Материалдар / Нақты сандарға амалдар қолдану. Бүтін көрсеткішті дəреженің қасиеттері. Рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Нақты сандарға амалдар қолдану. Бүтін көрсеткішті дəреженің қасиеттері. Рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге арналган қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қырқүйек 2018
775
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



1 сабақ Алгебра 10сынып
Тақырыбы Нақты сандарға амалдар қолдану. Бүтін көрсеткішті дəреженің қасиеттері. Рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіру. Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру. Тепе-теңдіктерді дəлелдеу
МақсатыНақты сандарға амалдар қолдану жайлы түсніктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді

Жалпы мақсатОқушылар нақты сандарға амалдар қолдану және бүтін көрсеткішті дəреженің қасиеттері ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады

Күтілетін нәтижеТапқырыптың негізгі маңызын шығармашылық тапсырмалар арқылы байланыстырып түсінуге сөйлеуге , ойын тиянақты жеткізуге дамиды.
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерКомпозициялық талдау, Сәйкестендірі, Кемпірқосақ, Ыстық орындық
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі



















Тренинг
Сәлемдесу Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу Түгелдеу «До-ми-соль»-ка мозайка әдісімен топтастыру Әр топ өзорнына отырып сабаққа дайындалады
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылықтарын ояту
Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізуҮй тапсырмасын кайталауҮйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға саладыБір- біріне жақсы сөздер айта отырып сұрақ джауап арқылы бір- біріне жақсылықпен сәттіліктілейді
ТүсінуЖаңа сабақты түсінуде «Кемпірқосақ» әдісін пайдалануБұл әдісті пайдалану кезінде сыни ойлатуға жол бере отырып, бірнеше сұрақтар қойған кезде үнсіз отыратын оқушылардың өздері сабақта диалогтық қарым-қатынасқа түседі.топта өздеріне берілген тақырыпты меңгеру керек үйренгендерін бір-біріне үйретеді, келесі топта әр оқушы өз тобында талқылағандарын ортаға салды. Бұл әдіс жаңа сабақты түсіну үшін өте тиімді әдіс.
ҚолдануСәйкестендіру тақырыпқа қатысты жауаптарын сәйкестендіруарқылы сабақты қолдану

Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында сәйкестендіру әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі.Ол әдіс арқылы оқушы жаңа тапсырманы түсінеді,ойланады тапсырмаға байланысты тапсырмаларды сәйкестендіредіБерілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға жазылған тапсырмаға қатысты сйкестендіріп жауабын көрсетеді. Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.

Сергіту сәті«Қара жорға биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
ТалдауТоппен жұмыс Ыстық орындың әдісі арқылы тапсырма беру Топтарға жаңа тақырып бойынша тапсырмалар тартып, түсіктерін ортаға әр топтан шығартып айтқызуБерілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру
Жинақтау Жеке жұмыс жұмыстарыТоп бойынша тапсырмалар орындауЕсептер шығару Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты кітаптан жаттығу жқұмыстарын орындайдыТақырыпты меңгере отырып жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты жинақтайды
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшаларыБағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін өзі топпн бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру














Тақырыбы 2Сызықтық, квадрат жəне бөлшек-рационал теңдеулер. Сызықтық, квадрат жəне бөлшек-рационал теңсіздіктер. Интервалдар əдісі
МақсатыТақырып р туралы түсініктерін дамытады қалыптастыды, есептер шығаруда қолданады



Жалпы мақсатТақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Ойлау, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеТоппен жұмыс істеу арқылы өзгелерді тыңдай білуге , тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйренеді.
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерМиға шабуыл,Жигсо, «АВС» әдісін, Ойлан бірік. Бөліс,Эссе
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

















Тренинг
«Мозайкаі әдісі бойынша, сурет арқылы сыныпты топқа бөлуОқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылықтарын ояту
Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіруСлайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындауОқушы берген тапсырманы орындау
ТүсінуЖигсо әдіс бойынша тақырыптарды қайталау

Өткен тақырыпты толық мңгеріп жаңа тақырыпқа қадам Жигсо әдісі пайдалану Ол үшін әр топқа арнайы тапсырмалар беріп, сол тапсырмалар төңірегінде оқушылар талдайды, пікір-аласау арқылы тапсырманы орындап түсінгендерін бір-біріне жеткізедіОқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды дұрыс түсіне отырып мағанасын ашу, түсіні білуТоппен жұмыс жасау
ҚолдануҚолдану сатысында «АВС» әдісін қолданду Интербелсенді тақтаға «А» жеңіл деңгейлі 3 есеп, «В» орташа дейгейлі 2 есеп, «С» күрделі деңгейлі 1 есеп беру Оқушылар топта өзара есептерді талдап, зерттеп, ортақ келісімге келген жауаптарын жазды

Әр топқа есептер мен тапсырмалар беру , топ тапсырманы орындап жауап келісіп шығарады
Сергіту сәті«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
ТалдауӘр топқа деңгейлік тапсырмаларды тест түрінде беріледі.

Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі. Оқушылар тест шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды.

ЖинақтауЭссе жазу арқылы сабақты жинақтайдыНе ұққандарынТоп бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты әңгіме құрастыру арқылы тақырыпты жинақтайдыӘр топ өзара тақырыпқа қатысты қысқаша шағын әнгіме құрастырады ортаға шығып оқиды
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшаларыБағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін өзі топпн бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру
























Тақырыбы 3Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі. Екі айнымалысы бар сызықтық жəне сызықтық емес теңдеулер жəне тењсіздіктер жүйелері
МақсатыТақырыпты талдай отырып ойларын анықтайды,есептерді шығаруға, үйреніп практикада қолданады

Жалпы мақсатТақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Ойлау, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеБір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесімен жұмыс істеуде анықтамаларды біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерСуреттер сөйлейді, Семантикалық карта,Кім біледі,Ойлан бірік бөліс
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі













Тренинг
Жаңа тақырыпқа байланысты сыныпты сурет арқылы 3 топқа бөлуОқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, топ болып құралу
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылықтарын ояту
Интерактивті тақтадағы сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.Миға шабуыл әдісін пайдалануҮй тапсырмасы байланысты сұрақ жауп беру Оқушылар интерактивті тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да,топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.

Түсіну





ҚолдануПостер Өткен тақырыптарға арналған тапсырмалар төңірегінде Әр топқа тапсырма тартау арқылы тараудан не біліп не үйренгендерін қағаз бетіне түсіреді, постер арқылы қорғайдыБарлық топ өз ойларын тапсырма бойынша қағазға салып, ойларын постерге салады, не білгендерін постер арқылы көрсетеді
Сергіту сәті«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау«Кім білімді»Топтар жарысыТоптарға тапсырма мен сұрақтар беріледі, әр топқа уақыт беріледі, қай топ бітсе, сол топ ортаға шығып жауаптарын көрсетедіБерілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек.Қай топтың тапсырмасы мен сұрақтары дұрыс болса сол топ жеңімпаз болады
ЖинақтауСемантикалық картаны толтыру арқылы сабақты жинақтайдыТарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа семантикалық картаны толтыру тапсырыладыӘр топ өзара тақырыпқа қатысты семантикалық кртаны толтырып жауабын тақаға шығып қорғайды, тарауды жинақтайды
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшаларыБағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін өзі топпн бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру
































Тақырыбы 4Айнымалысы модуль таңбасыныњ ішінде берілген теңдеулер мен теңсіздіктер
МақсатыТақырыпты мысалдар арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады
Жалпы мақсатТақырыпты түсініп оқи білуге баулу.Ойлау, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеАйнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген теңдеулер мен теңсіздіктер түсінеді ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады

7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерМиға шабуыл, Кестиктер-нөлдіктер әдісі, Жұптық әңгіме, Кубиз
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі











Тренинг
«Мозайка» тренингі арқылы топқа бөлінедіОқушылардың мұндағы мақсаты суретердің қиындысын дұрыс тауып, өз жұптарын тауып 3 топтар құралды
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылықтарын ояту
«Миға шабуыл» сұрақ жауапҮй тапсырмасын сұрау Талқылау үшін сұрақтар беріледі

ТүсінуТүсіну сатысында «Крестиктер-нөлдіктер» әдісін пайдалау Топ мүшелері кестеден бір бөлігін таңдайды және сол бөліктегі есепті бірлесе шығарды, жауап дұрыс болмаса басқа топ жауап беріп отырды. Бұл әдісте сұрақ қоюдың техникалары пайдаланылады

Топ мүщелері таңдаған есептерімен тапсырмаларын топ арқылы орындайды
ҚолдануЖұптық жұмыс «Пилот - Штурман» Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)Берілген сөздерге шағын эссе жазады

Топқа арналып жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар береді Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру

Сергіту сәті«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
ТалдауКубизм әдісі6 қырлы кубикӘр топқа кубикте жазылған сұрақты беру 6 қырлы күбиктин 6 жағына жаңа тақырыпқа қатысты сұрақтар жазу Кубиктегі сұрақтарға жауап беру, жаңа тақырыпты талдау әрекеттерін көрсетеді
Жинақтау«Өм
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!