5
мин
3
мин
5мин
|
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
|
Жаңа сабақ:
Жаңа тақырып бойынша
түсіндірме жұмыстары жүргізіледі.
Термин сөздермен жұмыс:
Сфинкс, мумия, саркофаг.
бейнематериал
көрсетіледі.
«Түртіп
алу» әдісі бойынша құнды
мәліметтерді түртіп алады.
«Еркін
микрофон» әдісі
Бейнематериал бойынша талқылау
жұмыстары жүргізіледі, оқушылар өз ойларымен
бөліседі.
Жек
тапсырма
«Ақиқат/
Жалған» әдісі
Тарихи деректердің ақиқат
жалғанын табыңыз
№
|
Тарихи
деректер
|
Ақиқат
|
Жалған
|
1
|
Ең биік пирамида Гиза қаласында
б.з.д. 2600 жылы Тутанхамон перғауынға арнап
салынған
|
|
|
2
|
Ең биік пирамиданың биіктігі
146 метрге жуық
|
|
|
3
|
Пирамиданың құрылысы үшін
2 500 000 тас кешені
пайдаланылды.
|
|
|
4
|
Құрлысшылар тас кешендерді
жоғары көтеру үшін ағаш шаналарды
қолданған
|
|
|
5
|
Мумия бұзылмай сақталуы үшін
арнайы бальзамдалған адам
денесі
|
|
|
6
|
Саркофаг мумияланған перғауын
денесі салынған өрнектелген ағаш
табыт
|
|
|
7
|
Б.з.б XVI ғ. Хатшепсут патшайым
Пунт еліне жорық
ұйымдастырды.
|
|
|
8
|
Сфинкс-жартастағы үлкен тастан
қашалып кескінделген
|
|
|
|
Дескриптор :
-
Оқушылар өз ойларын
айтады.
Дескриптор: - Мысырдағы тарихи
ескерткішті атайды; - Пирамидаларды кімдер салдырғанын айтады; -
Перғауындардың пирамидаларды қандай мақсатта салдырғанын айтады; -
Мысырдағы ең үлкен пирамиданың атын атайды; - Перғауындарды не
себептен мумиялағанын айтады. - Мысыр жеріндегі ең үлкен
пирамиданың биіктігі мен көлемін
атайды; - Пирамида
ішінде перғауындардың жерленгенін
атайды.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
Жарайсың
!
жақсы
|
оқулық,
қосымша
деректер,
суреттер,
|