×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Мұхиттар 7 сынып

Автор:Байжанова Куралай Турсынбаевна
Бағыты: География
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 7 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-06-11

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

мұғалімдерге арналған сабақ жоспары





Күні: Сынып: 7
Сабақтың тақырыбы:

Дүниежүзілік мұхиттың проблемалары
Сабақ негізделген оқу мақсаты
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар істей алады: Дүниежүзілік мұхиттың ластану жолдарын білетін болады.Дүниежүзілік мұхиттың ластану жолдары туралы түсінік қалыптасады.



Оқушылардың көпшілігі істей алады: Дүниежүзілік мұхиттың ластану жолына байланысты туындайтын проблемаларды топтастыра отырып салыстырмалы талдау жасайды.


Кейбір оқушылар істей алады:
Ойлау дағдыларыБілу, түсіну, қолдану
Бағалау критерийлеріДүниежүзілік мұхиттың ластану проблемаларын атайды және түсіндіреді . Дүниежүзілік мұхиттағы проблемаларды шешу жолдарын ұсынады, тұжырымдайды.


Тілдік мақсат
Дүниежүзілік мұхиттың проблемаларын түсіндіреді;Туындаған проблемаларды салыстырып талдау жасайды;Проблемалардың бойынша қорытынды жасап, шешу жолдарын ұсынады;


Мұхит ресурстары, физикалық океналогия, мониторинг, токсиканттар, бензопирен, мутагенез, канцерогенез.










Құндылыққа баулуШығармашылық және сын тұрғысынан ойлау,қарым-қатынас қабілеті, жауапкершілік
Пәнаралық байланысЖаратылыстану пәндері: биология,
7.3.3.7 мұхиттар мен теңіздермен байланысты апаттар

Сабақ барысы




Жоспарланған жаттығулар Ресурстар


10 минут













































Ұйымдастыру кезеңіОқушыларға психологиялық ахуал туғызу(О) Оқушылар ортаға шығып шеңберге тұрады.«Сиқырлы қобдиша» жаттығуыЖаттығу шарты: Қобдишадан әр қатысушы кезекпен бір сыйлықты таңдап алып, ішінде жазылған сөзді лайықты деп санаған адамға сыйлайды. Сыйлықтар үлестірілгеннен кейін, шеңбер бойынша өзінің сыйлығын айтады.

«Жұлдызды сәт» ойыны арқылы үйге берілген тапсырмаларды еске түсіру, жинаған жұлдыздары арқылы бағаланады.








































25 минут





















































































Жаңа сабақМиға шабуыл: «Суреттер сөйлейді» әдісі(О) Оқушылар суреттер бойынша әңгіме құрып пікір алмасады. Диалогка түсу арқылы жаңа тақырып ашылады. Смайлик арқылы бағалау.

Белсенді оқу (ТТ)Топтық тапсырма Мәтінмен жұмысДүниежүзілік мұхиттың адамдарға тигізетін пайдасы қандай? Дүниежүзілік мұхиттың негізгі проблемалары?Топтық тапсырмаларды болған соң, басқа топ мүшелеріне түсіндіріп қорғайды.Өзара бағалауКері байланыс«Ия,жоқ» сұрақтары арқылы



ҚБ тапсырмалар

Т1.



Бағалау.Кері байланыс. «Еркін микрофон»әдісі арқылы жүргізіледі.Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары.

Кері байланыс

Сараланған тапсырма
  • Ғалымдар, Мұхит болашақтағы энергетикалық проблеманы шешеді деп ойлайды?Сіз қалай ойлайсыз?



  • Дескриптор Білім алушы:1. Проблеманы шешу жолын ұсынады.2. Өз тұжырымын айтады.

    Кері байланыс «Сен маған, мен саған » сұрақтары





    Смайлик суреттері















    Оқулық Атамұра,2017 ж105-109 беттер



























    3 минут







    Рефлексия «Активатор1,2,3» 3-сабақ бойынша жақсы түсінгені.2-сұрағым бар түсінбедім.1-сабақ бойынша тілегі.Үйге тапсырма.Мәтінмен жұмыс жасау. Дүниежүзілік мұхит суларының проблемасына байланысты қосымша мәліметтер жинақтап келу.



    Қосымша ақпарат









    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?





    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау








    - Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Сабақ мақсаттары шынайы, оқушылар деңгейіне лайықтанып құрылған.Оқушылар өздеріне, өміріне азық болатын мұхиттар туралы білім алды және де олардағы проблемалар туралы ой қалыптасты.Сынып ахуалы жақсы, бір-бірімен ынтымақтастықта жұмыс жасады.Тапсырмалар тиімді болды деп ойлаймын.Уақытты үнемді пайдалану, оқушыларды қажетті қарқынмен жұмыс жасатуды талап етеді.Оқушы деңгейіне, уақыт талабына сай жоспар құруда түзетулер енгізіп отырамын.
    Қорытынды бағамдау
    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.



































    Оқу мақсаты7.3.3.8 Дүниежүзілік мұхит проблемаларын топтастырып, шешу жолдарын ұсынады

    Бағалау критерийі Білім алушы
  • Дүниежүзілік мұхиттың ластану жолдарын анықтайды

  • Ластанудан туындайтын проблемаларды анықтайды

  • Сол проблемаларды шешу жолдарын ұсынады



  • Ойлау дағдыларының деңгейі ҚолдануЖоғары деңгей дағдылары

    Тапсырма







    ДескрипторБілім алушы


  • дүние жүзілік мұхиттың ластану жолдарын анықтайды;

  • әр ластану жолына байланысты туындайтын проблемаларды қарапайымнан күрделіге қарай топтастырады;

  • проблемалардың қарапайымнан күрделенуіне байланысты оны шешу жолдарын ұсынады.






















  • 50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.