Материалдар / Натурал және бүтін көрсеткішті дәрежелер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Натурал және бүтін көрсеткішті дәрежелер

Материал туралы қысқаша түсінік
материалжаңаша оқыту бағдарламасы бойынша сабақты қалай өту керектігін алдын ала жоспарлау үшін мұғалімге көп көмегі болады.бұл материалды әдістемелік көмекші құрал ретінде қолдануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қырқүйек 2020
389
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жоспары

Сабақты жоспарлаудан бұрын орта мерзімді жоспарды қараңыз. Сабақ жоспарын ұсынылған үлгі негізінде әзірлеуге болады.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Натурал және бүтін көрсеткішті дәрежелер

Мектеп: №64 мектепөлицейі





Мұғалімнің аты-жөні:Аширбаева Магрипа Кожахатовна




Күні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:




Сабақ тақырыбы

Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері





Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.2.2. санның дәрежесі қандай цифрға аяқталатынын анықтау;

7.1.2.15 натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолдану;




Сабақ мақсаттары

Барлығы: санның дәрежесі қандай цифрға аяқталатынын біледі, натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін біледі

Көпшілігі:, дәреженің қасиеттерін пайдаланып, дәрежелермен амалдар орындайды;

Кейбіреуі: есептер шығару барысындасандардың және сандық өрнектердің мәні өандай цифрға аяқталатынын анықтайды




Бағалау критерийлері

-санның дәрежесі қандай цифрға аяқталатынын анықтай алады

- есептер шығару барысында натурал көрсеткішті қасиеттерін қолдана біледі




Тілдік мақсаттар

Оқытудың тілдік мақсаты

Оқушылар:

- дәреженің қасиеттерін ауызша және жазбаша түсіндіреді;

Бөлім бойынша лексика және терминология

- санның квадраты, санның кубы;

- көбейтіндінің дәрежесі;

- бөліндінің дәрежесі;

- дәрежелердің көбейтіндісі;

- дәрежелердің бөліндісі;

- дәрежені дәрежеге шығару;

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

- бірнеше бірдей сандардың көбейтіндісі;

- ... дәреже түрінде жазыңыз;

  • негізі сақталып, дәреже көрсеткіштері қосылады (азайтылады);

  • негізі сақталып, дәреже көрсеткіштері көбейтіледі;

  • теріс санды жұп көрсеткішті дәрежеге шығарғанда ...;

  • теріс санды тақ көрсеткішті дәрежеге шығарғанда ...;

  • негізі ... болатын дәреже түрін келтіріңіз;




Құндылықтарды дарыту

бірлескен жұмыс, жауапкершілік,ынтымақтастық




Пәнаралық байланыстар

физика, химия пәні




АКТ қолдану дағдылары

Осы сабақта оқушылар қандай АКТ дағдыларын дамыта алатынын көрсетіңіз




Бастапқы білім


Сандардың квадраты мен кубының мәндерін таба алады

натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін білді




Сабақ барысы




Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Белсенді оқыту әдістері


Саралау әдісі

Қалыптастырушы бағалау

Ресурстар




Ұйымдастыру

3 мин





Миға шабуыл

5 мин















Мағынаны ашу

20 мин






Оқушылармен сәлемдесу. «Шапалақты тыңда» ойыны

Оқушыларды 5 топқа бөлу (беске дейін санау арқылы)

Өткен сабаққа шолу (жұпта бір біріне сұрақ қояды):

  • Дәреже дегеніміз не?

  • Оның жазылуы қандай?

  • Оның қандай қасиеттері бар?

  • Санның квадраты, кубы дегенді қалай түсінеді?

  • Санның дәрежесіне байланысты қандай тұжырымдамаларды білесің?

  • Жазылу санның қандай түрі деп аталады?

  • . 1≤a<10 және n натурал сан болғанда кез келген 10-нан үлкен сан қалай жазылады?

Оқушылар соңғы цифрдың алыну заңдылықтарын көріп, сәйкес қорытындылар жасауға тиіс. оқушыларды топқа біріктіріп, оларға 1, 2, 3, 4, 5 және т.б. сандардың дәрежелерін табуға тапсырма беремін

Дәреже

Дәрежелеу нәтижесі

Соңғы цифры


















Оқушыларға сұрақтар:

- Қай қатар дұрыс толмады? Дәлел келтіріңіз

-Қай қатар дұры толығымен толды? Дәлелдеңіз .



























Ойлан,жұптас,бөліс















Диалогжәне қолдау



























































































Ойлан,жұптас,бөліс

Джесси джентильдің диаграммасы









слайд



























Үлестірмелер,

А-3 Фармат.фламастерлер



























































































































































































Жеке жұмыс:

8 мин

Әрі қарай оқушыларды беске дейн номерлеп орындауға мына түрдегі тапсырма беріледі. №1 4санын дәрежеге шығарғанда пайда болатын сандар қандай цифрмен аяқталады?

Кестені толтырыңыз:

4n

4

4

4

4

4

4

Нәтиженің соңғы цифры

4

16

64

216

864

3456

а.Заңдылық құрастырып жазыңыз

ә.Алынған мәліметтерді қолданып.481саны қандай цифрмен аяқталатынын анықтаңыз

2. өрнекті ықшамдаңыз:0.254*84

3.тиімді тәсілмен есептеңіз:

(2522-9*521)(25)15

2 1. 5санын дәрежеге шығарғанда пайда болатын сандар қандай цифрмен аяқталады?

Кестені толтырыңыз:

5n

5

5

5

5

5

5

Нәтиженің соңғы цифры



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!