Материалдар / Математика сабағында ойын арқылы оқыту технологиясы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математика сабағында ойын арқылы оқыту технологиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәнінің мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
866
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика сабағында ойын арқылы оқыту технологиясы Ойын арқылы оқыту технологиясы – дидактикалық , тәрбиелік , дамытушылық мақсатқа жету. Ойындық іс – әрекет баланың бойындағы білімділік , танымдық , шығармашылық қасиеттерін аша түсуді көздейді. «Ойын технологиясы» оқытуды ойын түрінде белсенді ұйымдастыру болып табылады. Ойындар оқушыларды өз бетінше жұмыс істей білуге дағдыландырады, ойлау қабілеттерін, ізденімпаздығын арттырады, сөздік қорларын молайтады. Ойынды қолдану сынып оқушыларының пәнге деген қызығушылығын арттырады, белсенділік танытып, материалды қажетті деңгейде игеруіне ықпал етеді. Ойындар мазмұны баланы қызықтыра алатындай құнды болуы керек. Ойын әрекеті сабақта игерілген білім, білік, дағдыға сүйене отырып оқушылардың өзіне және басқаға сын көзбен қарап, тиімді шешім қабылдауына мүмкіндік туғызады. Математика сабақтарында мына ойындарды ойната отырып ,қызықтыра есептерді тез шығартуға болады.«Қояндарды құтқару», «Аңшы мен үйрек» ойыны, «Балық аулау» ойыны.Семантикалық карта, «Ұста,ұстама» ойыны» , «Дұрысын анықта» ойыны, «Жаңылмадым» ойыны.
  • «Аңшы мен үйрек» ойыны.Бұл ойынға 4 оқушы шығады. Ойынның шарты бойынша аңшы оқушылар бірінші есеп шығарып болса,үйректерді торларына түсіреді.Ал үйрек оқушылар тапсырманы бірінші орындаса тордан құтылып кетеді.
  • «Балық аулау» ойыныБалықшылар өзеннен балық аулайды. Бізде бүгінгі сабақта балық аулаймыз.Ойынның шарты бойынша балық аулап, берілген тапсырманы орындаймыз.
  • Семантикалық карта Кестеде тігінен тапсырмалар берілген,ал көлденеңінен жауаптары берілген.Тапсырма мен дұрыс жауап сәйкес келетін клеткадағы әріптерді тізіп жазсақ, жақсы ой сөйлем шығады.
  •  «Дұрысын анықта» ойыны.Қате және дұрыс жазылған ереже немесе формулалардың дұрыстығын анықтайды. 
  • «Ұста,ұстама» ойыны . Қорытынды ретінде оқушылар  бір-біріне   тақырып бойынша әр түрлі сұрақтар бере отырып, допты лақтырады,допты ұстаған оқушы тез жауап беріп, ұпай жинау керек. Егер жауап бере алмаса топтан ұпай кемітіледі.Осылай топ оқушылары кезек-кезек допты лақтырып сабақты қорытындылайды.Мысалы, 6 сыныпта «Таңбалары бідей және таңбалары әртүрлі сандарға амалдар қолдану» тақырытын өткен кезде қолдануға болады. Таңбаларды есте сақтауға. 7-сыныпқа «Қысқаша көбейту формулалары» тақырыбын оқығанда қолдандым. Оқушылар формуланы ойын арқылы өте тез жаттап алады.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!