Кие және атамекен | ||
Сабақ тақырыбы:М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы | ||
СЫНЫП: 8 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | 8.2.3.1.Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау | |
Сабақ мақсаттары | ||
Тілдік мақсат | ||
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: | ||
4.Сіз поэманы қалай аяқтар едіңіз? | ||
Бағалау критерийлері | ||
Қолдану | ||
Құндылыққа баулу | ||
Пәнаралық байланыс: | ||
Алдыңғы оқу: | ||
Жоспар | ||
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы5 мин | Топтастыру"Пазл" әдісі арқылы Тақырыпты болжау | |
Ортасы25 мин 5 мин | Поэмадағы аққудың аянышты күйін көрсетуде қандай суреттеулер қолданар едің? Ж. Көркемдегіш құралдардың қолданысын талдап, ақын стилін анықтаңыз. Мәтінмен жұмыс | |
Соңы5 мин | Рефлексия. «Бес саусақ» тәсілі.Бас бармақ - басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?Балан үйрек - бірлесу. Мен топтп қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Кімді риза қылдым?Кішкентай бөбек - көңіл - күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалай сезіндім? | |
Үйге тапсырма | Ақынның өлеңдерін жаттап келу | |
Қосымша ақпарат |
Саралау – оқушығамейлінше қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілеттіоқушыға тапсырманықалай түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайжоспарлайсыз? | Пəнаралық байланыс –Денсаулық жəне қауіпсіздік, |
Барынша қолдау көрсету: | ||
Рефлексияміндеттеріорындалды ма?Бүгін оқушыларне үйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?Жоспарланғансаралау жақсыіскеасты ма?(тапсырмаларсəйкес болды ма?)Уақытты қалайпайдаландым?Жоспарымақандай өзгерісенгіздім жəненеге? | ||
1.1.2. |