Материалдар / Математика. Бұрыш түрлері. Көпбұрыштар. Спорт және туризм денсаулықты нығайтады. Жаңартылған бағдарлама.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математика. Бұрыш түрлері. Көпбұрыштар. Спорт және туризм денсаулықты нығайтады. Жаңартылған бағдарлама.

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика. Бұрыш түрлері. Көпбұрыштар. Спорт және туризм денсаулықты нығайтады. Жаңартылған бағдарлама.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2018
1457
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

МатематикаДені саудың – жаны сау.3 «А»бөлім. Геометриялық фигуралар және олардың өзара байланысыМұғалімнің аты-жөні: Мектеп:
Сынып: 2 Қатысқан оқушылар  саны:  Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ тақырыбыБұрыш түрлері. Көпбұрыштар.Спорт және туризм денсаулықты нығайтады.
Сабаққа негізделген  оқу мақсаттары2.3.1.1 бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір бірінен ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша анықтау 2.3.1.2 көпбұрыштарды төбелер саны бойынша жіктеу
Сабақ мақсаттары: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау  критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ойлау дағдыларының деңгейіҚұрастыру, жүйелеу, есептеу, пайдалану, саралау, жинақтау, көрсету, ажырату, жіктеу.
Тілдік мақсатПәнге тән лексика мен терминология: Бұрыш түрлері, көпбұрыштар, тік бұрыш, сүйір бұрыш, доғал бұрыш, шаршы.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
  • Спорт пен туризм денсаулықты нығайтады.
  • Көпбұрыштар дегеніміз не?
  • Бұрыш деген не?
  • Құндылықтарды дарыту«Мәңгілік ел» идеясы- құрмет;- ынтымақтастық;-өмір бойы білім алу
    Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
    Бастапқы білім1сыныптан бастап хабары бар. 
                                                                                Сабақтың жоспары
    Жоспарланған уақыт Ресурстар
    Сабақтың басы

    І Ұйымдастыру бөліміСыныпта жағымды ахуал орнату.Саған есеп үйреткен,Пәнге қара құрметпен.Санды тура табатын,Қиын, әрі қызықты,Математика болатын.

    (Ұ,Қ) «Ойлан, тап» ойыны. Оқушының қызығушылығын арттыру арқылы сабақтың тақырыбын ашу.
  • Күн неге ұқсайды?
  • Тау қандай геометриялық фигураға ұқсайды?
  • Үйлер ше?
  • Табиғаттағы серуен ұнай ма?
  • Оқушылардың пікірін тыңдау арқылы тақырыпқа жақындастырамын.
     
      Ортасы

    Шульманның үш көмекшісі бас, қол , жүректі пайдалана отырып тауды-үшбұрышқа, күнді –шеңберге, үйлерді – төртбұрышқа ұқсатамыз.
  • Бұрыш дегеніміз не?
  • Бұрыш – бұл бір нүктеден шыққан әртүрлі екі сәуледен құралған фигура.
  • Бұрыштың түрлерімен таныстырамын, мысалдар келтіремін.

    Тік бұрыш, доғал бұрыш, сүйір бұрыш бар екенін түсіндіремін.

    Дескриптор:
  • Оқушылар бұрыш түрлерімен танысады.
  • Бұрыштарды сызғышты пайдалану арқылы сызады.
  • Қ. «Шапалақ»әдісіКөпбұрыштармен таныстыру.Бұрышы бар фигуралардың ортақ қасиеттері туралы айту.Ереже шығару. Бұрыштар әріптермен белгіленеді. Олардың төбесі, қабырғалары болады.Жеке жұмыс Шаршы қағазды бүктеп, екінші рет тағы бүктеп қанша шаршы көріп тұрғанын айту.
                       











      
    АяқталуыСабақты бекіту.  Рефлексия:     -Бүгін  сабақта  не істедік?    -Қандай  тапсырма қиын  болды? -Не жеңіл болды?Өзін бағалау:Бағдаршам арқылы өздеріңді бағалау.Бағалау кезінде сабақтың басында қойылған критерийлерге қайта оралу. Критерийлерді оқып, стикерді бағдаршамның көздеріне жапсыру арқылы оқушылар өздерін бағалайды. 















    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? Оқушылар,бір-біріне сабақ барысында, шамасы келгенінше көмек беруге қалыптастырып отырамын. Қабілеті жоғары оқушыға қосымша ҚБ-дан тапсырма беруБағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? Оқушылардың жауаптарын, іс-әрекеттеріне бақылау жүргізіп, түртіп алу арқылы бағалау. Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыБайланыс  Қауіпсіздік жайлы,әр оқу іс- әрекетінде айтылып отырылады 
    РефлексияСабақ / оқу мақсаттарышынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəненеліктен? Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды. Оқушылар бұрыштар туралы мағлұмат алды. Бұрыштарды дәптерге сызып үйренді. Бұрыштардың күнделікті өмірде қажеттігін түсінді. Сабақ өз мәресіне жетті. Сабақ жоспарына түзету енгізбедім.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Тақырыпқа байланысты көрнекіліктер.2: Шульман әдісі.Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Дәптерге бейнелеу.2: Айналадағы заттардан мысалдар келтіру. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?Ресурстардың көбірек болу керектігі.






    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!