(ЖЖ) Миға
шабуыл
-
Ережелері не үшін
қажет?
- Ережелер өмірге қалай
енгізіледі?
Жұптар сұрақты талқылайды,
топта талдап ортаға салады.
/Әр топ бір сұраққа жауап
беруге мүмкіндік алады./
ҚБ: өзара бағалау
«Отшашу»
(ТЖ) «Орындап
көр»
Оқулықпен
жұмыс.
О қушылар
суреттегі ұлдар мен қыздарды санайды, салыстырады және тапсырманы
топ болып орындайды.
-
Суреттен оқушылардың
қандай әрекеттерін байқадың?
-
Олардың қайсысы тәртіп
сақтамады?
-
Тағы қандай сынып
ережелерін білесің?
.
А
деңгейі
Суреттегі оқушылардың
үзілістегі тәртібі мен өз сыныбымыздың үзілістегі тәртібін
салыстыра отырып, мектептегі тәртіп ережелерін
атайды.
В
деңгейі
Мектептегі тәртіп ережесінің
маңыздылығын түсіне отырып, мектеп ережесі туралы
әңгімелейді.
С
деңгейі
Мектептегі тәртіп ережесінің
маңыздылығын түсіне отырып, «Үзіліс кезіндегі тәртіп ережесін»
құрастырады.
Әрбір топ өз жұмыстарын
қорғайды.
Мектеп – біздің ортақ үйіміз.
Мектептің өз ережелері бар. Өз әрекетің үшін жауапты бол. Сонда
мектепте әрқашан тәртіп болады – деген қорытындыға
келеді.
ҚБ: топтық
бағалау «Екі жұлдыз, бір
ұсыныс»
Дәптермен
жұмыс
(ЖЖ) Мектепке нені апаруға
болмайды?
-
Мектепке апаруға болмайтын
заттарды қызыл түспен боя?
-
Тағы қандай заттарды мектепке
апаруға болмайды?
-
С ол
заттардың суретін бос шеңберге сал.
ҚБ: өзара
бағалау «Бағдаршам»
Сергіту
сәті
«Жақсы және нашар»
ойыны.
Сыныптың екі қабырғасына
«жақсы және жағымды» және «нашар және жағымсыз» деген жазулары бар
екі тақтайша ілінеді.
Әртүрлі әрекет атауларын
тақтадан көрсетемін, оқушылар тиісті тақтайшаға барып
жиналады.
(
Мектепте
жүгіруге, амандасуға, келеке етуге, тыңдауға, айқайлауға,
көмектесуге, кешігуге, итеруге, жауап беруге,
сырғанауға...)
(Ө.Ж)
Бекітуге арналған
тапсырма
Семантикалық картамен
жұмыс
Суреттегі балалардың әрекетін
қалай бағалайсыңдар? Белгілеңіз және
түсіндіріңіз.
Бағалау
критерийі:
-
Мектептегі тәртіп ережелеріне
сүйене отырып, жағымды және жағымсыз әрекет түрлерін
анықтайды..
-
Тәртіп ережесін сақтау
маңыздылығын түсінеді.
Дескриптор:
-
Суреттер бойынша
жағымды, жағымсыз әрекеттерді
ажыратады.
-
Дұрыс емес әрекетті «-»
таңбасымен белгілейді.
-
Дұрыс әрекетті «+»
таңбасымен белгілейді.
-
Түсіндіреді
ҚБ: өзіндік бағалау
«Басбармақ»
|