Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пән: Дүниетану
Мектеп: Ащысай б.м
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Г.Габдуллина
Сынып: 2 Қатысқандар саны: Қатыспағандар
Сабақ тақырыбы Менің отбасым
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 2.1.1.4 бақылау мен сұрақ-жауап арқылы тұтыну заттарына деген отбасы қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау 2.1.1.2 мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп нормаларын түсіндіру
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: отбасы мүшелерін толық біледі; Көптеген оқушылар: Отбасы дәстүрлерін нақты жеткізе алады; Кейбір оқушылар: мысалдар келтіріп, өз отбамындағы әдеп ғұрыптарды түсіндіре алады;
Бағалау критерийлері
Сөздік қор
Құндылықтарды дарыту Отбасы мүшелерін құрметтеуге, жақсы көруге, салт-дәстүрлерді құрметтеуге тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар Жаратылыстану, Көркем еңбек, Музыка
Түсіну 3-минут Ширату Жолдас мультфильмі көрсетіледі. (Ұ) Өз ойларын ортаға салады. (Бұл мультфильмді көру арқылы оқушылар мектепке келгенше қандай жол белгілерін кездестіріп жүргендерін естеріне түсіреді. Бағдаршамнан қандай түс жанғанда өтетіндерін айтады және бағдаршам түстерін таңдау арқылы топқа бөлінеді. оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстырдым. Топта отырып алған соң мульфильмде көрсеткен бағдаршамнан басқа жол ережелері бойынша топқа тапсырма беріледі. (Ұ) Кубизм әдісі -Мектепке барып, келгенде қандай жолдармен жүреміз? -Жолымызда бағдаршам кездесе ме? -Оның түстері туралы не айта аламыз? - Қозғалыс деген не және ол қалай пайда болды? Қ.Б: смайликпен Жолдас мультфильмі,бағдаршам түстері.
Талдау 5-минут
Қолдану 4-минут
5-минут
8-минут
2-минут
3-минут
(Ж) Жуан-жіңішке сұрақтар әдісі Суреттегі белгілер нені білдіреді? Жол белгілері жоқ орындардан қалай өту керек? Жұпта талқылайды Бағалау критерийі: білім алушы Жолда жүру тәртібін сипаттайды. Жол белгілерін таниды және мағынасын түсіндіреді.
Дескриптор: Білім алушы - жол белгілерінің мағынасын сипаттайды; - жол белгілері болмаған жағдайдағы ережелер туралы ой бөліседі. Қ.Б: Бағдаршам тәсілімен
(Ұ) Сұрақты қағып ал әдісі. Мұғалім сынып оқушыларының ішінен бір оқушыны шығарып көзін байлау арқылы мектептен үйге баратын жолды еске түсіру арқылы сұрайды. Жолында қандай жол белгілерінің кездесетінін, ол белгілердің нені білдіретіндерін сұрақтар қою арқылы сұрайды. Қ.Б: От шашу
(Ж) Ойлан, жұптас, талқыла әдісі. Оқушылар жұптаса отырып, үйден мектепке дейінгі жүретін жолы туралы әңгімелей отыра, өз көшесін, үйінің айналасын сипаттайды. Жұпта бір-біріне сұрақ қою арқылы оқушылар үйлерінің айналасында не орналасқандарын, қандай жол белгілері бар екенін, олардың не үшін керек екендерін айтады. -Қашан? -Кіммен? -Қайда? -Қалай? -Не үшін? –деген сұрақтардың көмегімен мектепке баратын жолдарын одан сайын сипаттайды. Қ.Б: үш түрлі түсті қарындашпен.
(Ө) Сызба сыз тапсырмасы. Үйден мектепке дейінгі қарапайым сызбаны сызады. Картографиялық қызметті бастайды. Қ.Б: Қарқын өзара бағалау. Сергіті сәті Жолды кесіп өтерде Сол жағыңа қарайла. Жарты ортаға келгенде Оң жағыңа қарайла. Білгеніңді басқаға Үйрете жүр жарай ма?
Кел,санайық әдісі. Бөлмедегі оқушыларға арнап жасалған жаяу жүргіншіге арналған зебраны әр топтан бір оқушы шығарып аттау арқылы алға қарай және кейін қарай санату. Қ.Б: Қолпаштау.
Оқулық, дәптер, қағаз, қарындаш
Жарайсың! Сен мықтысың!
Жинақтау 6-минут
Бағалау
(Ө) Мен білемін әдісі. Суреттерге мұқият қараңыз. Суретке қатысты қандай жол ережелерін білесіз? Қай суретте жол ережесі сақталмаған? Жауабыңызды түсіндіріңіз Бағалау критерийі: білім алушы Жолда жүру тәртібін сипаттайды. Жол белгілерін таниды және мағынасын түсіндіреді. Дескриптор: Білім алушы А) суреттерге қатысты жол ережелерін айтады. Б) жол ережесі сақталмаған суретті анықтайды. В) өз жауабын дәлелдейді. Қ.Б: Екі жұлдыз, бір тілек
Әр тапсырма сайын формативті бағаланып отырады.
Үйге тапсырма: Үйден ата-аналарына Сызба сыз тапсырмасында үйден мектепке дейінгі жолда кездесетін нысандардың дұрыс орналасқанын тексерту, сыза алмаған оқушыларға көмектесу. Суреттер
Саралау қолдану бөлімінде Сызбаны сыз тапсырмасында және және жинақтау бөлімінде Мен білемін тапсырмасында болады.
Сұрақты қағып ал әдісін қолдану арқылы оқушының не білетінін білу үшін қойылатын сұрақтар. Сократ шеңбері тәсілі арқылы жұпта диалог құру. Мен білемін әдісі арқылы оқушылардың жолда жүру ережесін білетін білмейтіндерін аңғару. Сергіту сәті жолдан қауіпсіз өту үшін арналған өлең жолдары.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз