Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзім жоспары
Пәні: математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жазбаша көбейту және бөлу. Күні: 5.03.2019ж Сынып: 3 «А» |
Мектеп: №10 «Асыл мұра» ЖОМ Мұғалім: Каратаева Сапаркул Аязбековна. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың тақырыбы |
Қағаз ақша. |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.3.6 - 1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік ақшаларды ажырату және түрліше төлем жасау. |
||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы:1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік қағаз ақшаларды ұсақтап, құрамын ажыратады. Көбісі:1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік қағаз ақшалардыжинақтап, есептің шартын құрып, мәнін табады. Кейбірі:1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік қағаз ақшалардықолданып, төлем жасайды. |
||
Бағалау критерийлері: |
Ақшаларды ұсақтайды, берілген соманың құрамын біледі. Өрнектер мен суреттер бойынша есептер құрастырады. Өрнектерді есептеу арқылы Қазақстандағы өзендердің ұзындығын анықтайды. |
||
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларды дамыту: Қағаз ақшаларды ажырата алады. Қағаз ақшаларды қолданып, есептеулер жүргізеді. Пәндік лексика және терминология: Ақша, теңге, мәлімет, атау, құндылық, көрсету, түсіндіру. Сөйлеуге\хат жазуға пайдалы сөйлемдер топтамасы: - Ақшамен нені өлшейміз? Сендер ақша неге керек екенін айта аласыңдар ма? |
||
Құндылықтарды дарыту |
Судың тіршілік көзі екенін түсіну. Ақшаны дұрыс жұмсауға, үнемділікке тәрбиелеу. |
||
Пәнаралық байланыстар: |
Дүниетану, әдебиеттік оқу. |
||
Алдыңғы білім: |
50 теңгелік, 100 теңгелік монеталарды, 200 теңгелік, 500 теңгелік купюраларды ажырату және түрліше төлем жасау. |
||
АКТ қолдану дағдылары: |
Таныстырылым |
||
Сабақ барысы |
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 3минут 4 минут |
Психологиялық дайындық. Ақ көңіл,адал ниетпен, Мөп-мөлдір,таза жүрекпен. Қайырлы күн, досым!-деп, Күніміз сәтті болсын деп, Сабағымызды бастаймыз! Топқа бірігу. Өзен атауларыарқылы топқа біріктіру. «Есіл», «Сырдария», «Ертіс» топтары. Картамен жұмыс. Есіл-Астана қаласы осы өзеннің бойында орналасқан. Ертіс-Қазақстандағы ең ірі өзен. Сырдария-Мақтааралға ең жақын өзен. Өткенді қайталау. Ұжымдық жұмыс. «Сандар сөйлейді» әдісі. -103 санын 5 есе арттыр. (515) -636 санын 6 есе кеміт. (106) -145 санын 4 есе арттыр. (580) -Көбейтудің компоненттерін ата. -Бөлудің компоненттерін ата. Дұрыс жауап берген оқушыларға 200 теңгелік ақшалар беремін. -Балалар, сендер үстеріңдегі киімді, қағаз-қаламдарыңды қайдан алдыңдар? -Оны тегін берді ме? Қалай алды? -Ақшаны қайдан алды деп ойлайсыңдар? -Дұрыс, ақша еңбекпен келеді. Сондықтан ақшаның қадірін біліп, үнемдеп жұмсау керек. -Бәрекелді! Бүгінгі сабағымыздың да тақырыбы «Қағаз ақша». Бүгінгі сабақта біз ақшаларды танып, біліп, ұсақтап, берілген соманың құрамын білетін боламыз. Өрнектер мен суреттер бойынша есептер құрастырып, өрнектерді есептеу арқылы Қазақстандағы өзендердің ұзындығын анықтайтын боламыз. |
Слайд Өзен атаулары. ҚР картасы. Ламинатталған қағаздағы сандар. Интерактивті тақта. |
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
Таныстырылым. «Ұлттық валюта» -Қағаз ақшалардың қайсылары саған таныс? -Мынау неше теңгелік қағаз ақша? -Таныс емес ақша бар ма? №1. Жеке жұмыс. «Балық аулау» әдісі. Әр топтан екі оқушыдан шақырып, қармақпен балық аулатамын. Қармаққа ілінген ақшаның неше теңгелік екенін атайды. Қармаққа ілінген қағаз ақшаларды таниды, неше теңгелік екендігін айтады. Дескриптор: 1.Қармаққа ілінген қағаз ақшаны таниды. 2. Қағаз ақшаның неше теңгелік екенін атайды. ҚБ. «Қор жинау» әдісі бойынша 200 теңгелік қағаз ақшамен бағалау.
№2. Топтық жұмыс. «Сәйкестендіру» әдісі. І топ орындайды.
Критерий: 2000 теңгелік, 5000 теңгелік қағаз ақшаларды ұсақтайды. Дескриптор:
ҚБ. «Қор жинау» әдісі бойынша 500 теңгелік қағаз ақшалармен бағалау. №3. Топтық жұмыс.«Топтастыру» әдісі. ІІ, ІІІ топтар орындайды. Критерий: Көрсетілген соманы әр түрлі тәсілмен жинайды. ІІ топқа дескрипторлар:
ІІІ тоқа дескрипторлар:
ҚБ. « Қор жинау» әдісі бойынша 500 теңгелік қағаз ақшалармен бағалау. №4. Ұжымдық жұмыс. «Бәйге» ойыны.Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар. Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге 9 турист келді. Олар ересек адамдарға арналған 1000 теңгелік 3 билет және балаларға арналған 500 теңгелік 6 билет сатып алды. Олар билетке барлығы неше теңге төледі? 1000*3+500*6=3000+3000=6000(тг) Критерий: Есеп мазмұнын түсініп, маңызды мәліметтерді тауып, есепті шығарады. Дескрипторлар:
ҚБ. « Қор жинау» әдісі бойынша 1000 теңгелік қағаз ақшалармен бағалау. Сергіту сәті. «Дүкенде» ойыны. Топтар өздері жинаған қағаз ақшаларына дүкеннен қажетті заттарын сатып алады. №5. Топтық жұмыс. «Ойлан, жұптас, топтас». Әр топқа бір өрнек беремін. Критерий: Өрнектер мен суреттерді қолданып, есептер құрастырады. Дескрипторлар:
ҚБ. « Қор жинау» әдісі бойынша 2000 теңгелік қағаз ақшалармен бағалау. №7. Жұптық жұмыс. «Социограмма» әдісі. Критерий: Амалдардың орындалу ретін анықтап, өрнектердің мәнін тауып, нәтижелерін өсу ретімен жазады. Дескрипторлар:
ҚБ. « Қор жинау» әдісі бойынша 5000 теңгелік қағаз ақшалармен бағалау. |
АКТ Таныстырылым, оқулықпен жұмыс Аквариум макеті, қармақ, қатты қағаздан жасалған балықтар. Қима қағаз ақшалар Қима қағаз ақшалар Бағалары көрсетілген түрлі заттар «Сандық сәуле» |
|
Сабақтың соңы 8 минут |
Үйге тапсырма: №7. Теңдеулерді шешу. Бағалау: ҚБ. « Қор жинау» әдісі бойынша топ басшылары топта жинаған қағаз ақшаларын есептеп, оған кімдер үлес қосқанын айтады. Өзара бағалау. «Бағдаршам» әдісі. Топтар бірін-бірі бағалайды.
Кері байланыс:«Ламинаттағы белгі» әдісі бойынша ламинатталған ақ қағазға бүгінгі сабақ түсінікті болған болса, «+», түсінбеген жері болса, «-« белгісін жазып, көрсетеді. |
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Көбірек қолдау көрсетуді қажет ететіноқушыларға саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілін қолданамын. Оқушылар қармақпен аквариумнан балық аулап, ондағы қағаз ақшаның неше теңгелік екенін айтады. Көпшілігі “Ойлан, жұптас, топтас”әдісінде өрнектер мен суреттербойынша есеп құрастырады. Кейбір оқушылар “Социограмма” әдісінде үш топ бір тапсырманы жұптасып орындаса да нәтижелері әртүрлі болады. Амалдардың орындалу ретін анықтап, өрнектерді есептеп, өзендердің ұзындығын кему ретімен жазуда кейбір оқушылар басқаларға қарағанда жылдам жұмыс істейді. |
ҚБ. « Қор жинау» әдісі бойынша 200, 500, 1000, 2000, 5000 теңгелік қағаз ақшалармен бағалау.
Өзара бағалау. «Бағдаршам» әдісі. Топтар бірін-бірі бағалайды.
|
Қауіпсіздік ережелерін сақтауды қадағалау АКТ қолдану барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Сабақ мақсаттары SMART-қа сай қойылған. Оқу мақсаттары қолжетімді болғандықтан қолжеткізді деп ойлаймын. Саралау тәсілдерін оқушы мүмкіндігіне қарай дұрыс қолдандым деген ойдамын.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |