Материалдар / М.Әуезов "Қараш қараш оқиғасы" 8 класс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

М.Әуезов "Қараш қараш оқиғасы" 8 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға қараш асуында болған оқиғаны баяндап көз алдарына әкелуге ықпал жасау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Шілде 2018
339
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Зайрымбетова Нұргүл Мирбекқызы Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Ақтөбе қаласы, № 8 орта мектеп

Күні:20.02.1014Пәні: ӘдебиетКласы: 8 А
Тақырыбы:М.Әуезов «Қараш- Қараш» оқиғасы. Повестегі кейіпкерлер әлемі.
Мақсаты

«Қараш-Қараш оқиғасы» хикаятының мазмұнына, кейіпкерлерінің іс-әрекетіне талдау жасай отырып, Бақтығұлдың прототипі Рысқұлдың өмірдегі шынайы бейнесін таныту, жазушының тіл шеберлігіне талдау жасату,хикаят мазмұны арқылы адамгершілікке, бауырмалдыққа, ұлтжандылыққа, адалдыққа, намысшылдыққа, қайсарлыққа тәрбиелеу,оқушы ойын белгілі бір мәліметтер арқылы дәлелдеуін, кейіпкердің іс-әрекеттеріне сай баға бере білуін, өз ойын ашық жеткізе білуін дамыту 
Күтілетін нәтижеАқын өмірі туралы білгендерін ортаға сала алады, ақпаратты өз бетінше меңгере алады, кластастарына түсінікті тілмен ақпаратты жеткізе біледі, ақын шығармаларының тәрбиелік мәнін түсіне біледі, сыни ойлай білуге үйренеді, ақпараттық – коммуникациялық технологияны тиімді қолдана біледі.
Түйінді идеялар (кілтті сөздер)

Сабақ кезеңдері:Сабақ барысыБағалауресурстар
  • Кіріспе


  • 1. Оқушылармен амандасу, көңіл-күйлерін смайликтермен білдіру, сабаққа дайындықтарын бақылау2. Оқушыларды адам бойындағы қасиеттер (ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек) арқылы топқа бөліп отырғызамын

    Абай атамыз айтқандай қазақ баласының бойында «ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек» болуы-өмір сүрүдің басты заңдылығы болса, осы үш қасиет шәкірт бойында болу міндетті.
  • Ыстық қайрат
  • Нұрлы ақыл
  • Жылы жүрек
  • 3.М.Әуезов туралы тақтадан видеоролик көрсету.4. Үй тапсырмасы: Әдебиетшілер, зерттеушілер, тарихшылар шығарма бойынша талдау жұмыстары.



    Үш шапалақ



    Үш шапалақ













    2жұлдыз,1тілек
    Смайликтер



    Топ атаулары













    Постер қорғау
  • Тұсаукесер
  • 1Жаңа сабақ. М.Әуезов «Қараш – Қараш» оқиғасыБалалар, бүгінгі сабақты бастамас бұрын повесті еске түсіріп, талдау жасайық.
  • Тектіғұлдың өлімі
  • Түнгі жортуыл
  • Соққы
  • Жарасбайдан пана іздеген Бақтығұл
  • Болыстық маңындағы талас
  • Сатқындық
  • Қашқын Бақтығұл
  • Қанды кек


  • Тақтадан «Асуда атылған оқ» киносынан үзінді көріп, талдау.
  • Өздерің фильмнен үзіндіден байқағандай, оқиға Бақтығұлдың кек алып, Жарасбайды өлтіруімен аяқталып отыр. Осында Бақтығұл Сәлмен мен Сәттен пана таба алмай жүріп, неге Жарасбайдан пана сұрады?
  • Билер сотында Бақтығұлдың Жарасбай туралы ештеңе айтпауын қалай түсінесіңдер? Бақтығұлға баға бер.


  • Неліктен Бақтығұл Сәлменді емес, Жарасбай болысты өлтірді?




  • Үш шапалақ







    2жұлдыз,1 тілек



    Үш шапалақ














    Интерактивті тақта

    оқулық (әдебиет 8 класс ) А3, маркер, стикер



  • Негізгі бөлім
  • Енді осы шығарманың оқиғалар желісіне сүйене отырып, кейіпкерлердің іс-әрекетіне, мінез-құлқына талдау жасайық. Ол үшін «Тұжырым кестесін» толтырамыз. «Тұжырым кестесіне» шығармадағы басты кейіпкерлерді алып отырмын.1-топ: Бақтығұл2-топ: Жарасбай болыс3-топ: Сәлмен байОқулықпен жұмыс: Шығармаға композициялық талдау

     Оқиғаның басталуы -Оқиғаның дамуы -Оқиғаның шиеленісуі -Оқиғаның шарықтау шегі -Шешімі –

    Шығарманың басты кейіпкердің бейнесін ашуБақтығұл – еркіндікті аңсаған намысшыл қазақБақтығұл – кек алушы күрескерБақтығұл – Сәлмен мен Жарасбайдың құрбаныБақтығұл – қорғансыз сорлы

    3.Сергіту сәтіІзденушілік жұмыс.  Венн диаграммасы.













    2жұлдыз,1 тілек

















    Үш шапалақ





    Үш шапалақ





    Үш шапалақ













    А3, маркер, стикер















    А4, маркер, стикер



    А4, маркер, стикер



    Сызат флештренингі

    А3, маркер, стикер













  • Қорытынды
  • Енді, балалар, кішкен ойға беріліп, «Егер автор орнында мен болсам, шығарманы қалай аяқтар едім?» деген сауалға жауап іздеп көрейік.Бағалау. Көшбасшы бағалауыҮш шапалақАвтор орындығы
    Қосымша оқу Үйге тапсырмаТұрар Рысқұлов туралы іздену, Ш.Мұртазаның «Қызыл Жебе» романын оқу. 1.Хикаяттың ішінен көнерген сөздерді дәптерге жазып келу.2.Бақтығұл мен Жарасбай бейнесін салыстырып ашу, арасындағы қарым-қатынасты талдау.



    Рефлексия







    ББҮ стратегиясы

    Не сәтті өтті?Нені дамыта аласыз?

    Не сәтсіз өтті?Нені өзгерткіңіз келеді?







    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!