Материалдар / Мен де спортшы боламын .Мәтін :Қ. Рысбекұлы Бекзат
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мен де спортшы боламын .Мәтін :Қ. Рысбекұлы Бекзат

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға арналған дайын сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2019
1981
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні:әдебиеттік оқу

Мектеп:

Күні:24.01.2019 ж

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім:

Дені саудың – жаны сау

Сабақтың тақырыбы:

Мен де спортшы боламын .Мәтін :Қ. Рысбекұлы Бекзат

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады;

Оқушылардың басым бөлігі:

Тақырыпты болжайды, нақыл сөзді табады;

Кейбір оқушылар:

Қосымша дерек көздеріне сүйеніп әңгімелейді;

Бағалау критерийлері

1. Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

2. Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау;


Спортшы- спортсмен -

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату.

Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті......деп ойлайсыз
1.
Жеке бастың гигенасын сақтау үшін не керек??
2.
Неше сағат ұйықтайсыңдар?
3. Дені-саудың жаны сау дегенді қалай түсінесіңдер?

4.
Сымбатты болып өсу үшін не істеу керек?

Алдыңғы оқу

Жуынамын күнбе-күн

Ишара

Жасыл-түсіндім; қызыл-сыныптасымның көмегімен түсіндім;
сары-көмек қажет түсінбедім;

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен Ауыстырыңыз

«Шаттық шеңбер»

Балалар бір-бірімен амандасып, танысады, жылы тілек тілейді.

Балаларды бейджиктеріндегі суреттің ретімен үш топқа бөлемін.

Ресурстар

Сары ,қызыл,
жасыл , житондар




Басы






Ортасы





1- тапсырма: ӨЖ «Тізімін жаз»

Дескриптор:
1. Параққа өзіне ұнайтын спорт түрлерін тізіп жазады;

2. Не себепті ұнайтынын дәлелдейді;

3. Бір-бірін тыңдап, толықтырады

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ « Жұлдызшалар»


2- тапсырма: ҰЖ «Түсініп оқы»
Дескриптор:

1. Мәліметті іштей, түсініп оқиды;

2. Видеоматериалдан тұжырым жасайды;

3. Өз ойларымен толықтырады;

Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

Сергіту сәті


3-тапсырма: «Оқы» ЖЖ
Дескриптор:

1. Жұптасып біреуі оқиды, екіншісі тыңдайды;

2. Бірін-бірі тыңдап, толықтырады;

3. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды;

4. Бір-біріне сұрақтар қояды,жауап береді;

5. Жаңа сөзді дәптерге жазады;

Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

4-тапсырма:« Анықта» ТЖ

1. Әр топ берілген сұрақтар бойынша мәлімет іздейді;

2. мәлімет бойынша әңгімелейді, ойларын қосады;

3. Әр топ өз ойларын ортаға жариялайды;

4.Бір-бірін тыңдап бағалайды;


Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»


5-тапсырма:«Кім зерек?!» ТЖ

1. Әр топтан бір оқушы шығып кез-келген спорт түрін қимылмен көрсетеді;

2. Басқа топтағы оқушылар табады, қай топ көп тапса, сол топ жеңімпаз атанады;

3.Бір-бірін тыңдап, толықтырады бағалайды;


Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»
















іс-қимылмен көрсетеді.

Сабақтың соңы

Үй тапсырмасы: 17-19 бет оқу

Кері байланыс: «Білім ағашы»

Білім ағашы парақ

шасы стикер

Қосымша мәліметтер

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін.

Барлық оқушылар орындай алады:

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Кейбір оқушылар орындай алады:

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын.

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелері

Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Ауызбіршілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.


Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Оқу ісінің меңгерушісі: ---------------



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!