Материалдар / "Мектеп жасына дейінгі ересек балалардың коммуникативтік-тілдік дағдыларын дамытуға арналған компьютерлік ойындар мен бағдарламалар"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Мектеп жасына дейінгі ересек балалардың коммуникативтік-тілдік дағдыларын дамытуға арналған компьютерлік ойындар мен бағдарламалар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп жасына дейінгі ұйымдардағы педагогтерге арналған құнды ақпарат
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2023
460
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

№9 "ЕРКЕМАЙ" БӨБЕКЖАЙЫ МКҚК



"Мектеп жасына дейінгі ересек

балалардың коммуникативтік-

тілдік дағдыларын дамытуға

арналған компьютерлік

ойындар мен бағдарламалар"


Кдырова Малика Жанаткызы






Орал, 2023 жыл

I. Кіріспе
"Ойын технологиясының маңызы"
II. Негізгі бөлім
"Балалардың коммуникативтік-

тілдік қабілетін дамыту мақсатында

ойын элементтерін қолданудың

тиімділігі"
III. Қорытынды
Tip: Use links to go to a different page inside your presentation.
How: Highlight text, click on the link symbol on the toolbar, and select the page in your presentation you want to connect.

Қазіргі таңда еліміздің білім саласында

жүргізіліп жатқан реформаның басты

мақсаты - ой-өрісі жаңашыл, шығармашылық

деңгейде қызмет атқара алатын,

дүниетанымы жоғары, жан-жақты

қалыптасқан жеке тұлға тәрбиелеу. Мектеп

жасына дейінгі балаларды дамыту мәселесі

мемлекеттік саясаттың ажырамас бөлігі

болып отыр. Сондықтан мектепке дейінгі

балаларды оқыту мен тәрбиелеудің негізгі

мақсаты – баланың жеке басының

қалыптасуы мен дамуы болып отыр.
Инновациялық технологияны қолдану

негізінде келешек ұрпақтың еркін дамуына,

жан-жақты білім алуына, белсенді,

шығармашыл болуына жағдай жасау қазіргі

таңдағы әрбір педагогтың міндеті.

Ойын – практикалық ойлау қабілетінің

бір формасы болып табылады. Ойын

барысында бала өзінің ақыл ойын, өз

ойлау қабілетін жетілдіреді. Балаларға

арналған компьютерлік ойындар баланың

шығармашылық қасиеттерін, ойлау,

проектік ойлау, алда болар қимылдардың

шешімін болжау қабілеттерін дамытады.

Қысқаша айтқанда баланың

шығармашылық қасиеті өседі.
¥лы педагог А.С. Сухомлинский

«Ойынсыз ақыл-ойдың қалыпты дамуы да

жоқ және болуы мүмкін де емес". Ойын

жаттығулары арқылы баланың ойлау
қабілеті, сөздік қоры, тіл мәдениеті

қалыптасады, баланың оқуға деген

ынтасын арттырады.

Сонымен қатар, топпен біріге жұмыс жасау қабілеттері арта түседі. Балалардың тілдерін

дамытуда көптеген өлең-тақпақтар жаттату, ата-анасын құрметтеуге, отансүйгіштікке баули

отырып, тілдерін ары қарай дамытып, оқу іс - әрекетіне сай бағдарлама бойынша жаңа
технологиялармен жұмыс жүргізген абзал. Балалардың сөздік қорларын дамытуда ойын

технологиясының қолдану үлкен нәтиже береді. Ойын арқылы балалардың сөздік қоры дамып,

ауызша сөйлеу машығын игереді, таным белсенділіктері қалыптаса түсіп, ақыл-ойы өсіп

жетіледі, әрі адамгершілік қасиеттерді бойына сіңіреді. Қоғамдық тәжірбиені меңгеріп, өзінің

психологиялық ерекшеліктерін қалыптастырады. Бала ойынында да қоғамдық, ұжымдық сипат

болады. Мәселен, кез - келген бала еш уақыта жалғыз ойнамайды, қатар құрбыларымен,

достарымен бірлесіп ойнайды, сол арқылы бір-бірімен өзара қарым-қатынас жасайды. Ойын

бала тілінің дамуына ықпалын тигізіп, таным белсенділігі мен тілдік қорының дамуына жол

ашады.

Ойын технологиясының балаларға әсері
1

2

3

4

5

тілдері

дамиды

қызығу-

шылығы

артады

таным

белсенділіктері

қалыптасады

сөздік қоры

дамиды

ақыл ойы

жетілуіне

септігін

тигізеді

Ойын- жағымды эмоционалды құрал ретінде белгілі

тапсырмаларды бірқалыпты орындауға қарағанда

баланың қызығушылығын және еңбекке қабілеттілігін

жоғартылады.
Қорытындылай келетін болсақ аталған педагогикалық

технологиялар мен инновациялық құралдарды

балабақшада балалардың жас ерекшеліктерін ескеріп,

мүмкіндіктеріне сай пайдалануға болады. Мектепке дейінгі

балалардың есте сақтау қабілеті әлсіз, қабылдау

процестері тұрақсыз келеді. Сондықтан олар затты қолмен

ұстап, көзімен көргенді ұнатады. Осыған сәйкес, мектепке

дейінгі балалардың оқу іс-әрекеттеріне көрнекілік, ойын

технологиясын кеңінен қолданған жөн.
Педагог – бала бойына білім нәрін себетін басты тұлға.

Дидактикалық ойындар

Пайдаланылған әдебиеттер

тізімі:
1. (articlekz.com)
2. (wordwall.net)
3. Bouncy Balls – Manage

classroom noise with

bouncing balls!

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА

РАХМЕТ!
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!