Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: | Мектеп: |
Күні: | Мұғалімніңаты-жөні: |
Сынып: | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтақырыбы | Материалдар мен құралдарды дайындау |
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) | 7.1.4.1 Алған білімдері мен тәжірибелерін қолдана болашақ іс-әрекеттерін анықтау және шығармашылық қызметін жоспарлау
|
Сабақмақсаттары | алған білімдері мен тәжірибелерін қолдана болашақ іс-әрекеттерін анықтау және шығармашылық қызметін жоспарлауды үйрету;көркемдікматериалдарменқұралдарменжұмысістеудағдыларындамыту. |
Тілдікмақсаттар
| әлемдік және қазақтың ұлттық мәденииетіндегі өнер, қолөнері мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін зерттеп, сипаттама береді;өз жұмыстарындағы шығармашылық шешімдеріне пікірлер бере алады және орындалған жұмыстарының сапасы мен қасиеттерін сын тұрғысынан талдайды (сөйлеу дағдыларын дамыту мақсатында)Пәнгетән лексика мен терминология:Батик, гжель, хохлома, көркем жазба, раппорт, сызық сурет, ою-өрнек композицияДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Сәндік-қолданбалы өнер шеберлерінің шығармашылығына негізделе отырып, мен...Көркемдік жазбаның ерекшелігі.... Мен ою-өрнек композициясын ..... жасау үшін қолдандым.Мен ою-өрнек композициясын қолданып, келесі... жасадым.өркемдік жазбаның ерекшелігін зерттей отырып, ... |
Құндылықтардыдарыту
| Осы сабақтабалалардыңбойынакелесіқұндылықтарқалыптастырылады: тарихимұрағасыйластық, оқушылар арасында бір біріне сыйластық, академиялық шыншылдық |
Пәнаралықбайланыстар | Химия, география, тарих |
АКТ қолдану дағдылары | Интернет ресурстарымен жұмыс істеу дағдыларын дамытады |
Бастапқы білім
| Сәндік қолданбалы өнер түрлері және қолданылатын тәсілдері мен техникасы. |
Сабақбарысы |
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы 5 мин | Тақырыбымен танысу, мақсаты мен міндеттерін және сыныптағы қызметін айту.Оқушылар өткен сабақта бұйымды сәндеуге арналған нобайн орындаған. |
|
Сабақтыңортасы5 мин
30 мин | (Ө) Оқушылар ыдыстардың (тарелкалар, саптыаяқтар т.б.), қобдишалар, вазалар, текстиль және көркемдік жазбаларының ою-өрнек композициясының ерекшелігін ескере отырып бұйымның безендірілу композициясының нобайын және олардың элементтерін нақты орындайды. Түстік шешімін таңдайды және қажетті құралдар мен материалдарды дайындайды (текстильге арналған акрил боялары, резерв, керамикаға, шыныға арналған бояулар жинағы және т.б.).Сарамандық жұмыс№4(Ө) (Қ) Оқушылар көркемдік жазбаны бұйым үстінде орындау дағдыларын дамыту үшін жаттығулар орындайды, мысалы хохлома шөп өрнегінің элементтерін орындау, городец гүлдері - раушан, симметриялы жапырақтарымен купавка, ат, құс, гжельдік қылқаламды мазок және т.б.қысқа мерзімдік жаттығулар орындау.
| Батикке, керамикаға, шыныға арналған бояулар жинағы керме, қылқаламдар
https://youtu.be/2vA0Z5rbzIQТравка (travka) оюы, ағылшын және орыс субтитрлерімен, irishkaliaХохлома. Шөп (Травный) ою-өрнегі. How to paint vinesЖазба, " гжель", акварельжәнеекімазокты, irishkalia
https://youtu.be/eA6waBWKMIIГородец жазбасы. Тамшытәріздесжапырақтарорындаушеберлік-классы
Жаттығу карталары |
Сабақтыңсоңы5 мин | (Қ) Сабақтың соңында оқушылар өздері дайындаған жұмыстарын, оның орындалу тәсілдері мен бақылауларын талқылайды.Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- нені білдім, нені үйрендім- нені толық түсінбедім - немен жұмыстыжалғастыруқажет |
|
Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? | Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
Дифференциация выражена в подборе заданий и использования учащимися художественного языка и техники исполнения практической части | Провести опрос для выявления усвоения темы и просмотр практических работ | Денсаулықсақтаутехнологиялары.Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері.Осы сабақта қолданылатын құрал жабдықтармен (ұштағыш, макетті пышақ, қайшы т.б.) қауіпсіздік техникасы ережелерінің сақтау |
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?
|