Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін
сипаттау
1.1.3.2 өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін, ғимараттарын және көрнекі жерлерін
сипаттау
1.1.1.3 отбасы мүшелерінің арасындағы қамқор қарым-қатынастың маңызын түсіндіріп,
мысалдар келтіру
1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан
келетінін анықтау
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар орындай алады:баспана түрлерімен танысу;
Көптеген оқушылардыңорындай алады: «жайлылық» ұғымын түсіну;
Бағалау критерийлері:
Кейбір оқушылар орындай алады: өз үйіндегі бір бөлмені сипаттауды және
сұлбасын салуды үйренy.
- Оқушылар өз мекен жайын және орналасқан жерін біледі.
- Өзі тұратын елді мекендегі ғимараттар жайлы әңгімелейді.
- Отбасындағы адамдардың өзара қарым – қатынасын бағалауды үйренеді.
- Өз үйінің қайда орналасқанын көшесінің атауын біледі.
Тілдік мақсат:
баспана – жилище – house; жайлылық – уют – comfort; киіз үй – юрта – yurt.
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:ереже
Тірек сөздердің айтылуын, жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолдана білуге
дағдыландыру.
Алдынғы оқу
Дос болайық бәріміз!
Ишара
Жасыл-түсіндім; қызыл Класстасымның көмегімен түсіндіс; Сары –көмек қажет
түсінбедім.
Талқылауға арналған сұрақтар:
1.Отбасы деген не?
2.Қандай баспана түрлерін білесің?
3. Отбасына қалай қамқорлық көрсетесің?
4.Бұрынғы және қазіргі баспана түрлерін ата.
5.Үйің қай жерде орналасқан?
ЖОСПАР
Жоспарланған жаттығу түрлері: (төмендегі
Ресурстар:
жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен
ауыстырыңыз)
Класста ынтымақтастық атмосферасын « Сәлем дос»
ұйымдастыру.
Оқушылар бір-бірімен құшақтасу арқылы
сәлемдеседі.
Сабақты отбасылық суреттерді қараудан бастаймыз.
Жоспарланған уақыт
есебі
Сабақтың басы:
1 тапсырма: ТЖ
Бұрынғы және қазіргі баспана
Суретте не байқадың?
Баспаналардыпайдалану уақытына қарай ретімен
ата.
Бұл баспаналардың айырмашылығы қандай?
Өз үйің туралы әңгімеле.
Үйің қай жерде орналасқан?
Сен білесің бе?
Шаңырақ – бұл отбасының белгісі. Ертеде
дәстүр бойынша киіз үйдің шаңырағы әкеден
балаға мұра қалған.
Дескриптор:
1. Суретке қарап баспана түрлерін атайды.
2. Баспаналардың айырмашылығын анықтайды.
3.Өз үйіне сипаттама жасайды.
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»
2 тапсырма:ЖЖ
Ойлан
Сен отбасыңа қалай көмектесесің?
Көмектес
Бала портфелін неліктен таба алмай отыр?
Сабақтың ортасы:
Дескриптор:
1. Сұраққа байланысты өз пікірін айтады.
2. Бір- біріне кеңес береді.
3. Суретке қарап баланың қандай оқушы екенін
анықтайды.
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»
СЕРГІТУ СӘТІ.
3 тапсырма:ӨЖ
оқулық, суреттер,
тақта
Анықта
Үйдің мекенжайы деген не?
Үйдің мекенжайында не көрсетіледі?
Сабақтың соңы
Орындап көр.
-Түрлі түсті геометриялық фигуралардан үйдің
жобасын құрастыр. Қандай фигура түрлерін
қолдандың? Оларды ата.
Дескриптор:
1. Үйдің мекенжайы туралы өз ойын айтады.
2. Геометриялық фигуралардан үйдің жобасын
құрастырады.
3. Үйді құрастыру үшін қандай фигураны
пайдаланғанын айтады.
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»
Дәптермен жұмыс жүргіземіз.
дәптерлер
Рефлексия
Кері байланыс:
«Білім ағашы» балалар стикер арқылы алған білім деңгейлерін көрсетеді.
Саралау-оқушыға
мейлінше қолдау
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Қабілетті
Оқушыға тапсырманы
қалай түрлендіресіз?
Қосымша мәліметтер
Бағалау – оқушы
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды
білімін тексеруді қалай пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға
жауап беріңіз.
жоспарлайсыз? ҚБ.
«Жұлдызшалар»
арқылы бағалауды
жоспарлаймын
Оқулық
Дүниетану
1 сынып
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз