Пән: әдебиеттік оқу Күні:
| Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні: Сынып:
|
Сабақтың тақырыбы | Міржақып Дулатов. Мектепте.Мектептен. |
Оқу мақсаты | 2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
Сабақтың мақсаты | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийлері | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік мақсат | Майлыаяқ |
Құндылықтарды дарыту | Құрмет-тыңдалым кезіндеЫнтымақтастық-топтық жұмыс кезіндеЕңбек және шығармашылық – сөйлем құрастыру,саралау,рөлдік ойын кезінде |
Пәнаралық байланыс | Қазақ тілі,музыка |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба -тыңдалым кезінде |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Алдыңғы білім | Ы дыбысы кездесетін бірнеше сөздер біледі |
Сабақ барысы |
Сабақтың басы
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би«Әнді жалғастыр!»Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу.
Білу және түсінуТаныстырылым - Бүгінгі сабағымыздың жаңа тақырыбы: М. Дулатовтың Мектепке. Мектептен өлеңі(Интербелсенді тақтадан М. Дулатовтың портреті, өмірбаяны көрсетіледі |
Сабақтың ортасы
Сергіту сәті |
Сөздік жұмысыТақтамен жұмыс. Майлыаяқ – иттің аты.Топтық тапсырмалар орындату.
1 – тапсырма.1 топ Парта. Венн диаграммасы.2 топ Кітап. Ассоциация.3 топ Тақта. Өлең жолдарын қара сөзге айналдырып жазу.4 топ Қалам. Өлең құрылымын талдау.(шумағын, тармағын, буынын)
2 – тапсырма.Парта. «Қыс» 5 жолдық өлең.Кітап. Өлеңдерді сурет арқылы бейнелеу.Тақта. «Қыс» көрінісін сахналау.Қалам. Өлеңді нақышына келтіріп оқу немесе жатқа айту.ҚолдануДәптермен жұмыс.3 – тапсырма.Адам бойындағы жағымды, жағымсыз қасиеттерді жыл мезгілдерімен салыстырып жазу.Парта. «Қыс»Кітап. «Көктем»Тақта. «Жаз»Қалам. «Күз»Сабақты бекіту.Өлең жолдарындағы самауыр суретін көрсету қазіргі заманауи самауыр мен салыстыруСамауырдың пайдасы туралы кеңінен мағлұмат беру
Орнымыздан тұрамыз,Алақанды ұрамыз.Бiр отырып, бiр тұрып,Тез шынығып шығамыз.
|
Сабақтың соңы
| Ой қорыту Эссе парағы...... Бүгінгі сабақта туындаған сұрақтар мен алған мәліметтер, білімді меңгеру барысында кездескен сұрақтар туралы жазады.
|
Саралау 1.Өлеңнің мазмұнын түсінеді2.Кейіпкерлерге сипаттама береді3.Өз пікірлерін білдіреді | Бағалау-кері байланыс,смайликтер
| Оқушылардың гигиеналық талаптарға сай отыруыИнтербелсенді тақтаны белгілі бір уақыт ішінде сөндіру |
Рефлексия
|