Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: Дүниетану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мен және қоғам Күні: Сынып: 1 |
Мектеп: Жарсу орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні: Чекетаева Динара Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
Сабақ тақырыбы |
Қажет заттар |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.1.5 Тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау. |
||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын,олардың қайдан келетінін анықтайды. Көптеген оқушылар: Тұтыну заттарының құрылымын, олардың қайдан келетінін суреттен сәйкестендіреді. Кейбір оқушылар: Тұтыну заттарының алыну көздері мен жолдарын зерттейді. |
||
Бағалау критерийлері |
Тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың алыну жолын анықтайды. |
||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын олардың қайдан келетінін анықтайды. Пәнге тән лексика мен терминология: Таңдау, оқу құралдары Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: -Саған қандай оқу құралары қажет? -Оқу құралдарын қайдан аласың? -Оқу құраларын қалай ұстау керек? |
||
Құндылықтарды дарыту |
Жауапершілік, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау |
||
Пәнаралық байланыстар |
Сауат ашу,көркем еңбек |
||
АКТ қолдану дағдылары |
Слайд |
||
Бастапқы білім |
Оқу құралдары және өздеріне қажетті тұтыну заттары туралы түсінік қалыптасқан және олардың атауларын біледі. |
||
Сабақ барысы
|
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 2 минут 2 минут
|
Ынтымақтастық орта қалыптастыруда «Шаттық шеңбері» әдісі қолданылады. Барлық оқушы шеңбер бойына тұрып, өлең жолдарын қайталап, бірге қимыл жасайды. Мынау менің қаламым, Онымен жазу жазамын. Мынау менің кітабым, Одан білім аламын. Ақ борменен тақтаға Әдемі сурет саламын. Оқулықпен құралды, Таза ұстауды білемін! Топқа бөлу.«Қарындаш түстері» әдісі іске асырылады. Сөмке ішіне салынған түсті қарындаштарды алу арқылы топқа бөлінеді. 1-топ. Жасыл қарындаштар 2-топ. Көк қарындаштар 3-топ. Қызыл қарындаштар Саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Талаптары әртүрлі оқушылар топтастырып отырғызылады. Сұрақ қою арқылы оқу мақсаты жарияланады. -Мектепке бару үшін сөмкеге қандай заттар салу керек? -Бұл заттар кімге қажет деп ойлайсыңдар? -Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ? -Оқушыға қажет заттар. |
Слайд Жасыл, көк, қызыл түсті қарындаштар |
|
Сабақтың ортасы 8 минут 10 минут 2 мин 12 минут |
(Ұ) 1-тапсырма. « Топтастыру» әдісі қолданылады. Берілген суреттерді атауларға сәйкес топтастыр, алыну көздерін анықта. Дескриптор: Суреттерді ажыратады. Суреттерді атауларға сәйкес топтастырады. Тұтыну заттарының алыну көздерін анықтайды. ҚБ: «Сиқырлы қалам» әдісі іске асырылады. Жасыл қалам – суреттерді ажыратса, атауларға сәйкес топтастырса, заттың алыну көдерін анықтаса. Сары қалам - суреттерді ажыратса, атауларға сәйкес топтастырса, заттарың алыну көздерін анықтауа көмек қажет етсе. Қызыл қалам - Суреттерді ажыратса, топтастыруда және анықтауда көмек қажет етсе. Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсіл қолданылады. Кейбір оқушыларға ашық сұрақ қойылады. Тұтыну заттарының алыну көздері дегенді қалай түсінесің? Мысал келтір. Көмекті қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылып, қолдау көрсетіледі. (Д) 2-тапсырма. «Сиқырлы суреттер» әдісі. Берілген суреттердің ішінен қажетті оқу құралдарының тұсына «+» белгісін қой. Дескриптор: Қажетті оқу құралдарын анықтайды. ҚБ: «Дәптер» әдісі арқылы іске асырылады Жасыл дәптер - қажетті оқу құралдарын анықтай алса. Сары дәптер - қажетті оқу құралдарын анықтауда көмек қажет етсе. Көк дәптер - қажетті оқу құралдарын анықтауда қиындық тудырса. Саралаудың «Қарқын» тәсілі көрінеді. Қарқыны жылдам оқушыларға: Тапсырма беріледі. Оқу құралдарының маңыздылығын дәлелде. Қарқыны баяу оқушыларға: қосымша уақыт беріледі. Сергіту сәті . «Ақиқат және жалған» ойыны. Ақиқат болса жасыл жалаушаны, жалған болса қызыл жалаушаны көтереді. -Қағаз ағаштан жасалады ? -Қуыршақ оқу құралы . - Оқу құралдары түрлі өнімдерден алынады. -Дәптер оқу құралы. -Кітап бетін сызуға болады. -Киім матадан жасалады. -Оқу құралдарын күтіп ұстайды. (Ж) 3-тапсырма. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі іске асады. Тізбек бойынша сәйкестендіру арқылы оқу құралдарының қайдан алынатынын анықта. Дескриптор: Оқу құралдарын тізбек бойынша сәйкестендіреді. Оқу құралдарын қайдан алатынын анықтайды. ҚБ: «Өшіргіш» әдісі арқылы іске асырылады. Үлкен өшіргіш - оқу құралдарын тізбек бойынша сәйкестендірсе, қайдан алатынын анықтаса. Орташа өшіргіш - тізбек бойынша сәйкестендірсе,қайдан алатынын анықтауда қиындық тудырса. Кіші өшіргіш - оқу құралдарын тізбек бойынша сәйкестендіруде, анықтауда қиындық тудырса. Саралаудың «Дереккөздер» тәсілі жүргізіледі. Кейбір оқушыларға: тапсырма беріледі. Тірек сөздер арқылы әңгіме құра. Тірек сөздер: Оқу құралдары, ұқыпты ұстау, ағаш, қажетті заттар. |
Жасыл,сары, қызыл түсті қалам Жасыл,сары, көк дәптер Жасыл,қызыл жалауша Ақ,көк,қара өшіргіш |
|
Сабақтың соңы 2 минут
|
Кері байланыс: «Сызғыш» әдісі қолданылады. Сызғыштың шәкілі бойынша бүгінгі сабақтан алған білімдерін анықтайды. Сызғыштың «7см» деген шәкілі жоғары Сызғыштың «5см» деген шәкілі орта Сызғыштың «3см» деген шәкілі төмен |
Сызғыш суреті |
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
1-тапсырма: Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Кейбір оқушыларға ашық сұрақ қойылады. Тұтыну заттарының алыну көздері дегенді қалай түсінесің? Мысал келтір. Көмекті қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылып, қолдау көрсетіледі. 2-тапсырма: Саралаудың «Қарқын» тәсілі көрінеді. Қарқыны жылдам оқушыларға: Тапсырма беріледі. Оқу құралдарының маңыздылығын дәлелде. Қарқыны баяу оқушыларға: қосымша уақыт беріледі. 3-тапсырма: Саралаудың «Дереккөздер» тәсілі жүргізіледі. Кейбір оқушыларға: тапсырма беріледі. Тірек сөздер арқылы әңгіме құра. Тірек сөздер: Оқу құралдары, ұқыпты ұстау, ағаш, қажетті заттар.
|
1-тапсырма: ҚБ: «Сиқырлы қалам» әдісі іске асырылады. Жасыл қалам – суреттерді ажыратса, атауларға сәйкес топтастырса,заттың алыну көдерін анықтаса.
Сары қалам -
суреттерді ажыратса, атауларға сәйке Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |