Өзіндік
жұмыс.
Оқулықтағы 5-тапсырмада
оқушылар есеп шығарады.
Мұғалім дәптердегі тапсырманы
бағалау критерийлерімен қарауды ұсынады.
Мен:
- 1 санының қасиетін көбейту
және бөлу амалдарында қолданады;
- көбейтудің ауыстырымдылық
қасиетін есепті ұтымды ету үшін қолданады.
№5 а
Алан-15
мин.
Сәкен- ? 9
мин
Санжар-? 3мин кем
жұмсады
Ш:15+9=24
24-3=21
Ж:Санжар өлеңді 21 минутта
жаттады
№5 ә
3 сынып -209
оқушы
1000 2 сынып -358
оқушы
4 сынып -? оқушыларға түскен
сұраныс саны
Ш: 209+358=
567
1000-567=433
Ж: 4 сынып оқушыларға түскен
сұраныс саны 433.
№5 б.
Әрбір қатысушыға -5
минут
9 қатысушыға -? Мин уақыт
берілді.
Ш:5∙9=45
Ж: 9 қатысушыға 45 мин уақыт
берілді.
№5 в.
Өзеннің
-120
Таудың -245 ? суретін
салды
Жануардың
-198
Ш:120+245+198=563
Ж: Оқушылар көрмеге қою үшін
барлығы 563 сурет салды.
Өткенмен
жұмыс.
6-тапсырманы оқушылар топпен
орындайды, әр топ өз бағанындағы мысалдарды орындайды. Оқушыларға
мысалды үлкен сандармен А3 форматына жазуға болады, сосын барлық
сыныптастарының алдында таңдалған амалдар тәртібін түсіндіру керек.
Оқушыларға өрнекті жазып, амалдар тәртібін, олардың мәнін жазып,
топтар арасында тексеру үшін алмастырады.
37+12:6=39
27+6-3=30
12:6∙3=6
(6+10):2+5=13
5∙2+4:2=12
54-14-7=23
18:9∙5=10
50+(98-90)∙2=66
450+6:1=456
540-40∙1=500
8∙1:4=2 850-(1∙6+12)
=832
Оқулықтың 7-тапсырмасында
оқушылар есептейдің тиімді тәсілдерін пайдаланып, уақытқа
шығарады.
11+22+33+44+66+77+88+99=440
(350+105+250)-(111+28+459)
=705-598=107
(450+20+50)+(450-20-50)
=520+380=900
(45+12+95)-(91+42+19)
=152-152=0
Оқушылар оқулықтағы
зерттеушілікті талап ететін 8 тапсырманы орындайды. Жақшалардың
теңдіктер дұрыс болатындай етіп, орнын ауыстыру
керек.
(3+5)∙4=32 (3+5)∙4-2=30
5-(4∙1)=1
3+(5∙4)=23 3+5∙4-2=13 (5+4)
∙1=9
|