бөлшектің жазылуында үтір қайда қойылады? (Бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігінің арасына)№67. Ондық бөлшектегі бүтін мен бөлшегін ажырату үшін үтірді ойлап тапқан; (И. Непер)№79. Логикалық тапсырма. Бейнесұрақ.№82.Сандар тізбегі белгілі бір ережеге сәйкес қойылған. Келесі санды табыңыз?16 20 24 28 32 36 …? (40)№63. Үстелдің төртбұрышы бар. Бір бұрышын кесіп тастағанда неше бұрышы қалады? (5) | Ақ парақ, түрлі түсті қағаздар, стикер, конверттер, слайд |
Сабақтың ортасы20 минут Сергіту сәті Сабақты бекіту10 минут | Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын айқындау және сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау І. Ережелер турнирі. Қобдишаға ережелер атауы жасырылады. Суырып алып сол ережені айтады.Оқушыларды үтірді «жылжыту» туралы қорытынды жасауға бағыттау. Оқушыларға ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 сандарына көбейту ережелерін тұжырымдауды ұсыну. ІІ Хатқа жауап. Поштасы хат әкеледі. Достарынан хат келеді. Хатқа жауап жазу. Хаттар түрлі түсті болады, ұнатқан түс таңдау арқылы «Түстер сыры» туралы ақпарат оқып өту. Есептеңдер:1-оқушы3,567 · 100 = 356,7 3,567 :0,01 =356,70,0112 · 100 =1,12 0,0112 : 0,01 =1,1256,02 · 100 =5602 56,02 : 0,01 =56022-оқушы 3,567 · 10 =35,67 3,567 :0,1 =35,670,0112 · 10 =0,112 0,0112 : 0,1=0,01256,02 · 10 =560,2 56,02 :0,1=560,23 -оқушы3,567 · 1000 =3567 3,567 : 0,001=35670,0112 · 1000 =11,2 0,0112 : 0,001=11,256,02 · 1000 =56020 56,02 : 0,001 =56020 Тұжырымдамасын тыңдау, артынан мұғалім қорытынды жасайды. Бағалау критерийлері бойынша бағаланады:-ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... көбейтуді орындай алады;- ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... бөлуді орындай алады; - ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... көбейту және бөлу ережелерін қолдана алады. ІІІ Тапсырма. «Байқадынба?» Жіберілген қателерді табу.1,83 × 10=1 8, 3; 12,085 × 100=1 2 0 8 5; 7,5492 × 1000=7 5, 4 9 2;1,51 × 10= 1 5, 1; 0,103 × 10=1,03; 54,26 : 10 = 542,60,5162 · 100 = 516,2740 : 100 = 744,2 · 1000 = 420«Оқу - ой азығы, жаттығу - тән азығы»-демекші енді серігіп алайық. Мен сіздерге сұрақ оқимын, ал сіздер жауабын айтып және іс қимылмен көрсетуіңіз керек.Барлық цифрлардың көбейтіндісі нешеге тең? (0)Қандай санның жазылуында қанша әріп болса, сонша цифр болады? (10,100)Мақалды толықтырыңыз: 100 теңғең болғанша, ... досын болсын.(100)Мақалды толықтырыңыз: Білекті бірді жығады, білімді ... жығады. (1000-ды)ІV Тапсырма. «Есептеп көр, ерінбей!» Нәтижесі натурал сан болуы үшін бөлшекті қандай санға көбейту керек? 7,1; 0,05; 3,528. Дискриптор Чайнворд. «Ойымды жалғастыр» тапсырмасыӘр оқушы таза параққа өз есімін жазып, сағат тілімен бағыттас көршісіне береді және сағат тіліне қарсы көршісінің парағын алады. Параққа ондық бөлшекті 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 сандарына бөлуге берілген кез-келген тапсырма жазады. Жазылған мысалды тағы сағат тілімен бағыттас көршісіне береді. Осылайша оқушы өзінің аты жазылған парақты алғанша жалғасады. Өз парағын алған оқушы ондағы жазылған тапсырмалардың барлығын орындайды. Есептеулерді орындап болғаннан кейін көршісіне тексеруге береді. | |
Сабақтың соңы 5 минутРефлексия | Оқушылармен шағын сұхбат. Рефлексия парағын толтыру.Сонымен балалар, бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай болды? Мақсатымызға жеттікпе? «Ойлаудың бес гүлі»1.Бүгінгі сабақта не үйрендім? Не білдім?2. Сабақ атмосферасы сізде қандай сезімдер туғызды? Көңіл күйіңіз?3. Сабақ барысында сіз қандай жетістіктерді атап өтесіз?4. Сабақ барысында сіз қандай қиындыққа тап болдыңыз? 5. Осы сабақтағы өз жұмысыңызды қалай бағалайсыз? Үй тапсырмасы. Математикалық чайнворд құрастыру. | |
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Қабілетті оқушылармен жұмыс оларға қиындығы жоғары есептерді ұсыну арқылы жүреді. | Оқушылардың тақырыпты меңгеруі жұптық, топтық, жеке жұмыс арқылы іске асады. Оқушылар тапсырмаларды орындау барысында өзін-өзі, бірін-бірі бағалайды. | Сабақ барысында оқушылардың дем алуына назар аудару. Сабақ кезеңдері арасында 1 мин көзге жаттығу, 1 мин сергіту сәттерін ұйымдастыру |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |