Материалдар / «Менің атым Қожа» повесінің «Құпия» бөлімінен үзінді
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Менің атым Қожа» повесінің «Құпия» бөлімінен үзінді

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі пән ұстаздарына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Шілде 2018
1234
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ«Менің атым Қожа» повесінің «Құпия» бөлімінен үзіндіМектеп:Үлгілі орта мектебі
Күні: Мұғалімнің есімі: Актаева Э.Е.

СЫНЫП: 5Қатысқандар саны: Қатыспағандар: 0
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау(5. Т/Ж2);эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау(5. А/И2);оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу(5. Б/С4)
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.


  • Кейбір оқушылар:


  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
  • Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
    Тілдік құзіреттілік

    Жаңа білім,эпикалық шығармадағы автор бейнесі
    РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
    Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
    Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
    Алдыңғы тақырыпБердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Сенім арту
    ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы 1минут

    Топқа бөлу. минут Оқушыларға билет алуларын сұраймын. Билетте жазылған Қожаның жағымды және жағымсыз обрызына қарай топқа бөлініп отырады. Топқа бөлінген соң Қожаның бейнесін анықтап өтеді.Психологиялық ахуал қалыптастыру: Минут
  • Әрбір адам?
  • Туысым, досым, жұрағат
  • Әрбір сабақ?
  • Үйрену, ұғу, ұлағат
  • Әрбір ісім?
  • Тірлік, тірек, адамдық
  • Әрбір сөзім?
  • Шындық, бірлік, адалдық

    Кеспе қағаздары.1-топ «Қожа-ақылды»2-топ «Қожа-тентек



    Ортасы 3 минут













    3 минут



















    2 минут
    «СТОП -КАДР» тәсілі арқылы оқушылардан үй тапсырмасы мен өтілген үзінділер сұралады.Сол арқылы Қожа бейнесін аша отырып, талданылады.(жазушы бейнесі мен Қожа бейнесін) Білу және түсіну 5 минутТоптарға тапсырма: (Үзіндіні оқып, танысу)Түртіп алу стратегиясы
  • Протокол
  • Қаулы
  • Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінің «Құпия кеңес» үзіндісінің мазмұнын толық меңгергендігін анықтау мақсатында, «Қар кесегі» әдісімен сұралады.Оқулықпен жұмыс. «Кім жылдам?» Мәтінен антонимі және синонимі бар сөйлемдерді табады.
  • Күн тәртібінде бір-ақ мәселе –тәртіпті,үлгілі оқушы болу… ... дүниені шулатып, сойқандап жүрген қылмыскер....
  • Досым болсын, қасым болсын, бейбіт қатар өмір сүремін.
  • Үлкенді аға, кішіні іні деп тұрамын.
  • ... жақсы-жаман қылықтарымды осы дәптерге жазып отырамын.


  • «Ой тастау» әдісіҚалай ойлайсыздар, Қожаның әдепті жолға түсуінің себебі неде ? Анасын аяуы , Сәйбек қарт, Оспановтар айтқан естеліктері, Майқанованың педкеңестен шығып бара жатып айтқан сөзі.


    Жеке жұмыс, топтық жұмыс













    «Қар кесегі» Сұрақ-жауап арқылы сұралады



    «Кім жылдам?» әдісіОқулықпен жұмыс.Жеке жұмыс.





    Жұптық жұмыс

    Аяқталуы 4 минут

    Үйге тапсырма
    Синтез«Менің атым Қожа» шығармасына басқа ұлт өкілдеріне жарнама (хабарлама) жасайды

    “Сенің адамгершілігің бар бала екендігіңе сенгенмін, Қожа!” деген тақырыпта тентек Қожаға хат жазу.

    Топтық жұмыс
    Кері байланыс 1 минут«Білім ағашы»Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған «Білім ағашына» жабыстырады. Ағаштың биіктігіне қарай «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.

    Оқушылар сникермен жұмыс жасайды
    Бағалау 1 минутОқушылар бас бармақ әдісі арқылы бір-бірін бағалайды. Смайликтердің көмегімен де бағаланып отырады.











    Қосымша ақпарат

    СаралауСіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!