Материалдар / М. Жұмабаев "Батыр Баян" поэмасы

М. Жұмабаев "Батыр Баян" поэмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ М.Жұмабаевтың "Батыр Баян" поэмасы 7 сыныптарға арналған. Жаңартылған оқу мазмұнының бағдарламасы бойынша құрастырылған. Ұстаздарға өте қажетті жаңа бағдарлама бойынша сабақ жоспарын құру үлгісі. Оқушылардың білім мен қызығушылығын арттыру үшін қолданылған түрлі әдіс-тәсілдерді көруге болады. Оқушы деңгейін анықтай отырып, саралау тапсырмаларын даярлау және қолдану тәсілін үйренуге болады. Оқу мақсатына сәйкес берілген тапсырмалар, тапсырмаларға қарай құрылған дискрипторлардың орындалу жүйесімен танысуға болады. Сонымен қатар, қалыптастырушы бағалау әдістері және рефлексия түрін көре алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қаңтар 2018
1880
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектеп: №43 о/м

Күні: 5.06.17ж

Мұғалімнің аты-жөні:Көсембаева С.М.
Сынып:7Қатысқандар: 22 Қатыспағандар:3
СабақҚазақ әдебиеті
Сабақтың тақырыбы М. Жұмабаев «Батыр Баян»
Оқу мақсаттарыБ/С 1 Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады:Кейіпкерлердің іс-әрекетін талдайды, автор берген портреттік мінездемені салыстырады, тарихи және көркемдік құндылықтарды бағалайды


Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тарихи және көркемдік құндылықтарды анықтайды


Кейбір оқушылар орындай алады:Тарихи және көркемдік құндылықтарды сараптап, өмірмен байланыстыра бағалайды
Бағалау критерийлері

Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырады


Тарихи және көркемдік құндылықтарды бағалайды
Тілдік мақсат

Пәнге қатысты терминдер: кейікер, портрет, мінездеме, автор


Диалог құруға \ шығарма жазуға арналған тіркестер Жүз жолбарыс, жүзбөрі, лап қойды, ойран салды, сұм өмір, қайтпас болат,т.б.


Талқылауға арналған сұрақтар: Шығармада ар-намыс мәселесі қалай көрініс табады?
Құндылықтарға баулуЖауапкершілігі мол, белсенді азаматтық ұстанымы бар ұрпақ тәрбиелеу
Пәнаралық байланыс География, тарих

Алдыңғы оқу «Батыр Баян» поэмасы туралы білетіндіктерімен байланыстыру.

Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Басы

5 минут
Ұйымдастыру кезеңі1.Қима суреттер арқылы топқа бөліп аламын. Ой шақыру2. Бейне таспадан «Батыр Баян» киносынан үзінді көрсетіледіҚима суреттер,

АКТWWW.youtube.com.
Ортасы







8 минут























5 минут























7 минут















5 минут























10 минут
  • тапсырма. Т.Ж.Кейіпкерлердің іс-әрекетін анықтаңыз.


  • Тақырыпқа байланысты сөздерКелтірілген сөздердің қайсысы жатады?

    Сөздер банкісі Біздің тақырып ? ? ? ? ? ? ?



  • тапсырма.Ж. Шығарма кейіпкерлеріне мінездеме беріңіз.
  • Кім? Зат есім 1 сөз.
  • Қандай? Сын есім 2 сөз.
  • Не істеді? Етістік 3 сөз.
  • Сөз тіркесі 4 сөз.
  • Синоним.
  • Кім? Батыр Баян
  • Қандай? Қайратты, намысқой.
  • Тұтқындады, ызаланды, өлтірді
  • Баян Абылайдың қанатты батыры
  • Кім? Жаужүрек,ержүрек, батыр.


  • тапсырма. Ж.
  • Автор берген портреттік мінездемені талдаңыз



    4-тапсырма . Ж. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автордың портреттік мінездемесін салыстырыңыз.



    5-тапсырма.Т.Ж. Шығармадағы тарихи және көркемдік құндылықтарды анықтап, бағалаңыз, өмірмен байланыстырыңыздар



    Дескриптор:
  • іс-әрекеттерін табады
  • мінездеме береді
  • автор мінездемесін талдайды
  • іс-әрекеттері мен мінездемені салыстырады
  • құндылықтарды анықтайды, бағалайды


  • «Сөздер банкісі» әдісі

    Маркер, ақ қағаз

    Топтар бірін-бірі бағалайды







    «5 жолды өлең» стратегиясы

























    «Екі түрлі күнделік»әдісі

    мадақтау сөздер арқылы бағалау















    «Қос диаграмма» әдісі

    Бас бас бармақ арқылы бағалау









    Графикалық Органайзер

    Түрлі фишкалар арқылы бағалау
    Соңы

    5 минут
    Қорытынды: Төмендегі сұрақтар арқылы бекіту.
  • Егер Баянның орнында болғанда не істер едің?
  • Шығармада ар-намыс мәселесі қалай көрініс табады?
  • Шығарманың тәрбиелік мәні не?


  • Кері байланыс.
  • Нені үйрендім?
  • Неге талпындым?
  • Не қиын болды?
  • Не сәтті өтті?
  • Не қолымнан келеді?
  • Сауалдарға жауап бере отырып , кері байланыс парақтарын толтырады.

    Үйге тапсырма: «Баянның іздері мәңгілік - халыққа сәуле боп тарайды» тақырыбында эссе жазу














    Кері байланыс парағы

















    Қосымша мәлімет
    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз ?

    АКТ-мен байланыс


    Барынша қолдау4-Тапсырма. Ж.Кейіпкердің іс -әрекеті мен автор берген портреттік мінездемесі беріледі. Қос диаграммадағы орындарын тауып қойып, ортақ қасиетін салыстырады.

    Орташа қолдауКейіпкердің іс –әрекеті беріледі. Автордың берген портретін өздері тауып, салыстырады .

    Қолдау аз Тапсырманы өздері орындайды.





    Мадақтау сөздер: Тамаша! Жарайсың! Өте жақсы! Өте керемет! Сабаққа жақсы атсалысып отырдың!Топпен жасалған жұмыстарды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.Түрлі - түсті фишкалар арқылы бағалау әдісіЖасыл түс- жақсы,жоғары белсенділікСары түс- орташа,орташа белсенділік, жауап толық емесҚызыл түс – нашар, дайын емес, сұрақтарға жауап беруде едәуір қиналады.





    Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?















    Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
    Басы

    5 минут
    Ұйымдастыру кезеңі





    Ой шақыру

    Қима суреттер,

    АКТWWW.youtube.com.



    Ортасы

























































    «Сөздер банкісі» әдісі

    Маркер, ақ қағаз



    Топтар бірін-бірі бағалайды







    «5 жолды өлең» стратегиясы













    «Екі түрлі күнделік»әдісі

    мадақтау сөздер арқылы бағалау























    «Қос диаграмма» әдісі

    Бас бас бармақ арқылы бағалау













    Түрлі фишкалар арқылы бағалау
    Соңы

    5 минут
    Қорытынды:





    Кері байланыс парағы

















    Қосымша мәлімет
    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз ?

    АКТ-мен байланыс


    Барынша қолдау













    Орташа қолдау









    Қолдау аз



    Мадақтау сөздер: Тамаша! Жарайсың! Өте жақсы! Өте керемет! Сабаққа жақсы атсалысып отырдың!Топпен жасалған жұмыстарды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.Түрлі - түсті фишкалар арқылы бағалау әдісіЖасыл түс- жақсы,жоғары белсенділікСары түс- орташа,орташа белсенділік, жауап толық емесҚызыл түс – нашар, дайын емес, сұрақтарға жауап беруде едәуір қиналады.





    Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