Материалдар / Логопед пен психологтың логопедтік топтағы балалармен және олардың ата-аналарымен бірлескен сабағы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Логопед пен психологтың логопедтік топтағы балалармен және олардың ата-аналарымен бірлескен сабағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Смайликке барамыз" Өткізу формасы: логопед пен психологтың логопедтік топтағы балалармен және олардың ата-аналарымен бірлескен сабағы. Қатысушылар: логопедтік топтың балалары, ата-аналар. Мақсаты: ата-аналардың тәрбие мәселелеріндегі психологиялық құзыреттілігін арттыру және балалармен тиімді қарым-қатынас дағдыларын дамыту. Міндеттері: 1. көрнекі байланыс, физикалық байланыс, байқау және бірлескен іс-қимыл жасау арқылы ата-аналардың баласының эмоционалды әлемін түсіну қабілетін арттыру; 2. ата-ана тәрбиесі процесінде ата-ананың өзара әрекеттесу нысандарын оңтайландыру. 3. баланың ата-анасының дұрыс қабылдауын қалыптастыру: "ауру" ұғымынан алыстау және "дамудың арнайы заңдары"ұғымына көшу маңызды. 4. отбасындағы коммуникацияларды жандандыру 5. ата-аналардың баланың ішкі әлеміне деген қызығушылығын арттыру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2022
232
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Логопед пен психологтың логопедтік топтағы балалармен және олардың ата-аналарымен бірлескен сабағы

Өткізу формасы: логопед пен психологтың логопедтік топтағы балалармен және олардың ата-аналарымен бірлескен сабағы.

Қатысушылар: логопедтік топтың балалары, ата-аналар.

Мақсаты: ата-аналардың тәрбие мәселелеріндегі психологиялық құзыреттілігін арттыру және балалармен тиімді қарым-қатынас дағдыларын дамыту.

Міндеттері:

1. көрнекі байланыс, физикалық байланыс, байқау және бірлескен іс-қимыл жасау арқылы ата-аналардың баласының эмоционалды әлемін түсіну қабілетін арттыру;

2. ата-ана тәрбиесі процесінде ата-ананың өзара әрекеттесу нысандарын оңтайландыру.

3. баланың ата-анасының дұрыс қабылдауын қалыптастыру: "ауру" ұғымынан алыстау және "дамудың арнайы заңдары"ұғымына көшу маңызды. 4. отбасындағы коммуникацияларды жандандыру

5. ата-аналардың баланың ішкі әлеміне деген қызығушылығын арттыру;

Педагог-психолог пен логопед-мұғалімнің бірлескен жұмысы келесі қағидаттарға негізделеді:

* әр баланың жеке ерекшеліктеріне негізделген білім беру іс-әрекетін құру, онда баланың өзі өз білімін таңдауда белсенді болады, білім беру субъектісі болады.

* балалар мен ересектердің жәрдемі мен ынтымақтастығы, баланы білім беру қатынастарының толыққанды қатысушысы ретінде тану.

* әр түрлі іс-шараларда балалардың бастамасын қолдау

* Қабылдауды (есту, көру) түзету және дамыту. * Дұрыс ауа ағыны мен артикуляцияны қалыптастыруға ықпал ету.

* Жалпы моториканы түзету және дамыту.

* әр түрлі іс-әрекетте баланың танымдық қызығушылықтары мен танымдық әрекеттерін қалыптастыру

* жас ерекшелігі


Ұзақтығы: 45 минут.

«Смайликке барамыз».

Сабақтың барысы.

Педагог-психолог. Қайырлы күн құрметті ата-аналар! Бүгін біз сіздерді балаларыңыздың не үйренгенін көріп қана қоймай, сонымен қатар олардың көмекшісі және қатысушылары болатын сабаққа шақырдық.

«Күлкі» жаттығуы (педагог-психолог)

Барлығы шеңберге тұрып, қол ұстасып, оң жақтағы көршісіне күлімсірейді.

Соңында психолог «Мен қолымды жоғары көтеремін, бәріңе сәлем, мен саған айтамын» деген сөздерді айтады. Біз күлкілерімізді бөлістік, олар бізге оралды. Менің ойымша, бәрі біздің ортақ күлімсіреуімізден жарқын болды.

Логопед.- Смайлик бізге қонаққа келді, ол сиқырлы, оны кім ұстаса, саусағы сиқырлы болады. Смайлик бізді ерекше гүлге ашық жерге шақырды. (жақындау) Әр гүл жапырақшасының сыры бар, оны ашуға сиқырлы саусақтарымыз көмектеседі.

Шеңбер бойымен жүреміз, сиқырлы сөздер айтамыз

Шеңберде тұрмыз,

Смайликпен шеңбер бойымен жүреміз,

қолымызға қызыл гүл жапырақ аламыз.

Оны ашайық, ішінде не бар?

Артикуляциялық гимнастика. (музыка)


Психолог: «Шеңберде тұрмыз, Смайликпен шеңбер бойымен келе жатырмыз, қолымызға сары гүл жапырағын аламыз.

Оны ашайық, ішінде не бар?

«Анаңды таны» жаттығуы.

Жетекші баланың көзін байланады. Барлық аналар баланы кезек-кезек шақырады. Анасын дауысынан тануы керек.


Логопед. «Шеңберде тұрмыз,

Смайликпен шеңбер бойымен жүреміз,

қолымызға жасыл жапырақ аламыз.

Оны ашайық, ішінде не бар?

Суджок қолдың ұсақ моторикасын дамытады, ми қыртысының сөйлеу аймақтарын ынталандырады, сөйлеу бұзылыстарын түзетуге ықпал етеді.

- Допты алайық.

Бұл доп оңай емес,

Бәрі тікенді, міне,

Біз алақандардың арасына қойдық,

Қолымызды уқалаймыз.

Жоғары, төмен айналдырамын,

Мен алақанымды жылытамын

Мен олардың қолын сипалаймын,

Анасы қызын еркелеткендей

Және оны аздап қысыңыз

Мысық табанын қалай қысады,

Әр саусақпен басамын,

Ал мен қайтадан атқа мінемін.

- Шарларды ашайық, ішінде не бар? Мен серіппені тілдің бұралуларын зерттеуде, дыбыстарды автоматтандыруда, назар аудару ойындарында қолданамын.


- Серіппелер, бірінші саусақты киіңіз.

Аптада тура жеті күн бар - біз олардың бәрін үйренеміз,

Дүйсенбі - бірінші күн,

одан кейін сейсенбі,

Келесі сәрсенбі,

бейсенбі, енді мен анық білемін

Жұмадан кейін,

сенбіде жұмыс аяқталады,

Ал, жетінші күн ше?

Әрине, демалыс күні.

- Су-Джокты жапырақшаға салыңыз, әрі қарай жүрейік.

Психолог:«Біз шеңберде тұрмыз,

біз Смайликпен шеңбер бойымен жүреміз

, біз қолымызға көк гүл жапырақ аламыз»

- Онда не жатыр?

«Баланы бетінен таны» жаттығуы (педагог-психолог)

Психолог: Балалар көздерін жұмып тұрса да аналарын танитындарын көрсетті, енді аналар өз балаларын қаншалықты білетінін анықтаймыз. Ата-ана көзін жұмып, кезек-кезек балалардың жүзін сипап, баласын тануға тырысады. Жаттығу үнсіз орындалады.

Жаттығу ата-аналарға балаларына одан да жақын болуға, оларды қабылдауға көмектеседі.


Логопед. «Біз шеңберде тұрмыз,

біз Смайликпен шеңбер бойымен жүреміз,

біз қолымызға көк гүл жапырақ аламыз»

- Онда не жатыр?

- Бұл Смайлдың достары тұратын интерактивті алаң және олар бізді ойынға шақырады. (Олар алаңға жақындайды.) Бұл көп функциялы сала, оны оқу қызметінің әртүрлі салаларында қолдануға болады.

-Алаңда терезелер бар,оларда карточкалар бар,сұрақтарға кезекпен жауап беруіміз керек.

