Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / «Музыкадағы динамикалық күш ерекшеліктерін көрсететін белгілер»
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
«Музыкадағы динамикалық күш ерекшеліктерін көрсететін белгілер»
Материал туралы қысқаша түсінік
Динамикалық күш ерекшеліктерін айырып, шығармада қолдана білу.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
ОҚО Түркістан қаласы саз өнер мектебі
Ашық сабақ
Тақырыбы:«Музыкадағы динамикалық күш ерекшеліктерін көрсететін белгілер»
Сынып: 4Дайындаған: Қолдасбекова А
2017-2018 оқу жылы
«Музыкадағы динамикалық күш ерекшеліктерін көрсететін белгілер»Пән аты : ОркестрСыныбы : 6Сабақтың мақсаты :Білімділігі : Динамикалық күш ерекшеліктерін айырып,шығармада қолдана білу.Тәрбиелігі : Оқушылардың халық музыка аспаптарына деген сүйіспеншілік сезімін арттыру,қазақ музыка өнерін құрметтеуге,адамгершілікке,ұлттық музыканы қадірлей білуге тәрбиелеу.Дамытушылығы : Оқушылардың саз аспаптарының үндерін тыңдау арқылы әуендік сезімталдығын,тыңдау,қиялдау қабілетін дамыту.Сабақтың түрі: Ашық сабақСабақтың әдісі:а) теориялық б) практикалықСабаққа қажетті көрнекіліктер : сазды аспаптар,плакаттар,карточкалар .Сабақ жоспары :
Ұйымдастыру
Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабақ
а) теориялықб) практикалық
Сергіту сәті
Қорытындылау
Үй тапсырмасы
Бағалау
Сабақтың жүрісі1.ҰйымдастыруЖурнал бойынша оқушыларды түгендеу,оқу құралын тексеру.2.Үй тапсырмасы«Кеңес» күйінің оқушылармен анализ жасап,күйді соңына дейін толық ойнату.Қателерімен жұмыс жасау.
3. Жаңа сабақа) теориялықДинамика (гр:dinamikos - күшейту) – дыбыс күшін азайту немесе арттыру дәрежесі.Шығарманың мазмұны мен табиғи болмысы, орындаушылық ерекшеліктері мен дыбысты күшейту немесе азайту дәрежесі динамика белгілері арқылы көрсетіледі.Динамикалық белгілер орындау мағынасын білдіретін итальян сөздерінің бас әрпімен (кейде арнайы белгілермен де) белгіленеді.(плакатпен жұмыс жасау)
Айтылуы
жазылуы
мағынасы
Форте
F
Қатты,күшті
Пиано
p
Ақырын,жәй
Меццо-форте
mf
Орташа күшпен
Меццо-пиано
mp
Ақырын
Фортиссимо
ff
Өте күшті,қатты
Пианиссимо
pp
Өте ақырын,жәй
Крещендо
Бірте-бірте күшейте
Деминуэндо
Бірте-бірте жайлата
б)практикалықЖаңадан шығарылған Х.Тастановтың «Би» күйін талдап,динамикалық белгілерді қолданып көреміз.Күй ¾ өлшемінде жазылған.Екпіні – жылдам,көңілді.Күйдің 1-цифрға дейінгі 4 тактісін пайдалана отырып f , p , , белгілерін түсіндіру,аспапта ойнату керек.Аспапта динамикалық белгілерді қолдануды оқушы түсінгенде күйді ары қарай динамикалық белгілерін қолдана отырып ойнау керек.
4.Сергіту сәті.«Бұл қай аспап» ойынын қолданамын. Әр аспапқа байланысты жұмбақтар жасырамын.Жауапты тапқан оқушы сол аспапты көрсетіп , таныстырады.
Жұмбақтар:
Сызылған үні , сүйкімді тілі ,Үрлесең ойнайтын,аспаптың түрі (Сыбызғы)
Жан дүниеңді тербетеді толқытып,Бұл аспаптың естігенде саз үнінҚорқыт бабам тіл бітірген, қай аспапБұл әрине,қасиетті ........(қобызым)
Тілшікті аспап,қобыздай асқақ,Ерекше үні бар,бұл қай аспап(Шаңқобыз)
Саз әлемін тербетер,ойыңды да сергітерДомбыраға ұқсайтын,қызық аспап(шертер)
Екі ішекке бір тиекті қондыраОйнаймыз біз қолымызды талдыраБілсең егер айтыңдаршы балаларБұл қай аспап?Бұл әрине.......(Домбыра)
Әуені қандай тамашаТаң қалдырар бар жанды-айТабиғаттың сазындай Ғажайып аспап .........(сазсырнай)
Асықтары шашылады бетінен,Түзетеміз асықтарды шетіненБілсең егер айтыңдаршы балаларБұл қай аспап?Бұл әрине .......(Жетіген)
Ұрасың оны,соғасыңЖиналып мұнда қаласыңЕстіледі жаңғыра Ғажайып аспап ........(даңғыра)
5. ҚорытындылауДинамикалық белгілер туралы балалардан қысқаша сұрап, сабақ қорытындылауға көшемін.Сабақты қорытындылау үшін «Сөздерді құрастыр» ойынын пайдаланамын.Оқушыларды екі топқа бөліп,шашырап жатқан әріптерден сөз құрастыру керек.Шыққан сөзге мағлұмат берулері керек.Әріптерді құрастырғанда бір топқа «оркестр», екінші топқа «динамика» сөздері шығады.Топтар мына сұрақтарға бір-бірін толықтыра отырып жауап беру керек.
«Оркестр» деген сөзді түсіндір. Оған енетін аспаптарды ата.
«Динамика» деген не? Динамикалық белгілерді ата.
Осылайша өткен тақырып та,жаңа тақырып та сұралады.6. Үйге тапсырмаТақырыпты оқу.Динамикалық белгілерді жаттау. «Кеңес» күйін динамикалық белгілерін сақтай отырып ойнап келу. «Би» күйін нота бойынша ойнау.7.БағалауОқушы белсенділігіне,білімділігіне,тапқырлығына қарай бағалау.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз