Материалдар / Мектеп жасына дейінгі 3-4 жастағы балаларға арналған әдістемелік құрал
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мектеп жасына дейінгі 3-4 жастағы балаларға арналған әдістемелік құрал

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп жасына дейінгі 3-4 жастағы балаларға арналған әдістемелік құрал.Тапсырмалар балалардың жас ерекшелігін ескере отырып әзірленген, балалардың ойлау қабілетін, зейінін тапсырмаға шоғырландыруға, сөйлеу тілін дамытуға көмегін тигізеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2021
1595
7 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Мектеп жасына дейінгі 3-4 жастағы балаларды диагностикалауға арналған әдістемелердің жинағы












Көмекші әдістемелік құрал









Алғы сөз


Беріліп отырған әдістемелік құрал мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық процестерін, қоршаған ортамен қатынасын анықтауға, математикалық білімдерін тексеруге аналған. Көмекші әдістемелік құралды балабақша психологтары қолдануға болады.


Тапсырмалар балалардың жас ерекшелігін ескере отырып әзірленген, балалардың ойлау қабілетін, зейінін тапсырмаға шоғырландыруға, сөйлеу тілін дамытуға көмегін тигізеді.


Кітаппен жұмыс жасау жолдары

  • Алғашқы тапсырманы орындауға қатты мән беріңіз. Баланың қызығушылығын жоғалтып алмас үшін баланың көмекшісіне айналыңыз, оған күш көрсетпеңіз, жекіп сөйлемеңіз.

  • Тапсырмалардың орындалу уақыты 10-15 минуттан аспау керек, баланың қалауы бойынша жұмысты жалғастыруға болады.

  • Бала тапсырманы орындағысы келмесе күштемеңіз, егер баланың тапсырманы орындауы жағымды эмоциясын тудырмаса, келесіде ол мүлдем тапсырманы орындағысы келмейді.

  • Баланы асықтырмаңыз, әр тапсырманы орындауға жеткілікті уақыт беріңіз.

  • Баланы қателіктеріне бола айыптамаңыз, ал асықпай түзетіңіз, егер сіз баланың жауабына қанағаттанбасаңызда.

  • Егер сіз баланың жауабына қанағаттанбасаңыз да, жұмыс соңында баланы міндетті түрде мадақтаңыз.


  • Әр тапсырманың соңында смайликтер берілген:

Тапсырманы орындай алмады;

Бала тапсырманы ересек адамның көмегімен немесе қателіктер жібере отырып орындады;

Тапсырманы өзі толық орындады .



Сіздерге сәттілік тілеймін!!!










Әдістеме: «Көп және аз»

Мақсаты: суреттен бір және көп заттарды анықтау іскерліктерін тексеру.

Тапсырма: суретте қандай заттар жалғыз, ал қандай заттар көп?





Даму деңгейінің қорытындысы:


Төмен – тапсырманы орындауда қиналды, тапсырманы орындай алмады.


Орташа – берілген тапсырманы жартылай орындады.


Жақсы – берілген тапсырманы толық орындады.





Әдістеме: «Араға көмектес»

Мақсаты: беске дейінгі санау білімдерін тексеру.

Тапсырма: араға барлық гүлдерді реті бойынша ұшып өтуге көмектес.

Жас ерекшелігі: 3-4 жас






Д аму деңгейінің қорытындысы:



Төмен – тапсырманы орындай алмады.


Орташа – тапсырманы жартылай орындады.


Жақсы – тапсырманы толық орындады.




Әдістеме: «Аз және көп»

Мақсаты: аз және көп ұғымдарын қолдана отырып, заттарды салыстыру іскерлігін анықтау.

Тапсырма: қандай заттар көп, ал қандай заттар аз?





Д аму деңгейінің қорытындысы:



Төмен – тапсырманы орындай алған жоқ.


Орташа – тапсырманы жартылай орындады.


Жақсы – берілген тапсырманы толық орындай алды.





Әдістеме: «Геометриялық фигуралар»

Мақсаты: геометриялық фигураларды тану және оларды атау іскерліктерін тексеру.

Тапсырма: суреттен шеңбер, үшбұрыш, шаршы және тік төртбұрышты тауып көрсет. Олардың әрқайсысының түстерін ата.





Д аму деңгейінің қорытындысы:



Төмен – тапсырманы орындай алған жоқ.


Орташа – тапсырманы жартылай орындады.


Жақсы – берілген тапсырманы толық орындай алды.





Әдістеме: «Суретте не бейнеленген?»

Мақсаты: тіл дыбыстарының дұрыс айтылуын тексеру.

Тапсырма: суретте салынған заттардың барлығын атап бер.







Д аму деңгейінің қорытындысы:



Төмен – тапсырманы орындай алған жоқ.


Орташа – тапсырманы жартылай орындады.


Жақсы – берілген тапсырманы толық орындай алды.



Әдістеме: «Санап көрсет»

Мақсаты: 5-ке дейінгі санау іскерлігін тексеру.

Тапсырма: бес жапырағы бар бұтақты тауып көрсет.






Д аму деңгейінің қорытындысы:



Төмен – тапсырманы орындай алған жоқ.


Орташа – тапсырманы жартылай орындады.


Жақсы – берілген тапсырманы толық орындай алды.





Әдістеме: «Бірдей суретті тап»

Мақсаты: Бұл әдістеме мектеп жасына дейінгі балалардың зейінін зерттеуге арналған.

