Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы ( ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы ( ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың барлығы: Ми бөлімдерін біледі. Оқушылардың көбісі: Ми бөлімдерінің қызметі мен құрылысын түсіндіреді. Оқушылардың кейбіреулері: Медицина саласындағы мидың орнын зерттейді. Ми және оның бөлімдерін қайда орналасқанын айта алады. Ми бөлімдерінің қызметін,құрлысын салыстырады,суреттен көрсетеді. Ми бөлімдері мен үлкен ми сыңарларының ұқсастықтары мен айырмашылығын сипаттайды. Сын тұрғысынан ойлауға,білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білуге,ғылыми-зерттеуге дағдыландыру. Сопақша, көпір, мишық, үлкен ми сыңарлары, иірімдер, сайшалар. Қарым-қатынас жасауға,жауапкершілікке,өмір бойы оқуға баулу. Гигиена,медицина.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы7.3 С
Ж.Жабаев атындағы №4 мектеп
гимназия
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Хамидуллина А.М.
Сынып:
7
Қатысқандар:
Қатыспағанда:
Сабақтың
тақырыбы
Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы
мен қызметтері: сопақша ми, артқы
( ми көпірі, мишық), орталық
және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына
сілтеме)
Орталық жүйке жүйесі
бөлімдерінің құрлысы мен қызметтерін
салыстыру.
Сабақ
мақсаттары
Оқушылардың
барлығы:Ми бөлімдерін
біледі.
Оқушылардың
көбісі:Ми бөлімдерінің қызметі мен
құрылысын түсіндіреді.
Оқушылардың
кейбіреулері:Медицина саласындағы мидың
орнын зерттейді.
Бағалау
критерийлері
Ми және оның бөлімдерін қайда
орналасқанын айта алады.
Ми бөлімдерінің
қызметін,құрлысын салыстырады,суреттен
көрсетеді.
Ми бөлімдері мен үлкен ми
сыңарларының ұқсастықтары мен айырмашылығын
сипаттайды.
Дағдылар
Сын тұрғысынан ойлауға,білімді
шығармашылық тұрғыда қолдана білуге,ғылыми-зерттеуге
дағдыландыру.
Тілдік
мақсаттар
Сопақша, көпір, мишық, үлкен
ми сыңарлары, иірімдер, сайшалар.
Құндылықтарға
баулу
Қарым-қатынас
жасауға,жауапкершілікке,өмір бойы оқуға
баулу.
Пәнаралық
байланыс
Гигиена,медицина.
Алдыңғыбілім
7.1
7.3
Сабақ
барысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған
жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың
басы
Ведио
(сергіту
сәті)
1минут
Мақсаты: Ми бөлімдері туралы
алдыңғы білімдерін өзектендіру.
Білу.
5
минут
Ұ йымдастыру
кезеңі.Сәлемдесу. «Қол шапалақтап»
сабаққа жұмылдыру. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орнату. Ми
бөлімдерінің атаулары арқылы оқушыларды топқа бөліп
отырғызу.
Үй тапсырмасын
сұрау.«Кім
шапшаң?»(Өткен тақырыпқа байланысты
сұрақтар қою).
1.Жүйке жасушасы дегеніміз
не?
2.Жүйке жасушасын қандай зат
түзеді?
3.Жүйке жасушасының негізгі
қызметі?
4.Аксон дегеніміз не ?Оның
қызметі?
5.Дендрит дегеніміз не?Оның
қызметі?
6.Рецепторлар дегеніміз не?
Оның қызметі?
7.Орталық бөлім немесе орталық
жүйке жүйесіне басты мүшелер не? ( Ми,
жұлын)
8. Жұлын қай жерде орналасқан?
(Омыртқаның жұлын-ми өзегінде)
9. Жұлында қанша сигмент бар?
( 31 сигмент)
10. Ішінде, ортасында, бүкіл
жұлын бойында не өтеді?
( Жұлын
өзегі)
11. Жұлын қандай қызмет
атқарады? ( Өткізгіштік, рефлекстік)
Ми бөлімдерінің құрылысы мен
қызметтері туралы білімдерін қалыптастыру
Талдау
5
минут
Сабақтың
соңы
Жинақтау.
Ми бөлімдері бойынша
білімдерін жинақтау және жүйелеу
5минут
Қорытынды
5
минут
2
минут
Мұғалім сабақ тақырыбын айтады:
«Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері:
сопақша ми, артқы ( ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми.
Үлкен ми сыңарлары.»
Топпен
жұмыс.Мәтінді оқып,
түсіну.
1-ші
топ-Аралық ми – 140-141
бет
2-ші
топ-Ортанғы ми- 141-142
бет
3-ші
топ-Артқы ми – 142
бет
4-ші
топ-Сопақша ми- 138-139
бет
Жұппен
жұмыс.( бірін-бірі
тексереді)
1-ші топ. Ми діңінің
қызметтері. Кестені толтырады.
Ми діңінің
бөлімдері
Атқаратын
іс-әрекеті
Сопақша
ми
Көпір
Орталық
ми
Аралық
ми
Дескрипторлар:
1. Сопақша ми діңін біліп, атқаратын
іс-әрекетіне дұрыс жауап
жазады.
2. Көпірдің атқаратын
іс-әрекетіне дұрыс жауап
жазады.
3. Орталық ми діңін біліп,
атқаратын іс-әрекетіне дұрыс жауап
жазады.
4. Аралық ми діңін біліп,
атқаратын іс-әрекетіне дұрыс жауап
жазады.
2- ші
топ.«Құпия сандар» бойынша ми
бөліктерінің атауларын
жазу.
1.
2.
3.
4.
Дескрипторлар:
1.1 санымен берілген мүшенің атауын
жазады
2. 2санымен берілген мүшенің атауын
жазады
3.3 санымен берілген мүшенің атауын
жазады
4.4санымен берілген мүшенің атауын
жазады
3- ші топ. Аралық ми жеке
жүйке орталықтары. Кестені толтырады.
Жүйке
орталықтары
Маңызды
үдерістері
Шөлдеу
Ашығу
Ауыру
Агрессивтілік
Қорқыныш
Рақаттану
Қанағаттанбау
Дескрипторлар:
1.Шөлдеу жүйке орталығына үдерістің дұрыс
жауабын
жазады.
2. Ашығу жүйке орталығына
үдерістің дұрыс жауабын
жазады.
4- ші топ. Ми қыртысының
аймақтарын жазу.
1-
2-
Дескрипторлар:
1.1 санымен берілген мүшенің атауын
жазады
2. 2санымен берілген мүшенің
атауын жазады
Жеке жұмыс. «Сөйлемнен не
түсіп қалған?»
1-ші
топ.
1.…….ми сыңарлары – мидың ең үлкен
және………….тұрғыдан
ең……..бөлімі.
2.Адамда……..ми сыңарлары өте жақсы
жетілген және….сүйек
сауытының…бөлімінде
орналасқан.
3……..ми сыңарларының
беті….заттан –…………түзілген.
4.………..жалпы
ауданы2200-2500
см2,
қалыңдығы2,5-3мм, оны14-18млрд…….денесі
құрайды.
2-ші
топ.
1.Қыртыс
астында…зат орналасқан,
оның……..қабатында……….ядролар
түзіледі.
2.Ми сыңарының
әрқайсысы……жүлгелермен………, төбе,……., самай бөліктеріне
бөлінген.
4.Үлкен ми
сыңарларында………..– сезімтал аймақтар
орналасқан.………бөлігінде………..аймағы,
ал…..сезу және
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз