Материалдар / Мемлекеттік органдардың қызметі қандай?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мемлекеттік органдардың қызметі қандай?

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал құқық негіздері пәні мұғалімдеріне арналған.Сабақ басы,барысы,оқушыларға тапсырмасы,үй тапсырмасы қамтылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2020
475
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

9.2A Мемлекеттік органдардың
конституциялық құрылы

9

сынып

Мектеп: №17 орта мектеп

Мұғалімнің аты-жөні: Табылды Нұрсая

Мерзімі:03.12.2020

Сабақ тақырыбы
Кәсіби даму мақсаты
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу
бағдарламасына сілтеме)
Сабақ мақсаттары

Бағалау критерийлері

Мемлекеттік органдардың қызметі қандай?

Әр түрлі ресурстар пайдалану арқылы,оқушылардың зерттеушілік
дағдысын дамыта отырып, тарих пәнінде білім сапасын арттыру.
Конституция негізінде мемлекеттік органдардың қызметтерін анықтап,
салыстыру;

Парламент пен Үкіметтің, Жоғарғы Сот қай билік тармағына
жататындығын анықтау және құқықтық мәртебесін талдау.
Парламент пен Үкіметтің, Жоғарғы Сот қай билік тармағына
жататындығын анықтайды. Парламент пен Үкіметтің, Жоғарғы Сот пен
Конституциялық Кеңес міндеттерін жіктей алады7

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология:
 Мемлекеттік билік
Парламент
Үкімет
 Коституциялық Кеңес
Президент
 Билік тармақтары
Сот
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
Мемлекеттік билік мына тармақтарға бӛлінеді:(...)
Мемлекеттік билік үш тармаққа бӛлінеді, себебі (...)
Заң шығарушы билікке мына органдар жатады:(...)
Мына органдар сот жүйесіне жатады:(...)
Атқарушы билікке мына органдар жатады:(...)

Құндылықтарды дарыту

Өмір бойы оқу; материалды білуге құмарлық, шығармашылық және сыншылдық
тұрғыда зерттеу арқылы оқуға деген сүйіспеншілікті дағдыландыру;

Пәнаралық байланыстар

Ӛз кӛзқарастарын ашық білдіру;
Оқиғаның себебі мен салдарын анықтау
Қазақ тілі, дүние жүзі тарихы, Қаз.тарихы

АКТ қолдану дағдылары

АКТ дағдыларын дамыту. (интербелсенді тақта)

Бастапқы білім

Қылмыс құқығының ұғымы туралы

Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Ой шақыру. Тақырыпты шешу үшін оқушыларға
әртүрлі мемлекеттік органдар бейнеленген суреттер
кӛрсету.
3. Оқушыларды
сабақтың
тақырыбымен
және
мақсатымен таныстыру.
4. Жұптық және топтық жұмыс. Әр топ мемлекеттік
органдардың қызметін анықтап,Сағат тілі әдісі
бойынша бір – біріне таныстыру.
5. Дескриптор: оқушылар мемлекеттік органдардың
қызметін анықтайды және сағат тілі әдісі бойынша бір
– біріне таныстырады.

Сабақтың басы
Ұйымдастыру;
10 минут

Сабақтың ортасы

Зерттеу сұрақтары:

Президентінің қызметі.
Парламентінің құқықтық мәртебесі және қызметі.
ҚР Үкіметінің қызметі.
Сот билігі.
Тірек-сызбаларды толтыру. Ж/Ж «Ӛкілеттіктерін
кӛрсет» семантикалық картасын толтыру.
7. Дескриптор: «Ӛкілеттіктерін кӛрсет» семантикалық
картасын толтырады.
1)
2)
3)
4)
6.

10 минут

6. Кестені толтыру. Оқушылар ҚР саяси жүйесіндегі
атқарушы, заң шығарушы, сот билігі арасындағы
ӛкілеттілігінің бӛлінуін анықтаңыздайды.
Дескриптор: ҚР саяси жүйесіндегі атқарушы, заң
шығарушы, сот билігі арасындағы ӛкілеттілігінің бӛлінуін
анықтайды.


Міндеттер

1

Судьялыққа
тағайын-ы.
Жоғарғы сот
судьяларын

2

През-т

Атқару Заң
шы
шығару
билік
шы
билік

Сот билігі

Ресурстар

3

15 минут
4

5

6
7
8

9

10
11

12

сайлайды
Заңның
бұзылған/бұзылмағанын
анықтайды
Жаңа
заң
жобасын
ұсынады
Қабылд-н
заңдарға қол
қояды
Салықты
енгізеді
Бюджетті
ұсынады
Президентті
қызметтен
босатады
Тұрмыстық
мәселелер
бойынша
түскен
арыздарды
қарастырады
Бюджетті
қабылдайды
Басқа елге
соғыс
жариялайды
През-тік
сайлау күнін
белгілейді

Дескриптор: Парламент пен Үкіметтін қызметін және
құрылымын салыстырып, кемінде үш айырмашылығы мен
екі ұқсастығын анықтайды

Қорытынды: Неліктен билік тармақтары тепе-теңдік және
тежемелік жүйеде жұмыс істейді? Жалпы сыныптық
талқылау ұйымдастыру.

Рефлексия: 5 минут

Кері байланыс:
 Қиын болды…
 Бүгін мен білдім…
 Қызықты болды…

Саралау –
оқушыларға қалай
көбірек қолдау
көрсетуді
жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай
міндет қоюды
жоспарлап
отырсыз?
Алдыңғы оқытылатын
тақырыптарға алдын
ала материалдар
дайындап,
оқушыларға қолдау
көрсетіп отырамын.
Барлық оқушылар
толық қамтылады.

Үй тапсырмасы. Қайталау.
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін
қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Оқушыларға бағалау критерийлері алдын ала
берілгендіктен, ауызша кері байланыс беріп отырамын.

Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары
дұрыс қойылған ба? Оқушылардың
барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді
ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері
сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ
туралы өз пікіріңізді
білдіру үшін
пайдаланыңыз. Өз
сабағыңыз туралы сол
жақ бағанда берілген
сұрақтарға жауап
беріңіз.

Денсаулық
және қауіпсіздік
техникасының
сақталуы

Сынып
бөлмесінің
жарық болуын
қадағалаймын.
Техникалық
қауіпсіздік
ережесін
сақтаймын.
Орындықта
дұрыс отыруын
қадағалаймын.

Жалпы баға Сабақтың
жақсы өткен екі аспектісі
(оқыту туралы да, оқу
туралы да ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не
ықпал ете алады (оқыту
туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
Сабақ барысында сынып
туралы немесе жекелеген
оқушылардың
жетістік/қиындықтары
туралы нені білдім, келесі
сабақтарда неге көңіл бөлу
қажет?
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!