Тапсырма: рамкада тұрған затты жанында тұрған заттар арасынан тауып, боя.


Picture 49


Нәтижелерді бағалау:

Егер бала тапсырманы толық орындай алса 10 балл, тапсырманы орындау барысында 1-2 қателік жіберсе 9-7 балл, 3 және одан көп қате жіберсе 6-4 балл, тапсырманы мүлдем орындай алмаса 3-0 балл беріледі.


Даму деңгейінің қорытындысы:

10 балл – өте жоғары;

7-9 балл – жоғары;

6-4 балл – орташа:

0-3 балл – төмен.






Әдістеме: «Айырмашылығын тап»

Мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың зейінін зерттеуге арналған.

Тапсырма: балаға картинкадан айырмашылығын тауып көрсетуді және оны бояуды ұсыныңыз.


Picture 113

Нәтижелерді бағалау:

Егер бала екі суреттен аталған12 айырмашылықты тапса 10 балл, суреттен 11 не 10, 9 айырмашылықты тапса 9-7 балл, 8 ден 5-ке дейінгі айырмашылықты тапса 6-4 балл, 4 не одан да аз айырмашылықты тапса немесе тапсырманы мүлдем орындай алмаса 3-0 балл беріледі.


Даму деңгейінің қорытындысы:

10 балл – өте жоғары;

7-9 балл – жоғары;

6-4 балл – орташа:

0-3 балл – төмен.



Әдістеме: «Қайда тұрады?»

Мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың қоршаған орта туралы білімдерін дамыту.

Тапсырма: суреттегі жануарлардың тұратын үйін көрсетіп бер.




Picture 37



Нәтижелерді бағалау:

Әрбір дұрыс берілген жауапқа бір балдан есептелінеді.


Даму деңгейінің қорытындысы:

Жоғары – 3 балл, тапсырманы толық орындай алды;

Орташа – 2-1 балл, тапсырманы орындауда қиналды, қателіктер жіберді;

Төмен – 0 балл, бала тапсырманы орындай алған жоқ.






Әдістеме: «Немен жамаймыз?»

Мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың ойлау процесін зерттеуге арналған.

Тапсырма: төменде берілген суретті сәйкесінше суррет бөлшегімен жама.

Picture 77

.





Д аму деңгейінің қорытындысы:


Төмен – берілген тапсырманы орындаған жоқ.


Орташа – берілген тапсырманың тек біреуін ғана орындады.


Жақсы – берілген тапсырманы дұрыс орындады.


Әдістеме: «Төлін тап»

Мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу процесін зерттеу.

Тапсырма: төменде берілген суреттерге мұқият қарап, суретте бейнеленген жануардың сәйкесінше төлін тап.



Picture 102



Д аму деңгейінің қорытындысы:


Төмен – берілген тапсырманы орындай алған жоқ.


Орташа – берілген тапсырманың тек біреуін ғана орындады.


Жақсы – берілген тапсырманы дұрыс орындады.





Әдістеме: «Заттарды ата»

Мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу процесін зерттеу.

Тапсырма: суретте салынған ззаттарды атап, олардың санын айтып бер (бір қарындаш – көп қарындаш).



Picture 68

Нәтижелерді бағалау:

Әрбір дұрыс берілген жауапқа бір балдан есептелінеді.


Д аму деңгейінің қорытындысы:


Төмен – 2-0 балл, берілген тапсырманы орындай алған жоқ.


Орташа – 5-3 балл, берілген тапсырманың жартысын ғана орындады.


Жақсы – 6 балл, берілген тапсырманың барлығын дұрыс орындады.




Әдістеме: «Заттарды ата»

Мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу процесін зерттеу.

Тапсырма: суретте салынған ззаттарды атап, олардың санын айтып бер.


Picture 93



Нәтижелерді бағалау:

Әрбір дұрыс берілген жауапқа бір балдан есептелінеді.


Даму деңгейінің қорытындысы:

Жоғары – 6 балл, тапсырманы толық орындай алды;

Орташа – 5-3 балл, тапсырманы орындауда қиналды, қателіктер жіберді;

Төмен – 2- 0 балл, бала тапсырманы орындай алған жоқ.








Әдістеме: «Керектісін таңда»

Мақсаты:мектеп жасына дейінгі балалардың қоршаған орта туралы білімдерін тексеру.

Тапсырма: жоғарыда көрсетілген суретке мұқият қарап, төменде көрсетілген суреттердің ішінен керектісін таңдап ал.

Сурет 1








Сурет 2











Сурет 3



Д аму деңгейінің қорытындысы:



Төмен – тапсырманы орындай алған жоқ.


Орташа – тапсырманы жартылай орындады.


Жоғары – берілген тапсырманы толық орындай алды.



Әдістеме: «Бірдей суретті тап»

Мақсаты: Бұл әдістеме мектеп жасына дейінгі балалардың зейінін зерттеуге арналған.

Тапсырма: рамкада тұрған ұлуға ұқсас ұлуды төмендегі ұлулардың ішінен тауып, боя.



Picture 62



Д аму деңгейінің қорытындысы:



Төмен – тапсырманы орындай алған жоқ.


Орташа – тапсырманы жартылай орындады.


Жоғары – берілген тапсырманы толық орындай алды.





Әдістеме: «Аз және көп»

Мақсаты: балалардың аз және көп туралы түсі

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!