-Не сызылған, қай әріптен басталады, неше буыннан тұрады, тақырыптың белгілерін ал. (әркім кезекпен жауап береді) алма, доп, бал


Психолог:Біз әрі қарай жүреміз:

«Біз шеңберде тұрмыз,

біз Смайликпен шеңберде жүреміз,

қолымызға көк гүл жапырақ аламыз».

Оны ашып, ішінде не бар екенін көрейік.

«Кедергілері бар фигуралар үшін үй табыңыз».

Бұл жұмыстың өте қызықты түрі, сіз фигураны кедергілері бар жолдың бойымен арқанмен жүргізіп, оны тұратын жерге орналастыруға болады.


Сергіту сәті. « Сиқырлы доп»


Логопед: «Біз ары қарай жүреміз:

Біз шеңберде тұрмыз,

біз Смайликпен шеңберде жүреміз,

қолымызға күлгін гүл жапырақшасын аламыз»

Онда не бар? (Дәмді артикуляция)

Тәтті тағамдар салынған табақ. Лимон, кептіру, таяқшалар, жалбыз, даршын. Артикуляциялық гимнастика мен иіс сезудің дәстүрлі емес әдісі.


Психолог:Әрі қарай жүреміз:

«Біз шеңберде тұрмыз,

біз Смайликпен шеңберде жүреміз,

қолымызға күлгін гүл жапырақ аламыз»

«Желде сабан» жаттығуы. (педагог-психолог)

Барлықтары шеңберге тұрады, алақандарын алға созады. Балалардың арасынан «сабан» таңдалады. Баланың көзі байланған, шеңберде тұрады. Психолог бұйрығы бойынша: «Аяғыңызды еденге тигізіп, артқа құлаңыз» Қатысушылар «сабанды» шеңбер бойымен мұқият өткізеді.


Логопед: Смайлик бізді әрі қарай жүруге шақырады

«Біз шеңберде тұрмыз

біз Смайликпен шеңберде жүреміз,

біз қолымызға жасыл жапырақ аламыз»

-Мұнда не бар?

«Кедергілері бар массаж жолдары». (Мен қадам басамын, секіремін, допты айналдырамын, әйнекті қағамын)

Психолог«Аяулы сөз» жаттығуы

Балаларыңыздың ізгі қасиеттерін дауыстап айтып, оларға тікелей және мейірімді сөздерді қолданыңыз:

Ересек балаға бұрылып: «Жансерик, сен ... (3 мейірімді сөз)» дейді. Содан кейін бала жауап береді (сөйлемейтін балалар анасын құшақтай алады). Сонымен шеңберде барлық жұптар сөйлейді.


Логопед:«Не естілді?» жаттығуы.

Бұл жаттығу есту зейінін және есту есте сақтауын дамытуға бағытталған. Экранның артында ата-аналар балаларға әртүрлі дыбыстарды көрсетеді: стақанға шай қасықты, фарфор саптыаяққа таяқшаны, пластикалық кружканы, ағаш блокты ұру. Содан кейін бірдей дыбыстар қайталанады, бірақ басқа дәйектілікпен (балалар ата-анасының әрекетін көрмеуі керек). Балалардан қандай затты соғып жатқаныңызды анықтауды сұраңыз.


Сабағымыз өз мәресіне жетті, ол туралы пікірлеріңізді білгіміз келеді.

Рефлексия.

Ата-аналар мен балалар арнайы қорапқа сәйкес бет әлпетіндегі смайликтерді тастау арқылы сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.

Психолог: Ал енді мен ата-аналарға баланың қолын алып, бүгін оның ең жақсысы, ең кереметі болғанын айтуды ұсынамын.

Смайл: Осымен сабағың аяқталды, көңілді, достасқанымыз қандай жақсы болды, бәріміз бірге ойнадық, тапсырманы орындадық. Сіздерге және барлық адамдарға мейірімділік жүректеріңізде болуын, бүкіл әлем мейірімге, сенімге, махаббатқа, үмітке, бақытқа, қуанышқа, күлкіге толы болуын тілеймін.Біздің кездесуімізді еске алу үшін мен сіздерге өз мейірім мен мейірімділігімнің бір бөлігін сыйлаймын. (күлімсіреу смайлик шарлары)

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!